Ik ben eigenlijk ook iets te oud voor Stupid.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "je bent oud?"
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook iets te oud voor Stupid.
Het lijkt, doordat er vrij veel uitvallers zijn van boven de 1500 (waarschijnlijk debet aan de vrije keuzes) inderdaad 2014/2015 normen aan te nemenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit dat lijstje uitvallers eens te bekijken, dat zijn er toch wel echt heel veel in vergelijking met andere jaren of niet
Nouja, buiten Iron Butterfly heb ik niet écht reden om aan de uitvallers te twijfelen, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:02 schreef Cassa95 het volgende:
Maar ik zou met al die fouten die gemaakt zijn als ik jou was nog maar van helemaal niets uitgaan.
Drivequote:Op vrijdag 14 december 2018 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, buiten Iron Butterfly heb ik niet écht reden om aan de uitvallers te twijfelen, maar we zullen zien
Ja, zo zijn er nog 20 liedjes waarover ik boos benquote:
Maar we hebben Nickle... back!quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zo zijn er nog 20 liedjes waarover ik boos ben
Is anders een best moeilijke titel om volledig correct te typenquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:46 schreef MTheBassman het volgende:
Goddank, Somebody will know someda staat er gewoon nog in. Wat dom dat ze die titel verkeerd hebben gedaan. Ik schrok al toen ik het correct intypte gisteravond
Godver, ik zie m nu pasquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Is anders een best moeilijke titel om volledig correct te typen
Nederlandse nummer 1 tijdens mijn geboorte is de lijst al uit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:02 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zie net dat dit een nummer 1 hit was tijdens m´n geboorte....
Dit had best in de top 2000 mogen staan.
Mijne was Gangsta's Paradise, ik neem aan dat die er nog wel in staat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:02 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zie net dat dit een nummer 1 hit was tijdens m´n geboorte....
Dit had best in de top 2000 mogen staan.
Yepquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijne was Gangsta's Paradise, ik neem aan dat die er nog wel in staat.
Weekend, lekker nummertjequote:Op zaterdag 15 december 2018 13:35 schreef JaneDoe het volgende:
nl: earth & fire - weekend
uk: pink floyd - another brick in the wall
us: rupert holmes - escape (the piña colada song)
1993quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:50 schreef Yolk het volgende:
Ik heb ook Haddaway als geboorteartiest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |