abonnement Unibet Coolblue
pi_183673739
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zullen we het nu weer serieus houden.
Was je al voor :).
  woensdag 12 december 2018 @ 00:10:13 #102
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_183673770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het lijkt me een goede zaak dat zo veel mogelijk extremisten (ongeacht of het links-, rechts-, dieren-, moslim-, christen- of wat dan ook zijn) bij de diensten in beeld zijn. Alle mensen die bereid zijn om geweld te gebruiken voor het bereiken van hun doelen moet je in het snotje houden.

[..]

Het wordt steeds duidelijker. Hier twee recente praktijkvoorbeelden:

Tijdens de Sinterklaasintocht in Eindhoven hebben rechts-extremisten en hooligans zich misdragen: extreem-linkse activisten van KOZP werden onder meer bekogeld met blikjes bier en eieren. Vandaag zijn opnieuw 6 mensen gearresteerd, waarmee de teller nu op 12 aanhoudingen staat: https://nos.nl/artikel/22(...)cht-sinterklaas.html

Zet dit eens af tegen de recent gehouden demonstratie van anti-islambeweging Pegida in Utrecht; een demonstratie waarvoor toestemming was gegeven. Ook hier werden de demonstranten bekogeld met onder meer blikjes en eieren. De demonstratie moest worden afgebroken: https://www.ad.nl/utrecht(...)e-overdoen~aba30bf3/

[..]

Lees vooral het hele artikel even voor de goedpraat-reacties van de linkse partijen; misselijkmakend.

In gelijke situaties handelt politie en justitie verschillend. Dit voorbeeld lijkt wat off-topic, maar dat is het volgens mij totaal niet. Want ook hier gaat het om prioriteiten en doelbewuste keuzes: het uitvergroten/harder aanpakken van extreem-rechts geweld (op zich terecht), versus het downplayen en onvoldoende aanpakken van geweld door moslim-extremisten.

Nogmaals, zoals ik al zo vaak heb gezegd: ik ben tegen elke vorm van extremisme. Maar het verschil in behandeling tussen verschillende vormen valt een beetje heel erg op.
Jihadisje kom maar binnen met je kech
want we kijken allemaal even weg
Misschien heeft u nog even tijd
Voordat u er weer een paar openrijt
Kom toch nog even bij ons aan
en laat u kalasnikov niet buiten staan
En we zingen en we springen en we zijn zo blij
want er zijn geen nationalisten bij
En we zingen en we springen en we zijn zo blij
want er zijn geen nationalisten bij
pi_183673771
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zullen we het nu weer serieus houden.
Sorry
pi_183673777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:06 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Nou dan, en dan wil jij diezelfde kliek de macht geven om over te gaan tot wat jij ook precies wenst voor te stellen... ?
Ik wil dit niet hoeven lezen:

quote:
Latest on #Strasbourg shooting:
- French TV: 4 killed
- Suspect: 29 years old, a local resident
- He was due to be arrested earlier Tuesday, escaped (Fiche S)
- He was injured during cross-fire with police
- Still on the run
- Anti-terrorism authorities investigating the shooting
https://twitter.com/SanamF24/status/1072611433161125888

Als deze terrorist "due to be arrested" was, dan is dat niet zomaar. Ze hebben dus gewoon te lang laten lopen. Met als gevolg minstens 4 doden en z'n 11 gewonden. Het naïeve moet eraf en daar moet meer daadkracht voor in de plaats. En daarbij heeft de veiligheid van de bevolking voorrang op de "rechten" van terroristen en extremisten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 00:11:11 ]
pi_183673789
Komt al een uur zo goed als niks nieuws meer naar buiten.
pi_183673803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:11 schreef Infection het volgende:
Komt al een uur zo goed als niks nieuws meer naar buiten.
Is ie nou eigenlijk al opgepakt
pi_183673805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:11 schreef Infection het volgende:
Komt al een uur zo goed als niks nieuws meer naar buiten.
Ik denk dat ze aan het bedenken zijn hoe ze het moeten brengen dat ze hem dus te lang hebben laten lopen zoals Elfletterig all zegt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 12 december 2018 @ 00:12:13 #108
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183673807
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Is ie nou eigenlijk al opgepakt
Nee.
pi_183673811
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Is ie nou eigenlijk al opgepakt
Ik hoop doodgeschoten en dat die maagden homo's blijken te zijn O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 12 december 2018 @ 00:12:47 #110
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183673814
Hopelijk luidt dit nieuws nog sneller het einde van Macron in. Hij heeft al zoveel krediet verspeeld inmiddels, dit kan de nekslag zijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183673816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil dit niet hoeven lezen:

[..]

https://twitter.com/SanamF24/status/1072611433161125888

Als deze terrorist "due to be arrested" was, dan is dat niet zomaar. Ze hebben dus gewoon te lang laten lopen. Met als gevolg minstens 4 doden en z'n 11 gewonden. Het naïeve moet eraf en daar moet meer daadkracht voor in de plaats. En daarbij heeft de veiligheid van de bevolking voorrang op de "rechten" van terroristen en extremisten.
Ik heb je al tweemaal gevraagd wat het nou eigenlijk precies is wat je voorstelt. Natuurlijk ben ik het eens met meer 'daadkracht', minder naïef zijn, creatiever zijn, etc, maar dat is heel wat anders dan wat je eerder leek te bepleiten. En ik ben daarbij heel benieuwd naar welke definitie jij zou toeschrijven aan terrorist en extremist.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 00:14:04 ]
pi_183673831
"Ladies and Gentlemen, he escaped!" :')
pi_183673833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef VeX- het volgende:
Hopelijk luidt dit nieuws nog sneller het einde van Macron in. Hij heeft al zoveel krediet verspeeld inmiddels, dit kan de nekslag zijn.
Ik hoop dat Macron blijft.

Je zou maar met Melenchon of Le Pen eindigen.
pi_183673856
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik hoop dat Macron blijft.

Je zou maar met Melenchon of Le Pen eindigen.
Stel je voor, een regering die niet tégen de bevolking is. Het eigenbelang is ons zo wezensvreemd geworden dat we liever gebukt gaan onder de repressie van het grootkapitaal en haar omhelsing van onbegrensde islamitische import.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 00:16:38 ]
pi_183673867
https://twitter.com/BFMTV/status/1072630609279897606

quote:
#Strasbourg Une opération de police a eu lieu domicile de l'assaillant. Il ne s'y trouvait pas et est donc toujours en fuite.
Operatie in Neudorf mislukt, verdachte niet in zijn huis
pi_183673880
quote:
15s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:15 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Stel je voor, een regering die niet tégen de bevolking is.
Melenchon zou het land in een financiele afgrond storten.

Le Pen is bij voorbaat tegen een kwart van het land :P
pi_183673887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ik heb je al tweemaal gevraagd wat het nou eigenlijk precies is wat je voorstelt. Natuurlijk ben ik het eens met meer 'daadkracht', minder naïef zijn, creatiever zijn, etc, maar dat is heel wat anders dan wat je eerder leek te bepleiten.
Het beleid moet op elk front veel pro-actiever en preventiever. Denk aan de open grenzen, denk aan het signaleren van radicalisering, het aanpakken van haatpredikers, het actief uitzetten of vastzetten van mensen die een concreet gevaar voor de (staats)veiligheid vormen, noem maar op.

Ik ben geen politicus of bestuurder. Ik geef alleen een gewenste richting aan: minder naïef, minder nadruk op "rechten" van dit soort extremisten en meer nadruk op concrete bescherming van burgers tegen dit soort lieden. Want deze aanslag in Straatsburg is een schoolvoorbeeld van: te lang vrij laten rondlopen.
  woensdag 12 december 2018 @ 00:17:06 #119
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_183673891
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil dit niet hoeven lezen:

[..]

https://twitter.com/SanamF24/status/1072611433161125888

Als deze terrorist "due to be arrested" was, dan is dat niet zomaar. Ze hebben dus gewoon te lang laten lopen. Met als gevolg minstens 4 doden en z'n 11 gewonden. Het naïeve moet eraf en daar moet meer daadkracht voor in de plaats. En daarbij heeft de veiligheid van de bevolking voorrang op de "rechten" van terroristen en extremisten.
Wat je bij programma Wegmisbruikers ook wel eens zag als er een automobilist langs de kant werd gezet omdat zijn auto een technisch gebrek had: " Ik zou net morgen naar de garage gaan ermee".
Non possumus non loqui
pi_183673894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
https://twitter.com/BFMTV/status/1072630609279897606

[..]

Operatie in Neudorf mislukt, verdachte niet in zijn huis
goh
pi_183673898
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het beleid moet op elk front veel pro-actiever en preventiever. Denk aan de open grenzen, denk aan het signaleren van radicalisering, het aanpakken van haatpredikers, het actief uitzetten of vastzetten van mensen die een concreet gevaar voor de (staats)veiligheid vormen, noem maar op.

Ik ben geen politicus of bestuurder. Ik geef alleen een gewenste richting aan: minder naïef, minder nadruk op "rechten" van dit soort extremisten en meer nadruk op concrete bescherming van burgers tegen dit soort lieden. Want deze aanslag in Straatsburg is een schoolvoorbeeld van: te lang vrij laten rondlopen.
Maar weet je dan waarvoor hij werd gezocht?
pi_183673899
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Melenchon zou het land in een financiele afgrond storten.

Le Pen is bij voorbaat tegen een kwart van het land :P
Dat is dan alweer 75% meer dan Macron.
pi_183673913
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar weet je dan waarvoor hij werd gezocht?
De man had deze status: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiche_%22S%22
pi_183673921
quote:
Hij werd ook gezocht voor een overval
pi_183673932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het beleid moet op elk front veel pro-actiever en preventiever. Denk aan de open grenzen, denk aan het signaleren van radicalisering, het aanpakken van haatpredikers, het actief uitzetten of vastzetten van mensen die een concreet gevaar voor de (staats)veiligheid vormen, noem maar op.

Ik ben geen politicus of bestuurder. Ik geef alleen een gewenste richting aan: minder naïef, minder nadruk op "rechten" van dit soort extremisten en meer nadruk op concrete bescherming van burgers tegen dit soort lieden. Want deze aanslag in Straatsburg is een schoolvoorbeeld van: te lang vrij laten rondlopen.
Ja, hier kan ik het moeilijk mee oneens zijn natuurlijk. Ook dit is van een heel andere orde dan je eerder leek te bepleiten. Zie hierin niet echt iets dat tegen de rechtsbeginselen ingaat o.i.d. - alhoewel ik me wel afvraag waar je op doelt met ''minder nadruk op ''rechten van...''.
Wat ik zou zeggen: behandel terroristen zoals het VK Tommy Tommy Robinson behandeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 00:31:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')