abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 april 2019 @ 20:56:18 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186162914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vereer helemaal niets, ik zou ook een smerig kreng worden als mijn heilige echtgenoot mij al sinds onze trouwdag zou bedonderen met een ander.
QFT
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 11 april 2019 @ 20:57:31 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186162953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:54 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou moeten we niet gaan doen alsof Diana een lief, naïef meiske was.. in beginsel misschien wel, maar ze is het zeker niet gebleven.

Zonder twijfel een heel liefhebbende moeder, maar als vrouw gewoon een manipulatief kreng hoor.

Niemand gunt een ander een einde als het hare, maar een heilige was ze zeer zeker niet. Ik snap die Diana-verering niet zo
En hoe komt het dat ze haar eigen geluk en genot is gaan najagen uiteindelijk denk je?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2019 @ 21:10:11 #253
43556 miss_dynastie
pi_186163246
Manipulatief kreng? Charles mag blij zijn dat ze van oorsprong een keurig Engels meisje is i.p.v. een bitch van de Balkan zoals ikzelve 😂
  donderdag 11 april 2019 @ 21:12:59 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186163310
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Manipulatief kreng? Charles mag blij zijn dat ze van oorsprong een keurig Engels meisje is i.p.v. een bitch van de Balkan zoals ikzelve 😂
:D _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186168557
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Manipulatief kreng? Charles mag blij zijn dat ze van oorsprong een keurig Engels meisje is i.p.v. een bitch van de Balkan zoals ikzelve 😂
Keurig? Tja, ook daar zijn de meningen over verdeeld...
  vrijdag 12 april 2019 @ 07:34:23 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186168572
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:28 schreef totebel het volgende:

[..]

Keurig? Tja, ook daar zijn de meningen over verdeeld...
Volgens míj was ze voor haar trouwen van onbesproken gedrag, daarom werd ze ook een geschikte huwelijkskandidate bevonden, Camilla was dat bijvoorbeeld niet volgens het koninklijk huis, daarom mocht hij in de jaren 70 niet met haar trouwen.

Maar ik hoor graag wat er allemaal niet keurig was aan de 19-jarige Diana.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 april 2019 @ 07:53:02 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186168699
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:34 schreef Leandra het volgende:
Volgens míj was ze voor haar trouwen van onbesproken gedrag, daarom werd ze ook een geschikte huwelijkskandidate bevonden, Camilla was dat bijvoorbeeld niet volgens het koninklijk huis, daarom mocht hij in de jaren 70 niet met haar trouwen.
Ongetwijfeld wilden ze niet weer een Wallis Simpson-situatie ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 12 april 2019 @ 07:59:31 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186168755
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ongetwijfeld wilden ze niet weer een Wallis Simpson-situatie ;)
Logisch, maar de destijds nog ongehuwde Camilla was al niet goed genoeg, dus het lijkt me sterk dat een 19-jarig meisje van adel wel goedgekeurd was terwijl ze niet keurig was.

Wallis Simpson was van een totaal andere orde, en gezien het gebrek aan inzicht dat dat stel had (nazi-sympathiën) is het maar goed ook, dat hij de troon voor haar opgaf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 april 2019 @ 08:09:57 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186168855
Ik denk weleens dat Elisabeth hardnekkig blijft leven zodat Camilla geen koningin wordt, gewoon uit koppigheid :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:19:37 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186168953
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk weleens dat Elisabeth hardnekkig blijft leven zodat Camilla geen koningin wordt, gewoon uit koppigheid :D
Elizabeth. }:|
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker vrijdag 12 april 2019 @ 08:21:26 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186168965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk weleens dat Elisabeth hardnekkig blijft leven zodat Camilla geen koningin wordt, gewoon uit koppigheid :D
Ik zie haar ervoor aan :Y

The Crown met Queen Camilla? Over my dead body ....
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2019 @ 08:30:03 #262
43556 miss_dynastie
pi_186169037
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:28 schreef totebel het volgende:

[..]

