abonnement Unibet Coolblue
pi_183706693
Zoals jullie in mijn vorige topic ( KLB / Mensen die je in de gaten houden ) hebben kunnen lezen, word ik op mijn werk dus in de gaten gehouden.
Daarom heb ik besloten om louter rondjes door Nederland te rijden, en geen opvallende dingen meer te doen.

Enfin ik reed vandaag wat rond richting Alkmaar i.v.m het in kennis nemen van de volgende informatie :
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:51 schreef pvdplanet het volgende:
Rond Alkmaar zijn ze op hun best
Na uren doelloos rondrijden in de baas zijn tijd ontpopte zich het volgende tafereel: een verlaten landweggetje reed ik langs wat blonde dames die als ‘ sehr
schön te omschrijven waren. Plotseling riep ik : “ eeeey kechies!!!”
Volgens mij vonden ze het wel leuk, tot ze zagen dat ik blank was. Toen gingen ze ineens schreeuwen en gillen. Wat een wijven zeg in Alkmaar..

Word ik ineens staande gehouden door politie dat ik dames intimideer :’) en dat ik daar voor een boete kan krijgen. Waar gaat het toch heen met Nederland
pi_183706721
Haha moslim topic
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 13 december 2018 @ 17:05:18 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183706730
Verzonnen topics :')__!
pi_183706738
Ik geef jouw klacht 3 biemetjes voor de moeite

:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_183706928
:B :B :B

Dit zijn 3 BIEMetjes :o
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_183707080
Lettsss gggooooo _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183707255
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:05 schreef RobjeGeus het volgende:
Verzonnen topics :')__!
pi_183707273
-> ONZ
pi_183707613
ACAB 1312

Fijne acab dag nog even _O_

ACAB dag > kerst
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_183721118
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 13 december 2018 17:03 schreef KREEFTx tot ze zagen dat ik blank was. Topen gingen ze ineens schreeuwen en gillen.
Die heb je de laatste jaren steeds meer ja, toekomstig loverboymateriaal uit eigen wil.
pi_183726127
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:03 schreef KREEFTx het volgende:
Zoals jullie in mijn vorige topic ( KLB / Mensen die je in de gaten houden ) hebben kunnen lezen, word ik op mijn werk dus in de gaten gehouden.
Daarom heb ik besloten om louter rondjes door Nederland te rijden, en geen opvallende dingen meer te doen.

Enfin ik reed vandaag wat rond richting Alkmaar i.v.m het in kennis nemen van de volgende informatie :

[..]

Na uren doelloos rondrijden in de baas zijn tijd ontpopte zich het volgende tafereel: een verlaten landweggetje reed ik langs wat blonde dames die als ‘ sehr
schön te omschrijven waren. Plotseling riep ik : “ eeeey kechies!!!”
Volgens mij vonden ze het wel leuk, tot ze zagen dat ik blank was. Toen gingen ze ineens schreeuwen en gillen. Wat een wijven zeg in Alkmaar..

Word ik ineens staande gehouden door politie dat ik dames intimideer :’) en dat ik daar voor een boete kan krijgen. Waar gaat het toch heen met Nederland
Inderdaad, ben ook aan het overwegen om naar een land met minder politie te verhuizen:

https://en.wikipedia.org/(...)r_of_police_officers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')