abonnement Unibet Coolblue
pi_183683308
Hoi ik ben meervoudige gespleten religieus, wat wil zeggen dat ik last heb van meerdere goden tegelijkertijd ,

Soms zijn ze heel leerzaam maar kunnen ook erg straffend mij toespreken, Nou ja het zijn dus ook vaak goden enzo die aan je duwen en trekken, eerst begint het met een soort van ( kleine of grote ) visioen , bijv laatst een vedische, dat ik geen ui maar mag eten, en een paar weken gedaan, maar dan ga ik toch tegen die goden in, en kies mijn eigen pad weer , maar dan wel met het risico op straf, Of dat ze mogenlijk gelijk zouden hebben, en ik mijzelf ga schaden..

Ook 7 jaar lang vegertarisch geweest, maar ben toen door een andere god gedeprogrameerd, werd wel tijd toen want is was echt veder veder veder verder gewicht geworden, echt zo licht als een blaadje aan een boom, echt zwaar ondergewicht dus,... nu ik weer vlees eet elke dag loop ik wel het risico dat de rastafaries gelijk hebben en dat ik gewoon lijken zit op te eten, maar vlees is wel erg lekker :)

, Nu tegenwoordig dien ik god ( onze god ) en Maria, maria is denk ik wel blijvertje , maar God heb ik soms voor momentje twijvels over, Maria heeft nog niet echt iets voor me gedaan maar vind het gewoon wel aangenaam snachts in bed om naar / tegen een vrouw te bidden,, In de kerk was ik jaargeleden en zag haar voeten, ze had door dat ik daar iets te lang naar staarde en ze keurde mij goed,,

Dan heb je ook nog de maan die spreekt, de technologische kerk ook nog, Sprookjes hebben ook grote invloed op mij, en kan daar soms wel eens wakker van liggen of gestrest raken, Bijv het idee dat je oma vervangen wordt door een robot, en ik dat dan niet doorheb, en zij geprogrameerd is om tegen mij in te gaan werken en leven en roddellen,

Allah heb ik een keer naar gebeden, voor de grap dus, was wel mooi, maar niet iets wat ik vaak ga herhalen,het viel me op dat als je met hoofd naar grond bid je dan dingen ziet die je normaal niet zou zien,,

ja en nu kan ik nog uur doorgaan, meerdere geloven, natuur religie dus ook en ook de spirits, de geest uit de fles drinken ,,de zon aanbidden en het licht en positieve,,, enz enz enz ..
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 16:00:12 #2
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_183683318
Je bent wel op dreef he?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')