Zodat de clubs uit de kleine landen er uit gefilterd wordenquote:Op woensdag 12 december 2018 23:10 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet waarom in de volgende ronde niet twee ploegen uit hetzelfde land elkaar kunnen loten
Als twee ploegen uit hetzelfde land tegen elkaar spelen zijn de tv-inkomsten lagerquote:Op woensdag 12 december 2018 23:10 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet waarom in de volgende ronde niet twee ploegen uit hetzelfde land elkaar kunnen loten
Dit is bijzonder lomp en dom.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Muller is een lieve jongen. Die doet geen vlieg kwaad. Dit is gewoon pure pech. Heeft hem nooit gezien. Wel een held.
past inderdaad niet bij hem.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Muller is een lieve jongen. Die doet geen vlieg kwaad. Dit is gewoon pure pech. Heeft hem nooit gezien. Wel een held.
Dat zegt ook niemand.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Muller doet dat natuurlijk niet expres maar dat maakt het niet minder een rode kaart.
blackedcupgodquote:
Mwoah zou t bij Real Madrid - Atletico Madrid of Barcelona - Real Madrid ?quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Als twee ploegen uit hetzelfde land tegen elkaar spelen zijn de tv-inkomsten lager
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Muller doet dat natuurlijk niet expres maar dat maakt het niet minder een rode kaart.
Ik heb mijn tegels lekker wit gespotenquote:Op woensdag 12 december 2018 23:13 schreef skysherrif het volgende:
Tuurlijk hang je een club aan en kan het voetbal minder slordig
maar voor dit soort wedstrijden zet je je tv aan en kijk je CL
4 goals vanaf minuut 83 volgens mij
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker relevant of het een aardige jongen is.
Die Kimmich zag er echt uit als een stereotype Duitser met zijn snorquote:Op woensdag 12 december 2018 23:13 schreef Adames het volgende:
hoewel müller ook niet helemaal een ideale schoonzoon is, is bij tijd en wijlen wel echt een smerige duitser
lahm daarentegen. wat een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |