abonnement Unibet Coolblue
pi_183669985
Één keer in de week zwem ik na het werk heerlijk een uur baantjes. In de zomer in een groot buitenbad, waar de trage zwemmers aan de buitenkant moeten. Heerlijk. Nu in de winter zwem ik in een binnenbad bij een HBO, en daar heb ik tot vandaag er geen last van gehad. Tot vandaag dacht ik dat die halfbejaarde zeekoeien allemaal in het gemeentebad zwommen. Helaas, 3x2 naast elkaar pratende langzaam aan zwemmers. Met maximale afstand tot elkaar om ruimte in te nemen, zonder een opening er tussen te hebben om doorheen te borstcrawlen. En dan dus drie van dat soort combo's. Blijkbaar ook last van elkaar, want gingen ook nog eens uitwaaieren. Met tot gevolg dat wij met een stuk of 8 snellere zwemmers hooguit 2 banen hadden.

En geen badmeester die even tegen ze zegt dat ze moeten ophouden met kleppen en andere mensen in de weg zwemmen. Nee 'dat zijn ook betalende klanten'. Betalen ze dan ook naar rato van gebruik? :r Nee natuurlijk niet :r

Bah, kutwijven
  Forum Admin dinsdag 11 december 2018 @ 21:29:16 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_183670037
Zeg er dan zelf iets van?
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:32:29 #3
286575 Roces18
Chef de party
pi_183670104
Lemming
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183670127
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Één keer in de week zwem ik na het werk heerlijk een uur baantjes. In de zomer in een groot buitenbad, waar de trage zwemmers aan de buitenkant moeten. Heerlijk. Nu in de winter zwem ik in een binnenbad bij een HBO, en daar heb ik tot vandaag er geen last van gehad. Tot vandaag dacht ik dat die halfbejaarde zeekoeien allemaal in het gemeentebad zwommen. Helaas, 3x2 naast elkaar pratende langzaam aan zwemmers. Met maximale afstand tot elkaar om ruimte in te nemen, zonder een opening er tussen te hebben om doorheen te borstcrawlen. En dan dus drie van dat soort combo's. Blijkbaar ook last van elkaar, want gingen ook nog eens uitwaaieren. Met tot gevolg dat wij met een stuk of 8 snellere zwemmers hooguit 2 banen hadden.

En geen badmeester die even tegen ze zegt dat ze moeten ophouden met kleppen en andere mensen in de weg zwemmen. Nee 'dat zijn ook betalende klanten'. Betalen ze dan ook naar rato van gebruik? :r Nee natuurlijk niet :r

Bah, kutwijven
Ik zie dat ook in de sportschool als ik in de ochtend ga, dan hangen alle oudjes passief over alle sportapparaten met elkaar te praten over onzin (grotere onzin dan hier op FOK!). Voor het praten over onzin heb je andere omgevingen om dat te doen, niet in een SPORTschool. En het ergste is: ze komen elkaar elke dag tegen maar doen dan ook alsof ze elkaar in geen jaren hebben gezien (of zal dat de ouderdom zijn).
pi_183670164
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zeg er dan zelf iets van?
Diep van binnen weet ik dat ze evenveel recht hebben als ik, dus ik blijf sociaal. Alleen in m'n hoofd krijg ik Jason Statham als keeper in Mean Machine achtige gedachtes.
pi_183670207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik zie dat ook in de sportschool als ik in de ochtend ga, dan hangen alle oudjes passief over alle sportapparaten met elkaar te praten over onzin (grotere onzin dan hier op FOK!). Voor het praten over onzin heb je andere omgevingen om dat te doen, niet in een SPORTschool. En het ergste is: ze komen elkaar elke dag tegen maar doen dan ook alsof ze elkaar in geen jaren hebben gezien (of zal dat de ouderdom zijn).
Daar maak ik dat gelukkig nooit mee. Ook sowieso weinig oudjes. Maar kan me voorstellen dat dat rete irritant is. Maar denk dat ik daar wel wat minder moeite heb om te vragen of ik gebruik mag maken van het apparaat.
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:55:56 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183670680
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik zie dat ook in de sportschool als ik in de ochtend ga, dan hangen alle oudjes passief over alle sportapparaten met elkaar te praten over onzin (grotere onzin dan hier op FOK!). Voor het praten over onzin heb je andere omgevingen om dat te doen, niet in een SPORTschool. En het ergste is: ze komen elkaar elke dag tegen maar doen dan ook alsof ze elkaar in geen jaren hebben gezien (of zal dat de ouderdom zijn).
Altijd roddelen over andere omaatjes, en hoe ze zelf dingen veel beter aanpakken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183670686
Terechte klacht. Weer een van de plekken waar bejaarden zand in de machine des levens strooien.

quote:
_O-
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:23:22 #9
481298 DeMakerVanJeDochter
Ik wil username veranderen
pi_183671376
Ik laat altijd scheetjes in het zwembad en dan zie je van die belletjes snel naar bovendrijven.
Milfjes
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:40:37 #10
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_183671917
Die ouwe wijven laten de urine dan ook rijkelijk vloeien. Voel je afentoe zo'n warme wolk als je voorbij zwemt, dat is fossiel vocht uit de bejaarde krochten van de nijlpaardenbips.
pi_183672046
Tja als je hard wilt zwemmen moet je bij een zwemvereniging of zo, niet in een recreatiebad gaan janken dat er mensen praten. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 22:46:49 #12
441859 crew  Lenny77
pi_183672081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:40 schreef Heremeteit het volgende:
Die ouwe wijven laten de urine dan ook rijkelijk vloeien. Voel je afentoe zo'n warme wolk als je voorbij zwemt, dat is fossiel vocht uit de bejaarde krochten van de nijlpaardenbips.
:o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183672247
Raar. Hier is ook gewoon een oudewijvenbaan. Met borstcrawlen hebben we gewoon een ander gedeelte waar je hooguit met zijn tweeën zwemt op de goede tijden.
url
pi_183675170
Zwemmen :r

Lekker in de pis van mensen, dieren zwemmen :r
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_183675264
Ik heb in een keer in een zwembad lekker geplast terwijl niemand dat door had. Uiteraard ben ik gelijk uit het zwembad gestapt, ik ga niet zwemmen in mijn eigen plas.

Een keer in Spanje in het hotel wilde ik gaan zwemmen, maar vanaf het trappenportaal van het hotel (lift was bezet) zag ik iemand overgeven in het zwembad, al dat kotst golfde het hele zwembad door en mensen bleven gewoon lekker zwemmen _O- _O- _O-
pi_183675413
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 07:10 schreef stokj het volgende:
Ik heb in een keer in een zwembad lekker geplast terwijl niemand dat door had. Uiteraard ben ik gelijk uit het zwembad gestapt, ik ga niet zwemmen in mijn eigen plas.
Een zwembad bevat ongeveer 550.000 liter water. En jij denkt dat je plasje van 0,3 liter daar merkbaar in is?
  Forum Admin woensdag 12 december 2018 @ 09:51:56 #17
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_183676757
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Diep van binnen weet ik dat ze evenveel recht hebben als ik, dus ik blijf sociaal. Alleen in m'n hoofd krijg ik Jason Statham als keeper in Mean Machine achtige gedachtes.
Je hoeft ze ook niet meteen een grote waffel te geven natuurlijk :)
Sommige mensen zijn gewoon nogal met zichzelf bezig en zien zelf niet dat ze jou hinderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')