Al blij verrast dat Ashton het ook op zo'n groot podium laat zien. Vreesde dat ze vanaf het begin al zou bezwijken. Dat allerminstquote:
Nog steeds 90 gemiddeld en we beginnen net aan de vierde zet. Respect.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al blij verrast dat Ashton het ook op zo'n groot podium laat zien. Vreesde dat ze vanaf het begin al zou bezwijken. Dat allerminst
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu hoor je de vrouwen in dit topic niet meer.
Dart jouw moeder ook?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog steeds 90 gemiddeld en we beginnen net aan de vierde zet. Respect.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef xzaz het volgende:
Wie plaatst er nou een dartbord in een keuken
Heel vroeger toen ik klein was, had ik nog een softtipbord.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu hoor je de vrouwen in dit topic niet meer.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel vroeger toen ik klein was, had ik nog een softtipbord.
leuk feitjequote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opgegroeid met de softtipquote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En daar gooide je moeder op?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan beide achteraf klagen dat de ander zo overdreven juichtquote:Op donderdag 13 december 2018 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verheug me op een partij Dekker - Prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |