abonnement Unibet Coolblue
pi_183660256
Wie heeft er wel eens complicaties gehad met een relatie die uitging?

Meeste meisjes die ik ooit had maakte zij het uit, maar wel altijd resoluut, resoluut doet meer pijn, maar dan is het wel duidelijk en kan je tenminste verder met je eigen leven,..

eentje was nogal vreemd, de vrouw maakte het niet echt uit met me,en moest ik gaan raden of ze wel of niet al iets met een ander deed, Erg frustrerend spel vond ik ( spel van haar kant ) , en dan ook nog eens werd er dan over me geroddeld in de wijk, dus dat ging snel in de natte krant en dan was het zo van : kijk hahahaha die clown, zijn vrouw doet het met iemand anders .... dit duurde best aardig lang, iets van 3 maanden ofzo, omdat ze me steeds weer opbelde en dan om haar vinger ging winden,

Ja echt een slecht mens zal ik haar niet snel noemen ofzo, eerder gehandicapt of tikje lomp of te rationeel of gecorumpeerd,, enz enz,.,
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 13:47:23 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183660369
Waarom leg je het issue volledig bij haar en negeer je je eigen rol c.q. houding hierin? Als zij denkt spelletjes te moeten gaan spelen, dan had je ook gewoon resoluut de stekker eruit kunnen trekken en klaar.

Dat om d'r vinger gewonden worden gebeurde ook alleen maar omdat je dat zelf toe liet. Je doet alsof je een willoos slachtoffer was, maar je had ook gewoon zelf wat meer ruggengraat kunnen tonen naar haar toe.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183660420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom leg je het issue volledig bij haar en negeer je je eigen rol c.q. houding hierin? Als zij denkt spelletjes te moeten gaan spelen, dan had je ook gewoon resoluut de stekker eruit kunnen trekken en klaar.

Dat om d'r vinger gewonden worden gebeurde ook alleen maar omdat je dat zelf toe liet. Je doet alsof je een willoos slachtoffer was, maar je had ook gewoon zelf wat meer ruggengraat kunnen tonen naar haar toe.
Mwaaagh ik vind je tikje te aanvallend want jij kent mij geneens dus je kan onmogenlijk nu opeens over mij oordelen of ik wel of niet de waarheid spreek tenzij je thuis een glazen bol hebt ofdat je mij kent uit de Story of andere tabloit waar mijn scheiding helemaal instond,,,

, had mij leuker geleken als jij ook een anekdote had verteld over hoe dat bij jou ging,,
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 13:58:16 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183660521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:51 schreef possetje het volgende:

[..]

Mwaaagh ik vind je tikje te aanvallend want jij kent mij geneens dus je kan onmogenlijk nu opeens over mij oordelen of ik wel of niet de waarheid spreek tenzij je thuis een glazen bol hebt ofdat je mij kent uit de Story of andere tabloit waar mijn scheiding helemaal instond,,,

, had mij leuker geleken als jij ook een anekdote had verteld over hoe dat bij jou ging,,
Ik beweer toch niet dat je niet de waarheid zou spreken? Ik vraag je hoe je je eigen rol ziet in het geheel, qua hoe jij hebt gereageerd op haar 'spelletje' etc?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183660553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik beweer toch niet dat je niet de waarheid zou spreken? Ik vraag je hoe je je eigen rol ziet in het geheel, qua hoe jij hebt gereageerd op haar 'spelletje' etc?
Owwww ik was niet heel ervaren in relaties, ook zeker niet met mensen die onduidelijk zijn naar mij toe, mensen in mijn familie zijn altijd aardig recht door zee, dus hoef je bijna nooit iets te raden,, Dus op die manier kwam een onduidelijke partner voor mij wel erg onverwacht,..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')