Jaaaaaquote:Op donderdag 13 december 2018 12:07 schreef laxus13 het volgende:
You Got It van Roy Orbison ook weer terug in de lijst
Heb jij een hekel aan de White Lies?quote:Op donderdag 13 december 2018 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat ik dat nog het beste (minst slechte) nummers vind van de nieuwkomers
Het is niet subliem, maar tenminste catchy.
Ze kan wel aardig zingen maar ik kan er helemaal niks mee.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat ik dat nog het beste (minst slechte) nummers vind van de nieuwkomers
Het is niet subliem, maar tenminste catchy.
Nee, back in de top 2000.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:07 schreef MielMonteur het volgende:
Iemand zin in nog een re-entry?
Beatles - Back In The USSR
mede dankzij mij!quote:Op donderdag 13 december 2018 12:07 schreef laxus13 het volgende:
You Got It van Roy Orbison ook weer terug in de lijst
Oh ja.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij een hekel aan de White Lies?
Ben ik het ook niet mee eens, maar ik word dan ook wel vrolijk van Master Blasterquote:
Next Episode heb ik zelf op gestemd dus dat vind ik prima, voor de rest niet heel bijzonder dit, ja Slapeloze Nachten mag er ook in, qua Nederlandstalige hiphop toch wel een van de betere.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:59 schreef laxus13 het volgende:
Deze nummers zijn nieuw of een re-entry die ik kon vinden
Alicia Keys - Fallin'
Christina Aguilera - Beautiful
Davina Michelle - Duurt Te Lang
DR DRE - Next EPisode
Diana Ross - I'm Coming Out
Elvis Presley - Hound Dog
Frank Sinatra - Tha's Life
Lady GaGa & Bradley Cooper - Shallow
Stevie Wonder - Master Blaster (Jammin')
The Opposites - Slapeloze Nachten
White Lies - Time To Give
Waar die in een keer vandaan komt, stond al 3 jaar lang niet in de lijst, wel een prima nummer overigens.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:07 schreef MielMonteur het volgende:
Iemand zin in nog een re-entry?
Beatles - Back In The USSR
Stevie Wonder vind ik niks. Elvis Presley en Frank Sinatra ook niet. Stoffige ouwe meuk.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik het ook niet mee eens, maar ik word dan ook wel vrolijk van Master Blaster
Dat heb ik met elk nummer van Bruno Mars, ja die vent heeft een prima stem hoor, maar ik kan al zijn nummers gewoon niet uitstaanquote:Op donderdag 13 december 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze kan wel aardig zingen maar ik kan er helemaal niks mee.
Ik heb normaal ook niks met Stevie maar deze kan me wel bekoren.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stevie Wonder vind ik niks. Elvis Presley en Frank Sinatra ook niet. Stoffige ouwe meuk.
Whehehe, mooi is dat. Maar ik snap je.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik met elk nummer van Bruno Mars, ja die vent heeft een prima stem hoor, maar ik kan al zijn nummers gewoon niet uitstaan
Ze kan zelfs geweldig zingen, maar ik kan gewoon niet tegen dat Polder-Nederlands: "jai" in plaats van "jij".quote:Op donderdag 13 december 2018 12:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze kan wel aardig zingen maar ik kan er helemaal niks mee.
Heb nog geen nieuwe Queen ontdekt die nieuw in de lijst staat.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, iemand moet even het hele oeuvre van Queen checken. Misschien gaan die ineens wel The Beatles van de troon stoten met aantal noteringen.
Mama wist net te vertellen dat ze op één staat omdat ze in een of ander programma mocht bleren. Beste zangers ofzo.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze kan zelfs geweldig zingen, maar ik kan gewoon niet tegen dat Polder-Nederlands: "jai" in plaats van "jij".
Ze heeft ook Engelstalige nummers opgenomen en die klinken honderd keer beter.
Mwah, The Miracle, Flash en Hammer to Fall (dat zijn de Queen-platen die ik nog het meest verwacht) staan er niet in.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, iemand moet even het hele oeuvre van Queen checken. Misschien gaan die ineens wel The Beatles van de troon stoten met aantal noteringen.
Byrds ook sowieso, die was ik nog vergeten. Vanuit zo'n hoge positie ook nogquote:Op donderdag 13 december 2018 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua 60s artiesten rouw ik vooral om de Byrds, dat specifieke liedje van de Kinks, dat er niks meer van Syd Barrett in staat en om Ekseption.
Voor de rest natuurlijk om Stone Roses, Pulp, Duncan Browne, UK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |