abonnement Unibet Coolblue
pi_183668234
Hoi :W

Per 8-12 is mijn contract bij Vodafone afgelopen en mijn simkaart is gelijk geblokkeerd (logisch). Ik kreeg vandaag de factuur binnen via de app en ik zie dat ik wel voor een hele maand mag betalen! Ik heb net gebeld met Vodafone maar omdat het contract niet op mijn naam staat omdat ik bij het aangaan van het eerste contract minderjarig was willen ze mij geen informatie verschaffen. Helaas kan ik degene op wiens naam het contract staat de komende tijd niet laten bellen.

Is er misschien iemand die weet waarom ik voor een volledige maand gefactureerd wordt? Ik gun Vodafone dat extra tientje simpelweg niet na wat er allemaal gebeurd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door terrorsjaak op 11-12-2018 20:15:55 ]
  Spellchecker dinsdag 11 december 2018 @ 20:14:28 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183668310
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:10 schreef terrorsjaak het volgende:
Hoi :W

Per 8-12 is mijn contract bij Vodafone afgelopen en mijn simkaart is gelijk geblokkeerd (logisch). Ik kreeg vandaag de factuur binnen via de app en ik zie dat ik wel voor een hele maand mag betalen! Ik heb net gebeld met Vodafone maar omdat het contract niet op mijn naam staat omdat ik bij het aangaan van het eerste contract minderjarig was willen ze mij geen informatie verschaffen. Helaas kan ik degene op wiens naam de auto staat de komende tijd niet laten bellen.

Is er misschien iemand die weet waarom ik voor een volledige maand gefactureerd wordt? Ik gun Vodafone dat extra tientje simpelweg niet na wat er allemaal gebeurd is.
Dit moet de telefoon zijn?
pi_183668334
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:14 schreef maily het volgende:

[..]

Dit moet de telefoon zijn?
Sorry ik zit met mijn gedachte bij independer _O-

Ik pas het aan
  Spellchecker dinsdag 11 december 2018 @ 20:16:01 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183668349
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:15 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Sorry ik zit met mijn gedachte bij independer _O-

Ik pas het aan
^O^
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:40:51 #5
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_183668916
Mogelijk betaal je vooruit? mogelijk wordt het bedrag na afloop van de maand gecorrigeerd? Mogelijk staat er in de voorwaarden dat je per maand betaald (ookal loopt het halverwege de maand af) het is tenslotte ook ooit ergens in het midden van een maand begonnen (en heb je die toen betaald?)
Dum de dum
pi_183669031
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_183669797
Morgen nog eens bellen en zeggen dat je de persoon bent op wiens naam het contract staat. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183669808
quote:
Wel gezocht, niet gevonden. Thanks! Opgelost slotje
pi_183669907
Staan alleen geen crediteringen klaar :?
pi_183675616
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Staan alleen geen crediteringen klaar :?
Geduld ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_183686514
Gewoon storneren, ze hebben geen rechtsgrond.

Heb ik toen ook met ziggo gedaan en leverde geen probleem op.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 12 december 2018 @ 19:31:50 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183687401
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:55 schreef Rayden01 het volgende:
Gewoon storneren, ze hebben geen rechtsgrond.

Heb ik toen ook met ziggo gedaan en leverde geen probleem op.
Erg goed advies. Storneren is altijd de oplossing.
[sarcasmeuit]

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Staan alleen geen crediteringen klaar :?
als je contract 08-12 is beëindigd zal de nota binnen een maand worden opgemaakt. Dus die zul je even af moeten wachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183687644
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

Erg goed advies. Storneren is altijd de oplossing.
[sarcasmeuit]

[..]

als je contract 08-12 is beëindigd zal de nota binnen een maand worden opgemaakt. Dus die zul je even af moeten wachten.
De creditering en het negatieve saldo strepen elkaar weg in het systeem. Tenminste zo ging het bij Ziggo
pi_183687719
Heb ik ook gehad. Even bellen en ze crediteren dat (volgens hen doet het systeem dat volgende maand vanzelf)
graag verwijderen
  woensdag 12 december 2018 @ 21:13:21 #15
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_183689823
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

Erg goed advies. Storneren is altijd de oplossing.
[sarcasmeuit]
Ik ben het eigenlijk wel eens met storneren, hoor. Jaren terug haalde XS4All het volledige maandbedrag van m'n rekening, en dat zouden ze de volgende maand wel verrekenen. Maar daar is eigenlijk geen goede reden voor. Dus ik heb het bedrag gestorneerd en het correcte bedrag overgemaakt. (Bedrag was voor een paar dagen, en niet een hele maand internet).

Wat denk je, zou mijn klant akkoord gaan als ik hem 160 uur in rekening breng voor een week werk, en dan tegen hem zeg "oh, maar ik stort het volgende maand wel terug".

Nee, natuurlijk niet. Niemand accepteert dat. Maar met z'n allen vinden we het normaal dat grote, gezichtsloze bedrijven dat wél doen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_183692543
Ben zelf een beetje huiverig voor het storneren want ik heb geen zin in een incassobureau op mijn dak. Ik wacht nog even af tot eind dec of er een creditnota verschijnt in myvodafone
pi_183697248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:42 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben zelf een beetje huiverig voor het storneren want ik heb geen zin in een incassobureau op mijn dak. Ik wacht nog even af tot eind dec of er een creditnota verschijnt in myvodafone
Prima oplossing; als ze het volgende maand niet gecorrigeerd hebben, kun je altijd nog storneren. Ze signaleren na het storneren vanzelf dat er een achterstand is en sturen dan (hopelijk een correcte) betalingsherinnering. Je krijgt bij de 1e herinnering vast niet meteen en incassobureau...
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')