abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183680619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:06 schreef possetje het volgende:
Dat je rookgeur uit kleding kan krijgen is een groot misverstand, een leugen die nog omhoog gehouden wordt door de tabaks industrie, klinkt hard, maar of je komt gewoon niet op plekken waar gerookt wordt maar dan verlies je ook imkomsten, of je gooit de kleren gewoon na 1 keer dragen weg, dat is de prijs en niet minder.,.
kun jij ook iets minder idioot reageren, denk je?
pi_183680725
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

kun jij ook iets minder idioot reageren, denk je?
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf rook haat, als ik ook net zoals jou rook gehaat had en een persoon belachelijk gemaakt had die rookt, dan had je nu een smiley gegeven,..
pi_183680798
Gelukkig heb ik er de laatste jaren weinig last meer van omdat ik minder vaak in ruimtes ben waar andere mensen roken.

Mijn remedie was heel simpel: als ik kleding heb die verder schoon is en alleen naar rook stinkt, hang ik deze op een klerenhanger vlak voor het raam. Uiteraard na verloop van tijd ook een keertje omdraaien. Dit helpt prima en neemt de rooklucht bijna volledig weg.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_183681040
Ik heb ook wel eens kampvuur gehad met wijn erbij, de dag erna vond ik mn kleren wel stinken, maar big deal, gewoon andere kleren aangedaan, douche genomen en voel me weer fris
pi_183689461
Gewoon je kleren in de paardenmest rollen, dan ruik je die rookgeur niet meer...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183987733
De kleding buiten hangen, gaat de ergste geur er vaak wel uit.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')