Ik ga op halve wereldreisquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Als je niet blijft oefenen word je nooit beter.
Gras is groen.quote:
En die Schwaab kan er al geen kut van.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:06 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat Sainsbury niet echt een versterking is nu Schwaab er niet bij is.
Dat is ook waarom ie op de bank zit.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:06 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat Sainsbury niet echt een versterking is nu Schwaab er niet bij is.
Allebei niet bestquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:06 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet een gewillig Excelsior hequote:
Cordoba achterinquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef Bugno2 het volgende:
Op de een of andere manier verwacht ik nog steeds altijd Cambiasso bij Inter op het veld.
quote:
Waarom doe je zo debiel?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Schaam je schaam je schaam je kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |