ik ben die bolle ... can't mis
quote:Ben je nog niet ontvoerd door de reptillians?
Op donderdag 2 januari 2003 16:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
* link om de hoek kijken doet **ziet een zoetermeerder met schilderswijkvrees die zich voordoet als hagenaar dmv harrypad *
*schud hoofd en gaat weg*
Eerst jaar of 12 in Valkenboskwartier gewoont, toen richting Escamp, daar zit ook de winkel van me ouders.
En sinds de zomer van 2002 wonen we in Ypenburg, zet me daar dus maar neer in de plattegrond, tegen de gemeentegrenzen van Delft aan
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:19 schreef X-Ray het volgende:
Ben je nog niet ontvoerd door de reptillians?
ben je nog steeds zo paranoia dat je niet zonder mes op zak de straat op durft ?
quote:Volgens mij zag ik net nog een fokker in de V&D lopen... kweenie waarom maar die knul zag er gewoon uit als een fokker.
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef ook_gek het volgende:
waar gaat iedereen stappen dan?
Wie weet sta je wel elk weekend naast een fokker. Zonder het te weten
Waar ik uit ga? Nah, die tent ken je niet. Het is er wel heel gezellig, maar er komen geen fokkers... het heet "mijn eigen bank in de woonkamer"
quote:Ik weet het niet. Ben je nog steeds zo paranoia dat je bang bent voor mindinplantations, NWOs, de Nazis die onder Antartica zitten en de Bilderberg-Bush-Hitler-connectie?
Op donderdag 2 januari 2003 17:04 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
ik hou met totaal niet bezig met 'reptillians' en dat had je kunnen weten als je tenminste niet te druk was om met je korsakov gezicht stoere foto's te maken van je heineken blikjes...
ben je nog steeds zo paranoia dat je niet zonder mes op zak de straat op durft ?
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 02-01-2003 17:34]
quote:maar maar een mes is best handig !
Op donderdag 2 januari 2003 17:04 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
vooral als je opeens bedenkt dat je en appeltje wilt schillen..
of euh..als je veters in de knoop raken...
en óók als je vast komt te zitten in een (openbaar) toilet...
hij is best slim dus
quote:ik...
Op donderdag 2 januari 2003 17:41 schreef Christine het volgende:
Dit is wel erg slow chat he??
quote:Eigenlijk heb ik nooit een mesje bij me. Dat is iets voor
Op donderdag 2 januari 2003 17:33 schreef Mirage het volgende:[..]
maar maar een mes is best handig !
vooral als je opeens bedenkt dat je en appeltje wilt schillen..
of euh..als je veters in de knoop raken...
en óók als je vast komt te zitten in een (openbaar) toilet...hij is best slim dus
![]()
.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 02-01-2003 17:54]
quote:Voor patatje zou je Koemans in de Weimarstraat (gedeelte met de AH)eens moeten proberen. Die tent trekt het ene na het andere snack-blik. In de Fahrenheitstraat zittie ook.
Op donderdag 2 januari 2003 15:16 schreef X-Ray het volgende:[..]
Patatje bij Zandvliet?
.
quote:De beste is nog steeds het kleinste winkeltje.
Op donderdag 2 januari 2003 17:54 schreef nogeenmaarten het volgende:[..]
Voor patatje zou je Koemans in de Weimarstraat (gedeelte met de AH)eens moeten proberen. Die tent trekt het ene na het andere snack-blik. In de Fahrenheitstraat zittie ook.
quote:Koemans kwam als beste snackbar van Den Haag naar voren in de snackbartest van vorig jaar.
Op donderdag 2 januari 2003 17:54 schreef nogeenmaarten het volgende:[..]
Voor patatje zou je Koemans in de Weimarstraat (gedeelte met de AH)eens moeten proberen. Die tent trekt het ene na het andere snack-blik. In de Fahrenheitstraat zittie ook.
quote:zo is dat!
Op donderdag 2 januari 2003 17:55 schreef Christine het volgende:[..]
Koemans kwam als beste snackbar van Den Haag naar voren in de snackbartest van vorig jaar.
quote:Yeah, ik vind ze ook de beste
Op donderdag 2 januari 2003 17:57 schreef nogeenmaarten het volgende:[..]
zo is dat!
het is mijn steevaste leverancier van een vette bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |