abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7663170
Ik ben een jongen ik gebruikte altijd Clearasil huidkleurig een soort creme en met deze creme probeerde ik de rode kleur van de puistjes te verbergen maar deze creme is uit de handel gehaald welke camouflagestick kan ik gebruiken op een vette huid om roodheid van puistjes te verbergen graag een merk en waar te koop?
Dank je wel.
pi_7663247
edit-het is hier geen onzin-edit

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 02-01-2003 15:13]

Bzzz.... I'm HORNy - http://www.wackass.nl
pi_7663285
edit-overbodig-edit

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 02-01-2003 15:14]

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:30:20 #4
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7663289
Persoonlijk vind ik camouflagestift (en vooral bij jongens!!!) erg smerig staan. Niets erop smeren is trouwens veel gezonder, dan gaan de puistjes sneller weg, en heb je minder kans op puistjes.

Als je dan toch iets wil gebruiken, ga dan naar je apotheek en vraag naar een camouflagestift die genezend/voorkomend is.

donderdag 2 januari 2003 @ 12:32:37 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_7663324
Ga 2 keer per week zwemmen (puistjes kunnen niet zo goed tegen chloor) , dan ben je er zo van af.
Alhoewel dat hielp bij mij vroeger wel , alhoewel ik niet echt veel last van puistjes had
Ik ben inmiddels overleden
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2003 @ 12:33:52 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_7663335
groene of blauwe, dat verdoezeld dat bruin/rode vlekje zeggen ze
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7663349
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:33 schreef moussy het volgende:
groene of blauwe, dat verdoezeld dat bruin/rode vlekje zeggen ze
ja klopt
die groene helpt echt, maar daarover moet je wel weer verder poeder doen enzo geloof ik
dus je kunt beter een huidskleurstick nemen
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_7663356
Niks. Zolang je er vanalles op blijft smeren blijf je veel last houden van puistjes en roodheid. De meeste camouflagesticks zijn te vet. Beter niks smeren dus.
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:41:12 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7663418
Niets opsmeren, niet aan krabben, geen chocolade meer eten, van de (vette) frieten afblijven e.d. Dat werkt veel beter dan camouflagestift.

Sorry dat het even duurde voordat ik kon reageren maar ik moest je bericht 3x lezen voordat ik het verhaal snapte. leestekens gebruiken svp

succes

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:43:18 #10
30560 2Mini
Official Logo
pi_7663449
welkom op Fok!
Camera 1... 1!
pi_7667149
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:19 schreef slenstra het volgende:
Ik ben een jongen ik gebruikte altijd Clearasil huidkleurig een soort creme en met deze creme probeerde ik de rode kleur van de puistjes te verbergen maar deze creme is uit de handel gehaald welke camouflagestick kan ik gebruiken op een vette huid om roodheid van puistjes te verbergen graag een merk en waar te koop?
Dank je wel.
Shiseido heeft een mooie camouflagestick, was eerst groen, nu geel.Is wel prijzig, maar je doet er wel heel lang mee, is te koop bij Douglas.Maar het allerbeste is om er niks op te smeren.
Je kan ook anti-talg doekjes gebruiken, zodat puistjes en de roodheid niet zo glimmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')