Ik denk dat dat dan M.A.S.H. isquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:07 schreef sixtiesfanaat het volgende:
Hoogste uitvaller al bekend eigenlijk?
Neeeequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:10 schreef sixtiesfanaat het volgende:
Goedenavond, ben nieuw op dit forum en groot Top 2000 fan. Voor de liefhebbers:
Uit: M.A.S.H. - Suicide Is Painless
Terug: Natasha Bedingfield - Unwritten
Dan denk ik wel MASH, Iron Butterfly geloof ik nog altijd niet in. MASH zou wel kunnen, al hoop ik stiekem nog dat het een foutje is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:07 schreef sixtiesfanaat het volgende:
Hoogste uitvaller al bekend eigenlijk?
Unwritten wel dan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het overigens niet zo'n heel boeiend nummer, is puur een tijdgeest nummer. Bij de 'huidige' top 2000 vind ik hem eigenlijk niet meer passen.
Unwritten vind ik wel een leuker liedje. (Al zijn er twintig nieuwe binnenkomers stukken slechter dan MASH)quote:
The Hills bedoel je?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
Unwritten is een classic aan het worden hoor. Daar heeft die ginger in de auto goed voor gezorgd hahaha
Kolerequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
Unwritten is een classic aan het worden hoor. Daar heeft die ginger in de auto goed voor gezorgd hahaha
Dan ga je duidelijk niet vaak genoeg uitquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo'n liedje wat iedereen vergeten is
Zit dit in veel mixes ja? Ik let nooit zo goed op wat er op staat, vind het grotendeels meukquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:04 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dan ga je duidelijk niet vaak genoeg uit
2000-meuk doet het sws goed de laatste jaren. A Thousand Miles, Tess - Stupid etc hoor je ook nog vaak in de kroegquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit dit in veel mixes ja? Ik let nooit zo goed op wat er op staat, vind het grotendeels meuk
Stupid hoor je echt overal ja, maar dat is zo'n gek ding dat je dat wel onthoudt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:11 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
2000-meuk doet het sws goed de laatste jaren. A Thousand Miles, Tess - Stupid etc hoor je ook nog vaak in de kroeg
quote:
Jeugd songfestival ja? God de hele wereld is hopeloos verloren en de weg kwijtquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stupid hoor je echt overal ja, maar dat is zo'n gek ding dat je dat wel onthoudt.
Voor de doelgroep weinig mis met dat liedje, zoals met bijvoorbeeld kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jeugd songfestival ja? God de hele wereld is hopeloos verloren en de weg kwijt
Bedoelde meer dat als ik nu naar de kroeg ga, ik daar nou niet écht om sta te springen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de doelgroep weinig mis met dat liedje, zoals met bijvoorbeeld kinderen voor kinderen
Tsja voor veel mensen die nu uitgaan is dat jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat als ik nu naar de kroeg ga, ik daar nou niet écht om sta te springen.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:25 schreef Cee het volgende:
Is deze nieuwe al gevonden? Swedish House Mafia - Don’t you worry child.
Is dit een verkapte "je bent oud?"quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja voor veel mensen die nu uitgaan is dat jeugdsentiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |