Weggedeemsterd in de anonimiteit, teruggegaan naar de BDO om daar ook niets klaar te spelen en daarna veldvulling geworden op de Challenge Tour.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Waar is eigenlijk die vent gebleven die MVG toen nadeed met juichen? (mcdine ofzo) Wimmes, stinho?
quote:Op donderdag 13 december 2018 11:52 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 13-12-2018 om 09:28:57@jmnuijs77 @Raybar180 @JelleK180 Vanavond zijn dat @FrankVischsch en @180deRuiter reageer retweet
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weggedeemsterd in de anonimiteit, teruggegaan naar de BDO om daar ook niets klaar te spelen en daarna veldvulling geworden op de Challenge Tour.
Wel gelijk finale Dutch Open gehaald pik. Dat zie ik jou nog niet doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weggedeemsterd in de anonimiteit, teruggegaan naar de BDO om daar ook niets klaar te spelen en daarna veldvulling geworden op de Challenge Tour.
Jouw adresgegevens komen denk ik per ongeluk in de spam terecht bij DARTS WAREHOUSE.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb dan een geweldige verrassing voor je.
*Halve finale.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel gelijk finale Dutch Open gehaald pik. Dat zie ik jou nog niet doen.
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jouw adresgegevens komen denk ik per ongeluk in de spam terecht bij DARTS WAREHOUSE.
Ik verzaakquote:Op donderdag 13 december 2018 17:22 schreef heywoodu het volgende:
@maxi-mus en @Masterminded/Ajacied/Stijn: hoeveel deelnemers hebben de spellen inmiddels?
35 man. (mani verzaakt ondanks een remind dm vooralsnog)quote:Op donderdag 13 december 2018 17:22 schreef heywoodu het volgende:
@maxi-mus en @Masterminded/Ajacied/Stijn: hoeveel deelnemers hebben de spellen inmiddels?
Welke? Wat?quote:Op donderdag 13 december 2018 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
32 man. (mani verzaakt ondanks een remind dm vooralsnog)
Goede jongen Sietze verbeek heb ik een keer van verloren. (3-1)quote:Op donderdag 13 december 2018 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
*Halve finale.
Na fantastische overwinningen tegen Claus Børre, Herrald Koetzier, Sietze Verbeek, Robin Mau Asam, Ko ter Koele, Tony O'Shea, Mark Blandford, Erik van Rijswijk, Martin Jongen en Darius Labanauskas. Je moet het toch maar doen!
Metooquote:
Ik ken er hier 2 van.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
*Halve finale.
Na fantastische overwinningen tegen Claus Børre, Herrald Koetzier, Sietze Verbeek, Robin Mau Asam, Ko ter Koele, Tony O'Shea, Mark Blandford, Erik van Rijswijk, Martin Jongen en Darius Labanauskas. Je moet het toch maar doen!
Chagrijnig worden als je voorspelde winnaar verliest in een toppot terwijl je anders neutraal was geweest.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Metoo
Tof dat al die spellen georganiseerd worden, maar weinig zin om tijd in te steken + ik kijk dan veel minder objectief naar de wedstrijden.
Oh dat, ja ik wacht nog ergens op.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb je vanmorgen een link gestuurd lapzwans. Van de Nostradamus.
Ik heb gewoon de tombola aangezet en ik zie het aan t eind van de rit welquote:Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Metoo
Tof dat al die spellen georganiseerd worden, maar weinig zin om tijd in te steken + ik kijk dan veel minder objectief naar de wedstrijden.
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat, ja ik wacht nog ergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professionalisering van de dartsport.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegenwoordig zit echt elke darter in de sportschoolWat is deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |