abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183690309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waaróm liep hij dan los? Dat is toch doelbewust de burgers blootstellen aan zo'n crimineel?
Dat zeg ik, het ligt aan het falende rechtssysteem. Het is onbegrijpelijk dat iemand met zo'n crimineel verleden, en waarvan men bovendien ook wist dat hij geradicaliseerd was, gewoon vrij over straat kon.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183690351
Je kunt in Nieuw-Europa een kind verkrachten, dat niet ontkennen en vrijuitgaan omdat je de culturele regels niet goed begrijpt en in wezen een permanent slachtoffer bent van het witte verleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 21:29:42 ]
pi_183690359
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zeg ik, het ligt aan het falende rechtssysteem. Het is onbegrijpelijk dat iemand met zo'n crimineel verleden, en waarvan men bovendien ook wist dat hij geradicaliseerd was, gewoon vrij over straat kon.
En is er nu helemaal niets te doen aan die falende rechters?
pi_183690375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:29 schreef EipNiC het volgende:
Je kunt in Nieuw-Europa een kind verkrachten, dat niet ontkennen en vrijuitgaan omdat je de culturele regels niet goed begrijpt en in wezen een permanent slachtoffer bent van het witte verleden.
Dat is toch echt niet te geloven? Hoe heeft het zover kunnen komen.
pi_183690423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En is er nu helemaal niets te doen aan die falende rechters?
Waar een wil is, is een weg. De vraag is of die wil er is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183690465
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waar een wil is, is een weg. De vraag is of die wil er is.
En dat laatste snap ik echt niet.
pi_183690482
Hoe geef je die wil gestalte?
pi_183690646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:35 schreef EipNiC het volgende:
Hoe geef je die wil gestalte?
Goede vraag.
pi_183690798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waar een wil is, is een weg. De vraag is of die wil er is.
Die wil is er niet ,anders waren er al lang mensen in opstand gekomen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_183691629
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, de denkbeelden van mensen hebben een directe invloed op hun acties. Als je 1000 mensen hebt die geloven dat je naar de hemel gaat als je stenen op auto's gooit, dan zul je dat in de statistieken terug vinden dat die mensen bovengemiddeld veel stenen op auto's gooien.

Dit ontkennen is puur wegkijken van het probleem.
Ontkennen is veel makkelijker.

Blijven roepen dat het niks met de (ware) religie / islam te maken heeft.

Dan kunnen we (Godwin, ik weet het) het Nazisme, en vergelijkbare abjecte en dominante ideologieën, ook maar eens met die roze bril gaan bekijken.

Blijven relativeren totdat mensen die tot hun weerzinwekkende daden komen door hun ideologie / religie alleen nog maar allemaal miljoenen verwarde slechte mensen (vooral mannen natuurlijk) waren / zijn.

Tering. Zo simpel.
pi_183692145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Waaróm liep hij dan los? Dat is toch doelbewust de burgers blootstellen aan zo'n crimineel?
Omdat die zijn straffen heeft uitgezeten? En je niet iemand kan vastzetten zonder reden?

Ze hadden hem nadat ze zijn extremistische denkbeelden constateerden preventief moeten volgen/aftappen/infiltreren zijn omgeving. Maar wellicht is dat tijdelijk gedaan en vertoonde hij geen enkel gedrag dat aanleiding gaf te vermoeden dat hij een aanslag wilde plegen. Je kan niet alles voorkomen. Niet leuk om te horen, wel de realiteit helaas.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_183692219
Het enige wat ons echt kan redden is een nieuwe kruistocht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_183692303
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Omdat die zijn straffen heeft uitgezeten? En je niet iemand kan vastzetten zonder reden?

Ze hadden hem nadat ze zijn extremistische denkbeelden constateerden preventief moeten volgen/aftappen/infiltreren zijn omgeving. Maar wellicht is dat tijdelijk gedaan en vertoonde hij geen enkel gedrag dat aanleiding gaf te vermoeden dat hij een aanslag wilde plegen. Je kan niet alles voorkomen. Niet leuk om te horen, wel de realiteit helaas.
Maar je kan wel meer voorkomen. Als hij na zijn 3e serieuze overtreding gewoon de kogel had gekregen was er niks gebeurd. Dan kan je lopen roeptoeteren over 'ja maar de doodstraf', maar dat zijn de feiten. Mensen worden niet 3x fout veroordeeld bijvoorbeeld. Maar goed, dat is een andere discussie.
pi_183692988
Voor wie medeleven zoekt;
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183693349
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Omdat die zijn straffen heeft uitgezeten? En je niet iemand kan vastzetten zonder reden?

Ze hadden hem nadat ze zijn extremistische denkbeelden constateerden preventief moeten volgen/aftappen/infiltreren zijn omgeving. Maar wellicht is dat tijdelijk gedaan en vertoonde hij geen enkel gedrag dat aanleiding gaf te vermoeden dat hij een aanslag wilde plegen. Je kan niet alles voorkomen. Niet leuk om te horen, wel de realiteit helaas.
27 veroordelingen!!!!!! Hij had voorgoed achter slot en grendel moeten zitten, rehabilitatie houd een keer op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183693363
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Het enige wat ons echt kan redden is een nieuwe kruistocht
Je zou het bijna denken. Alleen nu met gele hesjes ipv op paarden.
pi_183695371
'Well played Macron': Strasbourg terror conspiracy theories flood 'yellow vest' Facebook pages

"Government ministers have however asked yellow vests to call off Saturday's protests to allow police to concentrate on dealing with the aftermath of the terror attack, while the country remains on the highest alert level. That stance has drawn an angry response from opposition parties who accuse the government of using the terror attack to try to quell the yellow rebellion."

www.thelocal.fr/20181212/(...)of-strasbourg-attack
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_183695425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zou het bijna denken. Alleen nu met gele hesjes ipv op paarden.
Gele hesjes op paar met een zwaard ?

I like it oO/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 13 december 2018 @ 06:23:23 #69
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_183696750
Is er al een foto vrijgegeven van die lelijke rotkop van dat stuk vuilnis? Lijkt me wel handig om die EU wijd te verspreiden zodat hij niet bijv een aanmelding kan doen als asielzoeker en lekker lachend vanuit een AZC het hele circus volgen op tv.

Snelle Google laat zien dat dat idd gebeurd is
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_183696869
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 06:23 schreef nixxx het volgende:
Is er al een foto vrijgegeven van die lelijke rotkop van dat stuk vuilnis? Lijkt me wel handig om die EU wijd te verspreiden zodat hij niet bijv een aanmelding kan doen als asielzoeker en lekker lachend vanuit een AZC het hele circus volgen op tv.

Snelle Google laat zien dat dat idd gebeurd is
https://m.hln.be/nieuws/b(...)lf-niet-in~a8bb2627/
pi_183697307
Iedereen die hem helpt/niet aangeeft mag van mij ook gewoon 20 jaar brommen. Ben je gewoon medeplichtig.
  donderdag 13 december 2018 @ 08:42:28 #72
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183697359
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Er is een reden waarom je zulke idioten die aanslagen plegen procentueel gezien vaker aantreft binnen Islam dan binnen het Boeddhisme. Een van de redenen is omdat je de leer van de Islam veel gemakkelijker gewelddadig kunt interpreteren dan het Boeddhisme.

Net zoals dat je ziet dat homorechten in Islamitische (en sommige Christelijke) landen uitermate zwak zijn, is een rechtstreeks gevolg van de leer die ze aanhangen en daar volledig in geloven.
Zeg dat tegen Japan in de nazi tijd bv... Waar denk je dat het idee van kamikaze piloten vandaan kwam?
Leestip: Zen at war.

Net zoals radicale moslims 'gods' oordeel uit denken te voeren werd toen het karma idee misbruikt ervoor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183697698
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zeg dat tegen Japan in de nazi tijd bv... Waar denk je dat het idee van kamikaze piloten vandaan kwam?
Leestip: Zen at war.

Net zoals radicale moslims 'gods' oordeel uit denken te voeren werd toen het karma idee misbruikt ervoor.
Vandaar dat ik ook schrijf "procentueel gezien". Ik ben bekend met ook het geweld dat voorkwam uit het boeddhisme. Maar dat zijn nog altijd uitzonderingen als je het vergelijkt met de uitwassen van Islam in de afgelopen eeuwen.

De inhoud van een geloof heeft een direct gevolg op de gedragingen van de mensen die dat geloof aanhangen. Dat ontkennen is waanzin. Vandaar ook dat je niet ingaat om mijn laatste zin.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_183697714
Maar nog steeds geen spoor van dat stuk menselijk afval?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183697897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
Maar nog steeds geen spoor van dat stuk menselijk afval?
Nee, die is ondergedoken, net als toen in Molenbeek. Geholpen door sympathisanten.
pi_183698220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, die is ondergedoken, net als toen in Molenbeek. Geholpen door sympathisanten.
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Het enige wat ons echt kan redden is een nieuwe kruistocht
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183698281
quote:
3s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:06 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Een kruistocht met deze paus? Die de voeten van moslims kust en er zoveel mogelijk wil binnenhalen? Gaat niet gebeuren.
pi_183698348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, die is ondergedoken, net als toen in Molenbeek. Geholpen door sympathisanten.
Die loopt wel een keer tegen de lamp. Vroeg of laat worden ze overmoedig ven maken ze fouten. Kijk maar naar die Abdeslam. Die liep op een gegeven moment gewoon op straat :')
pi_183698715
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Doen ze dat niet dan? Ook daar zie je vaker dan je lief is dat de lijn van gewelddadigheid steeds ernstiger wordt. En allemaal hebben ze hun 'redenen'.

Bullshit dat de islam de key factor is, het is enkel een 'makkelijke' smoes. Zonder dat waren ze al grof gewelddadig. Zonder dat waren ze daar net zo goed in door gegaan.
Jammer genoeg geen bullshit: Islam is de keyfactor.

Maar dit fraaie exemplaar had nooit vrij mogen rondlopen maar preventief net als vele anderen opgesloten moeten zitten, ik prefereer een meer definitieve oplossing die ik hier niet mag vermelden.
pi_183699314
Franse regering roept na aanslag in Straatsburg gele hesjes op om “redelijk” te zijn en niet te manifesteren

Goh, zo voorspelbaar :')

Blijft apart, overal hangen tegenwoordig camera's, vooral in de steden, en ze kunnen echt niet zeggen in welke richting deze radicaal vertrokken is. Erg apart, al die andere keren hadden ze dat probleem niet, nu lijkt deze terrorist van de aardbodem verdwenen.
pi_183699456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook schrijf "procentueel gezien". Ik ben bekend met ook het geweld dat voorkwam uit het boeddhisme. Maar dat zijn nog altijd uitzonderingen als je het vergelijkt met de uitwassen van Islam in de afgelopen eeuwen.

De inhoud van een geloof heeft een direct gevolg op de gedragingen van de mensen die dat geloof aanhangen. Dat ontkennen is waanzin. Vandaar ook dat je niet ingaat om mijn laatste zin.
Grefo's hier die vrouwen ook alleen het recht van het aanrecht geven vanuit geloof. Moslimas die niet met een kaaskop thuis hoeven komen. Je kunt zo een hele lijst maken van wantoestanden die door geloof gedreven zijn. Bijvoorbeeld de manier waarop Islam verspreid is.
  donderdag 13 december 2018 @ 12:09:01 #82
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_183700770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, die is ondergedoken, net als toen in Molenbeek. Geholpen door sympathisanten.
Om te kotsen die gedogende islamitische minderheid, waarbij terroristen een vrijplaats vinden.

Het probleem betreft helaas niet alleen de aanslagplegers zelf......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 13 december 2018 @ 12:10:05 #83
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_183700793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Franse regering roept na aanslag in Straatsburg gele hesjes op om “redelijk” te zijn en niet te manifesteren

Goh, zo voorspelbaar :')

Blijft apart, overal hangen tegenwoordig camera's, vooral in de steden, en ze kunnen echt niet zeggen in welke richting deze radicaal vertrokken is.
Zal wel hetzelfde merk camera's zijn als die voor Amsterdam Centraal hangen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_183700996
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zal wel hetzelfde merk camera's zijn als die voor Amsterdam Centraal hangen.
Dat zijn toch die camera's die spontaan uitvallen als iemand met suikerziekte in de buurt komt toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 13 december 2018 @ 12:23:21 #85
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_183701008
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zijn toch die camera's die spontaan uitvallen als iemand met suikerziekte in de buurt komt toch?
Je gaat door voor de magnetron. Die suikerpatienten toch ook altijd. Het is zelfs nog erger: degene die de Dutchbat-fotorolletjes moest ontwikkelen had ook suikerziekte!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_183701110
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zijn toch die camera's die spontaan uitvallen als iemand met suikerziekte in de buurt komt toch?
Naar het schijn maakt die fabrikant ook telefoon afluisterapparatuur die hapert bij buschauffeurs :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183701413
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zal wel hetzelfde merk camera's zijn als die voor Amsterdam Centraal hangen.
_O-
pi_183701524
Schietpartij in Straatsburg eist derde dode, vijf gewonden in levensgevaar

quote:
De aanslag op een kerstmarkt in Straatsburg dinsdagavond heeft een derde leven geëist. Een van de gewonden is aan zijn verwondingen bezweken, zo meldden de autoriteiten.
Volgens de meest recente balans zijn daarmee bij de aanval drie doden en dertien gewonden gevallen. Vijf gewonden, onder wie iemand die hersendood werd verklaard, zijn er erg aan toe.

De dader van de aanslag is nog steeds op de vlucht.
Oftewel gewoon 4 doden, hersendood is gewoon dood.
pi_183701846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je gaat door voor de magnetron. Die suikerpatienten toch ook altijd. Het is zelfs nog erger: degene die de Dutchbat-fotorolletjes moest ontwikkelen had ook suikerziekte!
Volgens mij heeft Cherrif ook suikerziekte trouwens. Zal wel een verminderde straf krijgen als ze 'm te pakken krijgen.
  donderdag 13 december 2018 @ 13:32:02 #90
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183702435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Schietpartij in Straatsburg eist derde dode, vijf gewonden in levensgevaar

[..]

Oftewel gewoon 4 doden, hersendood is gewoon dood.
Die zal binnenkort wel een FOK! Account aanmaken
Ik ben inmiddels overleden
pi_183702646
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Om te kotsen die gedogende islamitische minderheid, waarbij terroristen een vrijplaats vinden.

Het probleem betreft helaas niet alleen de aanslagplegers zelf......
Het is gewoon een gevaarlijke ideologie, mijn vader is vanuit Irak gevlucht als christen
en is beschoten in zijn eigen huis, met doel hem te doden.

Nu is Irak een heftig voorbeeld, maar in alle islamitische landen is ellende, van Pakistan tot de Sub Sahara (Mali)
In geen enkel land (Zelfs Turkije niet) worden mensenrechten respecteert..
Willen we een vredig en veilig continent blijven, dan is het uiterst verstandig om geen moslims binnen te halen, ik geloof best in een multiculturele samenleving alleen niet met culturen die eigenlijk ongelovige maar niets vinden..

Grote kans inderdaad dat die terrorist ergens in een achterstandswijk verschuilt, waar niemand hem verraad.
pi_183702730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Het is gewoon een gevaarlijke ideologie, mijn vader is vanuit Irak gevlucht als christen
en is beschoten in zijn eigen huis, met doel hem te doden.

Nu is Irak een heftig voorbeeld, maar in alle islamitische landen is ellende, van Pakistan tot de Sub Sahara (Mali)
In geen enkel land (Zelfs Turkije niet) worden mensenrechten respecteert..
Willen we een vredig en veilig continent blijven, dan is het uiterst verstandig om geen moslims binnen te halen, ik geloof best in een multiculturele samenleving alleen niet met culturen die eigenlijk ongelovige maar niets vinden..

Grote kans inderdaad dat die terrorist ergens in een achterstandswijk verschuilt, waar niemand hem verraad.
Grote kans dat als het lang duurt, er een beloning op zijn hoofd word gezet, en dan is het nog maar de vraag hoe loyaal zijn broeders werkelijk zijn. Geld opent vele deuren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183702770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Grote kans dat als het lang duurt, er een beloning op zijn hoofd word gezet, en dan is het nog maar de vraag hoe loyaal zijn broeders werkelijk zijn. Geld opent vele deuren.
Klopt, in een crimineel netwerk gaat verraden moeilijker, ivm liquidaties, maar aangezien dit waarschijnlijk een eenmansactie was, zullen er geen gevolgen zitten aan het verraden van deze knakker.
pi_183702886
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, die is ondergedoken, net als toen in Molenbeek. Geholpen door sympathisanten.
Zonder hulp van de BCIJ waren de Belgen nog steeds opzoek naar de daders.
  donderdag 13 december 2018 @ 13:54:46 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_183702955
Zoiets verwacht je niet van een apotheker.

/s
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_183703007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Om te kotsen die gedogende islamitische minderheid, waarbij terroristen een vrijplaats vinden.

Het probleem betreft helaas niet alleen de aanslagplegers zelf......
Is M6 al gebeld. Die fix het probleem even.
pi_183704261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Grote kans dat als het lang duurt, er een beloning op zijn hoofd word gezet, en dan is het nog maar de vraag hoe loyaal zijn broeders werkelijk zijn. Geld opent vele deuren.
Niet bij een ideologie waarin zelf de familiebanden niet op de eerste plaats komen. Mohammed boven alles, ook bij een geldsom zie ik zijn geloofsgenoten hem niet verraden. Dat volk stuurt hun eigen kinderen met bomvesten de straat op, maar voor 10k verraden ze hun geloof, ik laat mij verbazen maar ik geloof het niet.
pi_183704421
Die blauwe plek op zijn kop komt door het bidden lees ik net

:')
pi_183704770
Ik was eerst tegen, maar ik denk dat Wilders gelijk heeft wat betreft administratieve detentie. Er is geen andere optie. Treurig, maar waar.
pi_183704814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:16 schreef theunderdog het volgende:
Ik was eerst tegen, maar ik denk dat Wilders gelijk heeft wat betreft administratieve detentie. Er is geen andere optie. Treurig, maar waar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')