Keurig? Tja, ook daar zijn de meningen over verdeeld...
Nee dat zijn ze nou toevallig echt helemaal niet. Dáárom mocht ze met prins Tampon trouwen van de queen. Dat jij daar veertig jaar later andere ideeën bij hebt kan, maar daar is echt geen enkel bewijs voor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 april 2019 @ 08:31:29 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186169047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:21 schreef maily het volgende:
Ik zie haar ervoor aan :Y

The Crown met Queen Camilla? Over my dead body ....
Er is een geweldig boek van Sue Townsend (van Adrian Mole) over. Ben de titel even kwijt maar het was echt ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2019 @ 08:31:44 #264
43556 miss_dynastie
pi_186169048
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk weleens dat Elisabeth hardnekkig blijft leven zodat Camilla geen koningin wordt, gewoon uit koppigheid :D
Volgens mij vindt ze ook zoonlief totaal ongeschikt. Maar het blijft een bizar idee dat hij ver na zijn pensioengerechtigde leeftijd pas gaat beginnen aan de taak waar hij zijn leven lang op zit te wachten _O-
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:36:38 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186169086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:28 schreef totebel het volgende:

[..]

Keurig? Tja, ook daar zijn de meningen over verdeeld...
Nee, dat zijn ze niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:38:23 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186169099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij vindt ze ook zoonlief totaal ongeschikt. Maar het blijft een bizar idee dat hij ver na zijn pensioengerechtigde leeftijd pas gaat beginnen aan de taak waar hij zijn leven lang op zit te wachten _O-
Dit beeld zie ik hier wel vaker geschetst worden. Maar het is niet alsof Charles al zijn leven lang met zijn duimen zit te draaien. Die heeft altijd hard gewerkt. Ik voel niet de behoefte om voor hem de loftrompet te steken, maar voor wie zich er een beetje in verdiept is wel duidelijk dat hij over bepaalde zaken een duidelijke visie heeft en zich daar al jaren voor inzet.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2019 @ 08:50:01 #267
43556 miss_dynastie
pi_186169229
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit beeld zie ik hier wel vaker geschetst worden. Maar het is niet alsof Charles al zijn leven lang met zijn duimen zit te draaien. Die heeft altijd hard gewerkt. Ik voel niet de behoefte om voor hem de loftrompet te steken, maar voor wie zich er een beetje in verdiept is wel duidelijk dat hij over bepaalde zaken een duidelijke visie heeft en zich daar al jaren voor inzet.
Je leest dingen die er niet staan. Ik zeg helemaal niet dat hij niet gewerkt heeft of met zijn duimen zit te draaien. Ik zeg dat hij ver na zijn pensioengerechtigde leeftijd aan de taak gaat beginnen waar hij zijn leven lang op zit te wachten: die van koning. En wat ‘ie verder ook gedaan moge hebben, koning is hij nog niet.
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:51:11 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186169234
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit beeld zie ik hier wel vaker geschetst worden. Maar het is niet alsof Charles al zijn leven lang met zijn duimen zit te draaien. Die heeft altijd hard gewerkt. Ik voel niet de behoefte om voor hem de loftrompet te steken, maar voor wie zich er een beetje in verdiept is wel duidelijk dat hij over bepaalde zaken een duidelijke visie heeft en zich daar al jaren voor inzet.
Dit.

Ik denk dat hij ook geschikt is voor de functie waar hij zijn hele leven al op voorbereid is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:54:56 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186169261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je leest dingen die er niet staan. Ik zeg helemaal niet dat hij niet gewerkt heeft of met zijn duimen zit te draaien. Ik zeg dat hij ver na zijn pensioengerechtigde leeftijd aan de taak gaat beginnen waar hij zijn leven lang op zit te wachten: die van koning. En wat ‘ie verder ook gedaan moge hebben, koning is hij nog niet.
Je zegt dat hij daar al zijn leven lang op zit te wachten. Dat vind ik eerlijk gezegd geen neutrale bewoording, al helemaal niet gekoppeld aan de ‘hilarisch lachen’-smiley.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 14 april 2019 @ 23:07:03 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186223209
Ik zou lachen als het een meisje is en ze haar "April" noemen :D
pi_186223327
Zou de baby al geboren zijn? Ik las dat Megan en Harry eerst in besloten kring eventjes willen genieten van hun kindje en daarna pas de pers zal inlichten.
  zondag 14 april 2019 @ 23:19:01 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_186223430
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou de baby al geboren zijn? Ik las dat Megan en Harry eerst in besloten kring eventjes willen genieten van hun kindje en daarna pas de pers zal inlichten.
Ik las dat meer als dat ze niet meteen op de showtrap verschijnen. Het zal wel gewoon verkondigd worden denk ik, daar komen ze niet onderuit...
Kwak
  zondag 14 april 2019 @ 23:33:13 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186223690
De pers zou toch ook geïnformeerd worden als de bevalling begonnen was?

