abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183686948
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb een VPN (ExpressVPN), en sinds een paar weken krijg ik bij Google searches steeds zo'n reCaptcha. Gruwelijk irritant.

Zijn hier oplossingen voor?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 12 december 2018 @ 19:14:33 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183686993
Naar welk land verwijst je vpn? Ik heb een andere provider maar als ik vanuit een oost Europees land kom met mijn vpn ben ik vaker verkeersborden aan het aanklikken dan dat ik daadwerkelijk kan browsen. België is dan weer geen probleem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_183687020
Ik gebruik geen Google om te zoeken, maar ik heb het als soort beveiliging bij verschillende websites. Moet je eerst 10x zo'n captcha doen en uiteindelijk ook nog zo een met "klik op alle plaatjes met een zebrapad tot er geen meer over is".
pi_183687081
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:14 schreef jogy het volgende:
Naar welk land verwijst je vpn? Ik heb een andere provider maar als ik vanuit een oost Europees land kom met mijn vpn ben ik vaker verkeersborden aan het aanklikken dan dat ik daadwerkelijk kan browsen. België is dan weer geen probleem.
Ha, dank voor deze tip!

Ik had daar Netherlands - the Hague staan. Aangepast naar Netherlands - Rotterdam en de captchas zijn weg. (nog wel in elk geval.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 12 december 2018 @ 19:57:24 #5
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_183688028
Iemand heeft gewoon lopen kloten op dat IP. Een van de risico's van vpn.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_183691606
Ja hier hetzelfde, ook expressvpn



Maar ik krijg het pas sinds ik in plaats van Nederland Engeland koos. Daarna Duitsland, nu Paris. Net als pokerstars 'verdachte' accountactiviteit oppikte doet Google dit ook denk ik.

Als je telkens hetzelfde IP hebt gebruikt (dus niet zoals mij geswitched) dan lijkt het me inderdaad dat iemand gewoon op dat IP wat dingen heeft verkloot. Maar ik had ook telkens Nederland en nooit dit gedoe tot ik ook andere landen ging gebruiken
  donderdag 13 december 2018 @ 07:36:06 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_183696989
Laatst kreeg ik hem ook, maar slechts half. Wel de captcha-pagina maar geen captcha. Onbruikbaar dus. Advies van Google: verwijder de VPN |:( :N
  donderdag 13 december 2018 @ 08:49:18 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183697403
Duckduckgo flikt dit soort fratsen overigens helemaal niet en geeft gewoon goede resultaten, ook een optie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_183703168
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:36 schreef Mano_ het volgende:
Laatst kreeg ik hem ook, maar slechts half. Wel de captcha-pagina maar geen captcha. Onbruikbaar dus. Advies van Google: verwijder de VPN |:( :N
Die adviezen val Google... kort nadat Google Youtube had overgenomen waren m'n Google account en m'n Youtube account ineens (zonder mijn toestemming) samengevoegd. Resultaat: mijn Youtube kanaal was ineens niet meer anoniem.

Advies van Google: "dan verwijder je toch je Youtube account?" Echt he? 8)7
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')