abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:10:33 #76
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183728799
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 16:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk dat het fysiek en mentaal aardig wat van je vraagt om voortdurend tussen de politiek thuis en in Europa te moeten rollen met rotzooi en het ook constant naar de burger te moeten uitleggen voor de camera's. Ik gun dit niet aan vriend of vijand.

Jij zou dit niet kunnen handelen.
Dit is idd echt geen benijdbare positie om in te zitten.

Ik denk dat ze de hoop op een relatief goede uitkomst voor haarzelf op politiek gebied én voor het VK op Brexit-gebied aan het verliezen is.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183728926
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 16:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk dat het fysiek en mentaal aardig wat van je vraagt om voortdurend tussen de politiek thuis en in Europa te moeten rollen met rotzooi en het ook constant naar de burger te moeten uitleggen voor de camera's. Ik gun dit niet aan vriend of vijand.

Jij zou dit niet kunnen handelen.
In het beste geval verkoopt May haar ziel aan de duivel. In het slechtste geval verraad ze haar land en haar collega's. Nee, dat zou ik niet kunnen handelen maar dat zou ik ook nooit willen en doen. Ze kiest er zelf voor, geen medelijden.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:23:46 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183729025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In het beste geval verkoopt May haar ziel aan de duivel. In het slechtste geval verraad ze haar land en haar collega's. Nee, dat zou ik niet kunnen handelen maar dat zou ik ook nooit willen en doen. Ze kiest er zelf voor, geen medelijden.
Doen wat een meerderheid wilde is je ziel aan de duivel verkopen/je land verraden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183729165
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 16:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk dat het fysiek en mentaal aardig wat van je vraagt om voortdurend tussen de politiek thuis en in Europa te moeten rollen met rotzooi en het ook constant naar de burger te moeten uitleggen voor de camera's. Ik gun dit niet aan vriend of vijand.

Jij zou dit niet kunnen handelen.
Waarom dan de EU heeft haar iets aangeboden ze wil meer? of minder?
pi_183729192
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Doen wat een meerderheid wilde is je ziel aan de duivel verkopen/je land verraden?
Heb je die laatste persconferentie van haar gezien? Hoe verklaar je haar gedrag? Ze bedelde in Brussel om een grijpstuiver en zelfs die kreeg ze niet van haar eurofiele vrienden. Vervolgens gaat ze in die persconferentie dat armoedige resultaat verdedigen. Ik ben geen Brit maar als ik een Brit was geweest die Leave gestemd had dan zou ik me wel bijzonder genaaid voelen als dat me moet vertegenwoordigen.
pi_183729271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Heb je die laatste persconferentie van haar gezien? Hoe verklaar je haar gedrag? Ze bedelde in Brussel om een grijpstuiver en zelfs die kreeg ze niet van haar eurofiele vrienden. Vervolgens gaat ze in die persconferentie dat armoedige resultaat verdedigen. Ik ben geen Brit maar als ik een Brit was geweest die Leave gestemd had dan zou ik me wel bijzonder genaaid voelen als dat me moet vertegenwoordigen.
Als ik er niet achter sta verdedig ik het niet dan is het deal or no deal, de EU zal er ook pijn door lijden, het is niet alleen het VK wat pijn lijden doet dan!
pi_183729307
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In het beste geval verkoopt May haar ziel aan de duivel. In het slechtste geval verraad ze haar land en haar collega's. Nee, dat zou ik niet kunnen handelen maar dat zou ik ook nooit willen en doen. Ze kiest er zelf voor, geen medelijden.
Ik heb ook geen medelijden maar wel heb ik respect voor het feit dat ze het doet. Zou ik ook hebben als Johnson het zou aandurven. Ongeacht het resultaat wordt je in deze maanden zichtbaar ouder. Dit zijn de stuurlui die de handen uit de mouwen steken en in elk geval proberen om het door zwaar weer heen te loodsen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:42:46 #83
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183729346
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb ook geen medelijden maar wel heb ik respect voor het feit dat ze het doet. Zou ik ook hebben als Johnson het zou aandurven. Ongeacht het resultaat wordt je in deze maanden zichtbaar ouder. Dit zijn de stuurlui die de handen uit de mouwen steken en in elk geval proberen om het door zwaar weer heen te loodsen.
Idd. De beste stuurlui staan zoals gewoonlijk hard te schreeuwen aan wal.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183729350
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dit zijn de stuurlui die de handen uit de mouwen steken en in elk geval proberen om het door zwaar weer heen te loodsen.
Alleen door het zware weer loodsen zal men niet ouder door worden als er ook nog een bepaalde bestemming bereikt moet/mag worden wel toch?
pi_183729408
En of men nu voetenstampend aan links staat en men wil links op en de rest wil rechts dan wordt ik er heel oud van, daar ik mijn zin niet krijg!

En dan kan ik schreeuwen of dreigen van het dak te springen of de horlepiep dansen, tenzij men biedt mij iets aan wat ik van niemand anders kan krijgen.
pi_183729515
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Alleen door het zware weer loodsen zal men niet ouder door worden als er ook nog een bepaalde bestemming bereikt moet/mag worden wel toch?
We hadden het over wat het mentaal en fysiek van je vraagt. Het zijn korte nachten, lange dagen, vele dossiers tot je nemen en intensief van a naar b en c reizen met ontelbare interviews voor en buiten de camera. Als je alleen al het nieuws volgt als consument dan lijkt ze iedere minuut weer ergens anders te zijn. Dat maakt je gewoon sneller oud.

Ze zal goed verdienen maar ik vermoed dat ze onder minstens het dubbele aan stress staat die iemand als Rutte gemiddeld heeft. Dat kan nooit gezond zijn.

En dat ze er nog lang niet is, is uiteraard een feit.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:55:31 #87
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_183729543
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Heb je die laatste persconferentie van haar gezien? Hoe verklaar je haar gedrag? Ze bedelde in Brussel om een grijpstuiver en zelfs die kreeg ze niet van haar eurofiele vrienden. Vervolgens gaat ze in die persconferentie dat armoedige resultaat verdedigen. Ik ben geen Brit maar als ik een Brit was geweest die Leave gestemd had dan zou ik me wel bijzonder genaaid voelen als dat me moet vertegenwoordigen.
Maar stel je ook eens voor... sta je daar en heb je de keuze om PM te worden en Brexit te gaan regelen, waar je niet achter staat. Maar neem jij de job niet, dan wordt het BoJo of erger... kan ik me nog voorstellen dat je het dan uit vaderlandsliefde maar zelf gaat doen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_183729559
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We hadden het over wat het mentaal en fysiek van je vraagt. Het zijn korte nachten, lange dagen, vele dossiers tot je nemen en intensief van a naar b en c reizen met ontelbare interviews voor en buiten de camera. Als je alleen al het nieuws volgt als consument dan lijkt ze iedere minuut weer ergens anders te zijn. Dat maakt je gewoon sneller oud.

Ze zal goed verdienen maar ik vermoed dat ze onder minstens het dubbele aan stress staat die iemand als Rutte gemiddeld heeft. Dat kan nooit gezond zijn.

En dat ze er nog lang niet is, is uiteraard een feit.
Politiek leider zijn is gewoon een hondenbaan. En daarom alleen voor de grootste ego's weggelegd.
pi_183729586
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb ook geen medelijden maar wel heb ik respect voor het feit dat ze het doet. Zou ik ook hebben als Johnson het zou aandurven. Ongeacht het resultaat wordt je in deze maanden zichtbaar ouder. Dit zijn de stuurlui die de handen uit de mouwen steken en in elk geval proberen om het door zwaar weer heen te loodsen.
Jij ziet het vanuit de kant van de EU. Ja, dan kan ik begrijpen dat je respect voor haar hebt. Ze staat daar met knikkende knieën haar vernederingen goed te praten.

Maar goed, het is niet allemaal negatief. Hoe beschamend haar presentatie ook is, het heeft ook een voordeel: Een hard-Brexit wordt alleen maar waarschijnlijker.
pi_183729587
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:46 schreef john2406 het volgende:
En of men nu voetenstampend aan links staat en men wil links op en de rest wil rechts dan wordt ik er heel oud van, daar ik mijn zin niet krijg!

En dan kan ik schreeuwen of dreigen van het dak te springen of de horlepiep dansen, tenzij men biedt mij iets aan wat ik van niemand anders kan krijgen.
Je bent de kluts geloof ik even kwijt.
pi_183729630
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:56 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Politiek leider zijn is gewoon een hondenbaan. En daarom alleen voor de grootste ego's weggelegd.
Lijkt me alleen redelijk goed te doen zonder relatie en kinderen. Scheelt flink aan frustraties en sloten in je agenda en dan kun je bij wijze van spreken op kantoor camperen.

Maar Brexit doen is alleen voor de topsporters.
pi_183729757
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We hadden het over wat het mentaal en fysiek van je vraagt. Het zijn korte nachten, lange dagen, vele dossiers tot je nemen en intensief van a naar b en c reizen met ontelbare interviews voor en buiten de camera. Als je alleen al het nieuws volgt als consument dan lijkt ze iedere minuut weer ergens anders te zijn. Dat maakt je gewoon sneller oud.

Ze zal goed verdienen maar ik vermoed dat ze onder minstens het dubbele aan stress staat die iemand als Rutte gemiddeld heeft. Dat kan nooit gezond zijn.

En dat ze er nog lang niet is, is uiteraard een feit.
Of gezond of niet, als men zijn vak serieus nemen doet, is het waarschijnlijk niet zo gezond, het is niet iedereen gegeven hoor.
pi_183729830
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:06 schreef DustPuppy het volgende:

Als het merendeel van de bevolking op dit moment in de EU wil blijven is het dus ondemocratisch dat te vragen?

OK stel dat je weer een referendum wil houden, dan heb je minstens 2 problemen:
1. Welke vraag stel je? Keuze uit May-deal of no deal of keuze uit 3 (May-deal, no deal, no_Brexit)
2. Als er dan een ander resultaat komt als bij de 1e stemming, dan kunnen de tegenstanders hiervan volgend jaar (of misschien al volgende maand) weer een referendum eisen.
Waarom zou je dat dan afwijzen (omdat het volk nu wel het "juiste" pro EU standpunt heeft gekozen?)

Bij het vertrouwensvotum voor May was het duidelijk, na pas een jaar mag de vertrouwenskwestie weer gesteld worden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:23:19 #94
1234 HiZ
Istanbullu
pi_183729980
Het verschil is heel simpel. Een remain uitkomst is makkelijk uit te voeren. Van een Brexit uitkomst weten we inmiddels dat die bijna onmogelijk uit te voeren is en schadelijk is voor de economie en aanzien van je land.
pi_183730040
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:23 schreef HiZ het volgende:
Het verschil is heel simpel. Een remain uitkomst is makkelijk uit te voeren. Van een Brexit uitkomst weten we inmiddels dat die bijna onmogelijk uit te voeren is en schadelijk is voor de economie en aanzien van je land.
Economieën van de landen!

Al doe je er een roze strikje omheen het is niet anders, het is niet alleen het UK het is ook de EU wat dan op de blaren mag gaan zitten.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2018 18:28:07 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 december 2018 @ 18:31:31 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_183730135
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Doen wat een meerderheid wilde is je ziel aan de duivel verkopen/je land verraden?
Als de meerderheid zegt dat democratisch is besloten dat we collectief het ravijn in moeten springen zal ik dit negeren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:31:52 #97
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183730139
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:55 schreef nixxx het volgende:

[..]

Maar stel je ook eens voor... sta je daar en heb je de keuze om PM te worden en Brexit te gaan regelen, waar je niet achter staat. Maar neem jij de job niet, dan wordt het BoJo of erger... kan ik me nog voorstellen dat je het dan uit vaderlandsliefde maar zelf gaat doen.
Uit vaderlandsliefde had je dan die Brexit gecancelled en je land deze shitshow bespaard. Mind you he, in haar kabinet was het overgrote gedeelte Remainer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_183730160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:39 schreef Tijger_m het volgende:

Beetje een flauwekul verhaal wat jij ophangt.

- May had niets te bieden aan de EU, alles waar het VK mee kan dreigen is schadelijker voor het VK, handel en export dreigementen werken niet als je voor basale levensbehoeften van de EU afhankelijk bent.
Dat is EU propaganda, een land als Nederland heeft zeer grote schade bij no-deal
quote:
- Dat lag niet aan May maar aan de Leave proponenten die nooit met een plan kwamen en tot op heden geen plan hebben. Hoe idioot het ook klinkt, May heeft wel een plan.
Een deel zal wel op een hard Brexit hebben aangestuurd, maar idd planning en onderhandeling hebben totaal gefaald, daar zijn we het eens.
May heeft geen plan, wat er nu ligt is praktisch gezien voortzetting van het EU lidmaatschap onder slechtere voorwaarden.
quote:
- Er was geen case voor no deal, No Deal is zelfmoord voor het VK. Klaar. Hoezeer de rechtste numpties dat ook willen, er is nul draagvlak of haalbaarheid voor.
Dat valt nog te bezien. Een no-deal zal ook niet in het belang zijn van bepaalde lidstaten van de EU, denk aan Nederland. Andere lidstaten zoals Frankrijk zullen blij zijn. Ze hebben niet voor niets Barnier, een Fransman en UK hater als hoofdonderhandelaar aangesteld.
quote:
- Klopt. Omdat het Parlement niet in gaat stemmen, wat is jouw alternatief?
Ze heeft de stemming afgezegd omdat haar voorstel niet zou worden aangenomen.
Het alternatief is een echte heronderhandeling of een harde Brexit.
Het blijft uiterst ondemocratisch om dan maar de stemming uit te stellen.
quote:
- Nee hoor, daar hoopt ze helemaal niet op. Nergens op gebaseerd.
Wat is dan de zin van May's rondreis circus, de EU heeft duidelijk gezegd dat er niets wijzigt.
quote:
- Een Leaver mocht de onderhandelingen doen, David Davis, en bakte er helemaal niets van. Sowieso hebben alle Leave ministers zwaar gefaald. Typerend wel. Veel geschreeuw en nul inhoud.

Concluderend, het VK heeft zijn eigen belangen verkwanseld door de EU te verlaten en wil de consequenties daarvan niet accepteren, wel een dingetje in die kringen.
EU verlaten was de keuze van het volk. In Nederland had men dit natuurlijk gewoon genegeerd, maar in de UK heeft men er idd een puinhoop van gemaakt, omdat de belangen en inzichten van de politici te veel verschilden en niemand de verantwoording op zich nam om de wil van het volk uit te voeren
quote:
PS: Jij maakt dezelfde denkfout als de Leave figuren in het VK, denken dat het VK op gelijke voet staat met de EU.
Een natie als de UK kun je niet vergelijken met een ondemocratische bureaucratie die zich EU noemt.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183730219
Een uiterst duidelijk en geruststellend filmpje, dat mag wel ook eens een keer hier:


[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 14-12-2018 19:17:04 ]
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:52:41 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183730417
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als de meerderheid zegt dat democratisch is besloten dat we collectief het ravijn in moeten springen zal ik dit negeren.
Dat het geen slim besluit is, eens, maar het uitvoeren ervan landverraad te noemen is gewoon broekpissende hysterie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')