abonnement Unibet Coolblue
pi_183674795
Hoi, ik had dit in rechten topic kunnen posten maar post het toch liever hier,

Je hebt tegenwoordig aardig veel mensen die zich om laten bouwen,maar stel als er eentje is die 1000% op een vrouw lijkt, dus zeg maar nog meer vrouw als vrouw, maar wat als je dan toch geen zin hebt om met haar naar bed te gaan omdat je perse met een echte vrouw naar bed wilt ? Mag zij dan tegen mij liegen of heb ik dan ook nog een beetje soort van recht dat ik niet wil dat zij tegen mij liegt?

Ja zou niet echt in mij opkomen om een meisje die ik tegenkom eerst helemaal te testen op een of andere manier, maar ik vind ook dat zij niet tegen mij moet liegen, Hoe ziet u dat?

Ps de keerzijde zou kunnen zijn dat je bijv over 20 jaar een soort rechtensysteem anarchy krijgt waar mensen een label op je kunnen plakken die niet echt waar is, dus zou je op een vrouw die echt vrouw is het label omgebouwt kunnen plakken ( zwart op wit dus in haar paspoort ) , ja beetje ver gezocht maar wel een mogenlijke toekomst,,

Tweede discussie op dit gebied, wat als je tegen je zin wordt omgebouwt, puur omdat ze je weten klem te zetten ergens mee? Bijv ze vermoorden eerst een familie lid?

[ Bericht 9% gewijzigd door possetje op 12-12-2018 03:00:50 ]
pi_183675112
Je moet even zorgen dat je snickers in de kast hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 08:19:47 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_183675657
Ja!
Of eigenlijk toch maar nee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')