Maar goed, ik snap het geneuzel niet zo, bij de kinderen van Andrew en Edward was al die drama over waar en wanneer de bevalling zou plaatsvinden er helemaal niet en hun vrouwen zijn nou net bevallen in de ziekenhuizen die nu ook genoemd worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186231829
Oh no you didn’t: ’Prins William had affaire tijdens derde zwangerschap van Kate’

Oh jee, een interne crisis bij Buckingham Palace vandaag. Want waar het huwelijk van de Britse kroonprins William en zijn Kate Middleton – met wie hij inmiddels 15 jaar samen is – vaak overkomt als perfect, flawless en zo steady als het maar kan, blijkt nu dat prins William ook buiten de muren van het paleis zijn plezier heeft gezocht…


Oh no he didn’t!
Volgens InTouch, één van de grootste entertainmentbladen van Groot-Britannië, zou William Kate tijdens haar zwangerschap van prins Louis hebben bedrogen. En niet met zomaar een vrouw, maar met een goede vriendin van zijn vrouw. Volgens het magazine is William dik een jaar geleden, toen Kate op het punt stond te bevallen van hun derde kind, gevallen voor de charmes Rose Hanbury. Deze 35-jarige vrouw is voormalig model en getrouwd met filmmaker David Rocksavage. Het stel woont vlakbij de royals en dat Kate en Rose bevriend zijn, zou algemeen bekend zijn.



https://www.viva.nl/stijl(...)angerschap-van-kate/

Dat zou nog eens een sappige gate zijn!
pi_186232010
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh no you didn’t: ’Prins William had affaire tijdens derde zwangerschap van Kate’

Oh jee, een interne crisis bij Buckingham Palace vandaag. Want waar het huwelijk van de Britse kroonprins William en zijn Kate Middleton – met wie hij inmiddels 15 jaar samen is – vaak overkomt als perfect, flawless en zo steady als het maar kan, blijkt nu dat prins William ook buiten de muren van het paleis zijn plezier heeft gezocht…

Oh no he didn’t!
Volgens InTouch, één van de grootste entertainmentbladen van Groot-Britannië, zou William Kate tijdens haar zwangerschap van prins Louis hebben bedrogen. En niet met zomaar een vrouw, maar met een goede vriendin van zijn vrouw. Volgens het magazine is William dik een jaar geleden, toen Kate op het punt stond te bevallen van hun derde kind, gevallen voor de charmes Rose Hanbury. Deze 35-jarige vrouw is voormalig model en getrouwd met filmmaker David Rocksavage. Het stel woont vlakbij de royals en dat Kate en Rose bevriend zijn, zou algemeen bekend zijn.



https://www.viva.nl/stijl(...)angerschap-van-kate/

Dat zou nog eens een sappige gate zijn!
Ik hoop dat dit niet waar is, hoor.

quote:
Prince William’s Lawyer Tries to Suppress Rumors of Affair

As ‘In Touch’ magazine in the U.S. publishes allegations about Prince William having an affair, his lawyers are sending letters to the U.K. media threatening legal action.

One of the letters from Harbottle and Lewis states that “in addition to being false and highly damaging, the publication of false speculation in respect of our clients’ private life also constitutes a breach of his privacy pursuant to Article 8 of the European Convention to Human Rights.”

“The use of a legal letter by William as a future king is very much a move of last resort,” Duncan Larcombe, former royal editor of The Sun, told The Daily Beast, adding, “If the stories of Kate freezing Rose out are true, then whatever caused the falling out must have been very serious.

“While traditionally, the British royal family would not take specific legal action—the old saying was ‘never complain and never explain’—William and Harry are willing to do it in their own way.”

The Sun, Daily Mail, and Express have all alleged that there has been a terrible argument between the former friends but have been coy about stating the root cause of the disagreement.

The Sun reported on March 22 that Kate viewed Rose as a “rural rival” and had told William she must be “phased out” of their social set.

The Daily Mail had earlier posed the question, “Does Kate have a rural rival?”

Many British newspapers made it clear to insiders they had the alleged affair in mind with these stories alleging that Rose and Kate had “fallen out.”

A showbiz industry newsletter, Popbitch, tried to give more insight into the matter in an item dated March 28 that advised the stories were Fleet Street’s “way of hinting” that William and Rose were having an affair.

“It can sometimes feel as if you need a PhD in cryptography to make sense of tabloid reports about the Royals,” Popbitch said. “If you’ve been following the latest Kate Middleton hoo-hah but have been at a loss to understand what a ‘rural rivalry’ is, it’s Fleet Street’s way of hinting at the long-standing society rumor that Prince William has been caught” having an affair.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')