Neequote:Op donderdag 13 december 2018 20:27 schreef manny het volgende:
balen. zowiezo ziek zijn op je bruiloftsdag... pfff
wel 62,5% van alles opeisen. dus opbellen. ik kom morgen langs en neem mee: 62,5% van het bestelde eten en de drank. heb je voor betaald toch.
succes !
Los van het feit dat het zo natuurlijk niet werkt, vraag ik me af hoe je dat praktisch voor je ziet.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:27 schreef manny het volgende:
balen. zowiezo ziek zijn op je bruiloftsdag... pfff
wel 62,5% van alles opeisen. dus opbellen. ik kom morgen langs en neem mee: 62,5% van het bestelde eten en de drank. heb je voor betaald toch.
succes !
Iets van 62,5% ipv 100% rekenen bedoel je?quote:Op donderdag 13 december 2018 17:35 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Dan zou ik op zijn minst hopen op een coulancebeleid.
Ja nou sorry hoor, je gaat natuurlijk niet zomaar je bruiloft annuleren die je al een tijdje hebt voorbereid en allerlei kosten hebt gemaakt die daar verband mee houden Zo'n kotssmiley hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:11 schreef Nero22 het volgende:
Zoals iemand anders al zei: Algemene Voorwaarden Horeca van KHN.
De kosten die betaald moeten worden (voor groepen) bij annulering:
• Meer dan 6 maanden voor het gereserveerde tijdstip: 0%
• Meer dan 3 maanden voor het gereserveerde tijdstip: 10%
• Meer dan 2 maanden voor het gereserveerde tijdstip: 15%
• Meer dan 1 maand voor het gereserveerde tijdstip: 35%
• Meer dan 14 dagen voor het gereserveerde tijdstip: 60%
• Meer dan 7 dagen voor het gereserveerde tijdstip: 85%
• 7 dagen of minder voor het gereserveerde tijdstip: 100%
Je komt er goed van af.
Bron: https://www.khn.nl/stream(...)oreca-nederlands.pdf
Mensen die denken overal recht op te hebben. Ik werk zelf ook in de horeca en ken dit soort verhaaltjes wel. Hoe vervelend ook, fix die shit gewoon met een verzekering.
Maar stond er nou niets over annulering in de bevestiging die jullie hebben getekend? Kan me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:05 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, je gaat natuurlijk niet zomaar je bruiloft annuleren die je al een tijdje hebt voorbereid en allerlei kosten hebt gemaakt die daar verband mee houden Zo'n kotssmiley hoeft ook weer niet.
Ik begrijp dat we er nog redelijk goed van af zijn gekomen en dat ze als ze echt heel vervelend zouden willen doen, 100% konden opeisen. Ik was zelf niet aanwezig tijdens het annuleren, mijn man heeft alles moeten regelen, dus ik weet verder niet wat er precies is besproken.
Telefonisch gaven ze aan dat ze inderdaad 100% hadden kunnen opeisen en dat ze coulant zijn geweest.
Klopt een professional regelt dat op het laatste momentquote:Op donderdag 13 december 2018 17:14 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen voor het feest opgenomen in het ziekenhuis. De afzegging vond 2 dagen voor het feest plaats.
Ik weet niet of er nog extra kosten zijn gemaakt. Zij zouden de taart, decoratie etc regelen, maar waarschijnlijk waren die dingen nog niet geregeld neem ik aan.
Hema is wel tot 22:00u open.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt een professional regelt dat op het laatste moment
En dat is dus echt zo, dat ze coulant zijn geweest. Hopelijk zie je dat naar bovenstaande posts ook in.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:05 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Telefonisch gaven ze aan dat ze inderdaad 100% hadden kunnen opeisen en dat ze coulant zijn geweest.
Ja hoor, als je 100% aftikt, mag je t komen ophalen. De zaal is ook ter beschikking en of je er wel of geen gebruik van maakt, boeit niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:27 schreef manny het volgende:
balen. zowiezo ziek zijn op je bruiloftsdag... pfff
wel 62,5% van alles opeisen. dus opbellen. ik kom morgen langs en neem mee: 62,5% van het bestelde eten en de drank. heb je voor betaald toch.
succes !
jij denkt dat ze personeel in het magazijn bewaren en er alleen uithalen als er een feestje is?quote:Op donderdag 13 december 2018 17:20 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze kosten hebben gemaakt en de dag hebben vrijgehouden, maar dat ze 62,5% van het bedrag in rekening brengen vind ik absurd. Er is geen bediening geweest, geen schoonmaakkosten, geen decoratie, geen eet en drinkkosten, geen personeelskosten.
Ik heb het contract niet bij de hand helaas. Ik zal er morgen nog naar kijken.
Er is net gebeld met de eigenaar en die geeft aan dat ze eigenlijk 100% in rekening zouden brengen, maar zogenaamd uit coulance brengen ze 62,5% in rekening.
Ja met een oproepcontract heet dat toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij denkt dat ze personeel in het magazijn bewaren en er alleen uithalen als er een feestje is?
Heel eerlijk gezegd (waarschijnlijk word ik daarop weer afgekraakt, want Fok!) wist ik niet eens dat je een annuleringsverzekering kon afsluiten voor bruiloften. Zijn we ook niet op verwezen tijdens het afsluiten van het contract en trouwen doe je ook niet dagelijks, dus het is niet dat we ervaring hadden met wat er allemaal bij komt kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:24 schreef Rewimo het volgende:
Pennywise, poundfoolish noemen ze dat Geen tientje willen uitgeven voor een annuleringsverzekering en dan huillie doen als je honderden euro's moet aftikken voor "niets". En wat dat "niets" is, hebben anderen hierboven al keurig verwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |