Het gaat nu over de inhoud van je post. Dit draagt niet bij aan de discussiequote:Op donderdag 13 december 2018 22:35 schreef DupingDelight het volgende:
Durven jullie die challenge met Anders Björkmann niet aan te gaan?
Een miljoen en eeuwige roem op FOK! ligt binnen jullie handbereik.
Ik zou het wel weten hoor.
Waarom ben je daar dan zo gewoon benieuwd naar?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd of je in kernwapens gelooft en indien nee wat je dan over de streep trok het niet te geloven, dat is alles.
Het is een discussieforumquote:Op donderdag 13 december 2018 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom ben je daar dan zo gewoon benieuwd naar?
Nou ja, zoals ik al aangegeven heb ben ik niet degene die onderzoek gedaan heeft. De man achter die bron wel en die biedt een miljoen als je zijn ongelijk bewijst. Deze users hier grijpen die kans niet, die gaan liever zuigen bij iemand waarvan ze weten dat ie niet over die kennis beschikt en ik vermoed ook dat het met hun kennis van de materie nogal meevalt.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:38 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Het gaat nu over de inhoud van je post. Dit draagt niet bij aan de discussie
Oh als je een wetenschappelijk aspect hebt, hou die vooral niet achter de handquote:Op donderdag 13 december 2018 22:44 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al aangegeven heb ben ik niet degene die onderzoek gedaan heeft. De man achter die bron wel en die biedt een miljoen als je zijn ongelijk bewijst. Deze users hier grijpen die kans niet, die gaan liever zuigen bij iemand waarvan ze weten dat ie niet over die kennis beschikt en ik vermoed ook dat het met hun kennis van de materie nogal meevalt.
Maar buiten het wetenschappelijke aspect om zijn er zoveel zaken waaruit je zou kunnen concluderen dat de atoombom-hoax realiteit is. Zoals die overduidelijk neppe oude filmpjes van kernproeven.
Als je, zoals je aangeeft niet over de kennis beschikt, waarom loop je dan al de hele week de claim te verdedigen dat kernwapens onmogelijk zijn?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:44 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al aangegeven heb ben ik niet degene die onderzoek gedaan heeft. De man achter die bron wel en die biedt een miljoen als je zijn ongelijk bewijst. Deze users hier grijpen die kans niet, die gaan liever zuigen bij iemand waarvan ze weten dat ie niet over die kennis beschikt en ik vermoed ook dat het met hun kennis van de materie nogal meevalt.
Maar buiten het wetenschappelijke aspect om zijn er zoveel zaken waaruit je zou kunnen concluderen dat de atoombom-hoax realiteit is. Zoals die overduidelijk neppe oude filmpjes van kernproeven.
Omdat je het een fabel noemt. Dus daarmee zeg je dat ze niet bestaan (atoombommen). Dan ben ik benieuwd waar dat op gebaseerd is, mogelijk geeft dat nieuwe inzichten. Op dit moment zie ik namelijk nog geen reden eraan te twijfelen maar wie weet heb jij wel een goede redenering gevonden die jou blijkbaar overtuigd heeft.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom ben je daar dan zo gewoon benieuwd naar?
Tijd voor een uitleg wat een kettingreactie is, en hoe dat samenhangt met critical mass?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je niet gewoon de vraag eens waarom een exponentiële kettingreactie in een kritische massa niet plaats kan vinden volgens jou?
Begrijp je de vraag?
Maar het is dan toch belangrijk om zelf ook een beetje inzicht te verkrijgen in de materie?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:44 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
De bron is al lang bekend hier, maar ik blijf hem niet posten.quote:
LOL! OK, OKquote:Op donderdag 13 december 2018 23:03 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
De bron is al lang bekend hier, maar ik blijf hem niet posten.
Niet bij mijquote:Op donderdag 13 december 2018 23:03 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
De bron is al lang bekend hier, maar ik blijf hem niet posten.
Mow ik zie dat doel toch anders...info en van gedachten wisselen met mensen die op hetzelfde spoor zitten ipv in discussie gaan met mensen die er weinig van moeten weten.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat je het een fabel noemt. Dus daarmee zeg je dat ze niet bestaan (atoombommen). Dan ben ik benieuwd waar dat op gebaseerd is, mogelijk geeft dat nieuwe inzichten. Op dit moment zie ik namelijk nog geen reden eraan te twijfelen maar wie weet heb jij wel een goede redenering gevonden die jou blijkbaar overtuigd heeft.
Dat is imho ook het doel van BNW
Trusten.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:08 schreef DupingDelight het volgende:
Ik gaat lekker papie papie doen. Welterusten
Je wilt alleen bevestiging en geen vragen? Dat is niet echt een discussie, dat is meer een bijbelgroepjequote:Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mow ik zie dat doel toch anders...info en van gedachten wisselen met mensen die op hetzelfde spoor zitten ipv in discussie gaan met mensen die er weinig van moeten weten.
Maar misschien willen ze er wel wat van weten. Zoals o.a. ik in het Chemtrails topic.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mow ik zie dat doel toch anders...info en van gedachten wisselen met mensen die op hetzelfde spoor zitten ipv in discussie gaan met mensen die er weinig van moeten weten.
En juist in BNW zou je altijd kritisch moeten durven zijn. Tot de kern proberen te komen, no matter what de uitkomst is.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilt alleen bevestiging en geen vragen? Dat is niet echt een discussie, dat is meer een bijbelgroepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |