abonnement Unibet Coolblue
pi_183672734

Celine Dion waar ik overigens al jaren niks over had gehoord, blijkt dus tegenwoordig genderneutrale kinderkleding te verkopen.

Persoonlijk vind ik die hype betreffende genderneutraliteit te ver doorgeslagen. Ik zal de laatste zijn die erop staat dat kinderen zich persé moeten houden aan de genderrol van hun biologische sexe, maar ik denk wel dat exact het tegenovergestelde eveneens schadelijk kan uitpakken in hun persoonlijke ontwikkeling. Maar goed, dat is mijn mening. De boodschap op zich die ze hier uitbrengt, vind ik eigenlijk wel inspirerend. Er zijn zoveel celebs die zonodig een kledinglijn moeten lanceren; ik moet nageven dat Celine Dion met iets komt wat losstaat van haar eigen ego. De commercial geeft trouwens aan dat ze wat dat betreft zelfspot heeft.

De klacht gaat niet hierom, maar om dit:


Veel mensen vinden dit blijkbaar schokkend. De kleding is namelijk nogal apart met afbeeldingen en symbolen die door die lui in verband gebracht worden met satanisme en de illuminatie. (Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat illuminatie betekent :') Het zal waarschijnlijk niet relevant zijn.)

Ik zal eerder medelijden met kinderen krijgen als ouders hen afschuwelijke stereotyperende kleding laat dragen dan wanneer ze iets dragen van die kledinglijn. Het zal vast nogal prijzig zijn, maar als de kleding verder van goede kwaliteit is, vind ik het eigenlijk wel cool 8-)

Vast vooral christelijke mensen die zich hierover opwinden en liever hebben dat Celine Dion weer van die mierzoete kutmuziek gaat uitbrengen. :')
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:15:18 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183672771
Canada draait de hele wereld een loer wat betreft kleding.
And so is the past
pi_183672786
Bezig zijn met Celine Dion :')
pi_183672883
Gender neutraal bestaat in het westen trouwens al vrij lang, namelijk de spijkerbroek :) , in 1980 heette dit anders namelijk uni sex kleding
pi_183672917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:16 schreef Handleiding het volgende:
Bezig zijn met Celine Dion :')
Ik kwam het zojuist tegen. Niet die commercial zelf, maar die gast die undercover gaat om de satanisten in de winkel te ontmaskeren :') En dan staat het filmpje vol met comments als "I agree with you. I've never seen anything so discusting!" en zogenaamd grappige opmerkingen als "Celine DEMON".

Toen was ik wel benieuwd naar de betreffende commercial. En voor een zangeres die ik altijd nogal tuttig vond, was ik wel positief verrast.
pi_183672927
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik kwam het zojuist tegen. Niet die commercial zelfs, maar die gast die undercover gaat om de satanisten in de winkel te ontmaskeren :') En dan staat het filmpje vol met comments als "I agree with you. I've never seen anything so disgusting!" en zogenaamd grappige opmerkingen als "Celine DEMON".

Toen was ik wel benieuwd naar de betreffende commercial. En voor een zangeres die ik altijd nogal tuttig vond, was ik wel positief verrast.
Celine tegenkomen :') Gelukkig overkomt mij dat niet.
pi_183672976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Celine tegenkomen :') Gelukkig overkomt mij dat niet.
Ik hoop het ook niet voor je.
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:27:08 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183673016
Lijkt mij echt een straf dat mens te moeten begaaien.
And so is the past
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:28:39 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183673048
Toekomstige mietjes dus.
Gaat helemaal goed komen met die generatie. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183673052
Godverdomme! Het valt me opeens heel erg op dat muziek waar ik vroeger een hekel aan had in vergelijking tot die bagger van nu topkwaliteit is.

Toen werd er nog normaal gezongen. Nu heb je vooral gekweel en een hoop gezucht :')
pi_183673170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
Toekomstige mietjes dus.
Gaat helemaal goed komen met die generatie. :')
Dat komt het sowieso al niet.

Van een beetje kleding worden die kids niet slechter.

Ik denk dat ze meer last zullen krijgen van hun naam Vlinder, Sterre, Geluk en dat ze wanneer ze volwassen zijn erachterkomen dat ze geen bijzonder kristalkind zijn zoals hun moeder hen altijd had geïndoctrineerd.


Ik vraag me by the way af hoe het met deze kinderen is die nu een jaar of 18 moeten zijn. Waarschijnlijk helemaal verknipt ;(
pi_183673264
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Lijkt mij echt een straf dat mens te moeten begaaien.
Ze heeft idd nogal pech gehad toen er knappe gezichten werden uitgedeeld.

Toch ziet ze er voor haar leeftijd veel beter uit als wat je op straat tegenkomt.


  dinsdag 11 december 2018 @ 23:45:26 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183673398
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:21 schreef possetje het volgende:
Gender neutraal bestaat in het westen trouwens al vrij lang, namelijk de spijkerbroek :) , in 1980 heette dit anders namelijk uni sex kleding
Unisex
One size fits all
One sex fits all
Jaren '80 _O_ *O*

En tot ergens begin twintigste eeuw droegen kleine jongetjes gewoon jurken.

En zoveel verschil is er niet in een kinderlichaam dat de meisjes iets anders moeten dragen dan jongetjes.
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:46:35 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183673423
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ze heeft idd nogal pech gehad toen er knappe gezichten werden uitgedeeld.

Toch ziet ze er voor haar leeftijd veel beter uit als wat je op straat tegenkomt.


[ afbeelding ]
Pff hier kan ik niets mee natuurlijk.
And so is the past
pi_183673518
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:45 schreef Lunatiek het volgende:
En zoveel verschil is er niet in een kinderlichaam dat de meisjes iets anders moeten dragen dan jongetjes.
mannen doen vaak het iets groffere en lompere werk, en dan is broek handig wwant dan beschadig je je lichaam minder
  dinsdag 11 december 2018 @ 23:59:44 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183673620
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:52 schreef possetje het volgende:

[..]

mannen doen vaak het iets groffere en lompere werk, en dan is broek handig wwant dan beschadig je je lichaam minder
Nee. Mannen als een smid dragen een schort om hun edele delen te beschermen. Koeriers droegen een rok omdat dat minder in het kruis schuurde. Sowieso is de geschiedenis vol van mannen in jurken en rokken (en toga's, of tunieken met beenwindsels of maillots), de broek is erg modern.
  woensdag 12 december 2018 @ 01:17:04 #17
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183674484
Boeiend zeg.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_183674969
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 23:59 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee. Mannen als een smid dragen een schort om hun edele delen te beschermen. Koeriers droegen een rok omdat dat minder in het kruis schuurde. Sowieso is de geschiedenis vol van mannen in jurken en rokken (en toga's, of tunieken met beenwindsels of maillots), de broek is erg modern.

Deze kerel draagt ook een rok maar hij ziet er beslist niet genderneutraal uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')