Dit moet de telefoon zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Hoi
Per 8-12 is mijn contract bij Vodafone afgelopen en mijn simkaart is gelijk geblokkeerd (logisch). Ik kreeg vandaag de factuur binnen via de app en ik zie dat ik wel voor een hele maand mag betalen! Ik heb net gebeld met Vodafone maar omdat het contract niet op mijn naam staat omdat ik bij het aangaan van het eerste contract minderjarig was willen ze mij geen informatie verschaffen. Helaas kan ik degene op wiens naam de auto staat de komende tijd niet laten bellen.
Is er misschien iemand die weet waarom ik voor een volledige maand gefactureerd wordt? Ik gun Vodafone dat extra tientje simpelweg niet na wat er allemaal gebeurd is.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Sorry ik zit met mijn gedachte bij independer
Ik pas het aan
Wel gezocht, niet gevonden. Thanks! Opgelost slotjequote:Op dinsdag 11 december 2018 20:46 schreef tombolafan het volgende:
https://forum.vodafone.nl(...)en-abonnement-136918
Googlen is moeilijk natuurlijk
Geduldquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Staan alleen geen crediteringen klaar
Erg goed advies. Storneren is altijd de oplossing.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:55 schreef Rayden01 het volgende:
Gewoon storneren, ze hebben geen rechtsgrond.
Heb ik toen ook met ziggo gedaan en leverde geen probleem op.
als je contract 08-12 is beëindigd zal de nota binnen een maand worden opgemaakt. Dus die zul je even af moeten wachten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Staan alleen geen crediteringen klaar
De creditering en het negatieve saldo strepen elkaar weg in het systeem. Tenminste zo ging het bij Ziggoquote:Op woensdag 12 december 2018 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Erg goed advies. Storneren is altijd de oplossing.
[sarcasmeuit]
[..]
als je contract 08-12 is beëindigd zal de nota binnen een maand worden opgemaakt. Dus die zul je even af moeten wachten.
Ik ben het eigenlijk wel eens met storneren, hoor. Jaren terug haalde XS4All het volledige maandbedrag van m'n rekening, en dat zouden ze de volgende maand wel verrekenen. Maar daar is eigenlijk geen goede reden voor. Dus ik heb het bedrag gestorneerd en het correcte bedrag overgemaakt. (Bedrag was voor een paar dagen, en niet een hele maand internet).quote:Op woensdag 12 december 2018 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Erg goed advies. Storneren is altijd de oplossing.
[sarcasmeuit]
Prima oplossing; als ze het volgende maand niet gecorrigeerd hebben, kun je altijd nog storneren. Ze signaleren na het storneren vanzelf dat er een achterstand is en sturen dan (hopelijk een correcte) betalingsherinnering. Je krijgt bij de 1e herinnering vast niet meteen en incassobureau...quote:Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben zelf een beetje huiverig voor het storneren want ik heb geen zin in een incassobureau op mijn dak. Ik wacht nog even af tot eind dec of er een creditnota verschijnt in myvodafone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |