abonnement Unibet Coolblue
pi_183655537
Ik werd net wakker om dat ik in mijn bed aan het plassen was. Schrok me rot. Dit is me nog nooit gebeurd, ben dag en nacht zindelijk sinds ik net twee was. Ik heb geen alcohol gedronken of voor het slapen medicatie gebruikt. Ik snap het echt niet en ben zo bang dat het nog een keer gebeurt ... Het idee dat ik geen controle heb over mijn lichaam :{
Hoe groot is de kans dat dit eenmalig is, als er geen duidelijke oorzaak is waar ik iets aan kan doen?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_183655567
Ik droomde dat ik moest pissen en daarna nog een keer en toen werd ik wakker en ben maar gegaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:24:59 #3
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183655606
Ik zet je even door naar LIF.
With the stars as her umbrella
pi_183655621
Zijn er wellicht andere factoren als stress die hierin bijdragen ?
Ik zou eventueel even bij de huisarts langsgaan met deze vraag.
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:27:10 #5
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183655626
Droomde je dat je op het toilet zat?
Tja het kan gebeuren, ook als volwassene. Het lijkt mij niet dat er meteen iets aan de hand is, maar ik ben gaan arts...
With the stars as her umbrella
pi_183655806
Heb je veel stress? Mijn zusje had dat ook. Ze ervaarde die periode een hoop stress en dacht dat het daardoor kwam. Bedplassen was tijdelijk.
  dinsdag 11 december 2018 @ 09:33:44 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_183656185
Ik heb echt héél vaak dat ik droom dat ik ontzettend moet pissen. Mijn onderbewustzijn beschermt me dan meestal door in de droom te verwerken dat ik alleen maar héle smerige toiletten of toiletten zonder deur kan vinden, zodat ik toch nog wakker word en naar de wc kan gaan. Ik vrees ook de dag dat dat mechanisme niet in werking treedt :')

Ik zou er niet vanuit gaan dat het blijvend is. Had je medicatie of alcohol/drugs in je lijf?
Edit: nee dus. Ik denk dat je te diep hebt geslapen en misschien te veel gedronken hebt in de avond. Voor je eigen gemoedsrust kun je de komende dagen je wekker halverwege de nacht zetten zodat je naar het toilet kunt gaan?
disclaimer
  dinsdag 11 december 2018 @ 10:13:46 #8
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_183656655
Waarschijnlijk was je inderdaad aan het dromen dat je naar de wc moest maar werd je er niet wakker van.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_183656675
Waarschijnlijk heel diep geslapen, misschien gedroomd dat je op het toilet zat.
pi_183657879


[ Bericht 100% gewijzigd door LPFAN op 11-12-2018 11:32:29 (onzin) ]
  dinsdag 11 december 2018 @ 12:21:00 #11
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183658809
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:13 schreef LPFAN het volgende:
Waarschijnlijk was je inderdaad aan het dromen dat je naar de wc moest maar werd je er niet wakker van.
En voor je gaat slapen nog ff naar het toilet.
pi_183658842
Kan epilepsie zijn.. had een maatje van mij ook tijdens een aanval (voorheen nergens last van gehad) kwam uiteindelijk door slaap abneu
Ik was hier...
pi_183674267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zet je even door naar LIF.
Waar had ik het geopend dan? Ik weet het niet eens meer :P.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zijn er wellicht andere factoren als stress die hierin bijdragen ?
Ik zou eventueel even bij de huisarts langsgaan met deze vraag.
Ik ervaar veel stress, zeker de laatste weken, maar dat is al langer, vaker en erger geweest. Toch is dit nog nooit gebeurd, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het daardoor komt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:27 schreef -Miauw- het volgende:
Droomde je dat je op het toilet zat?
Tja het kan gebeuren, ook als volwassene. Het lijkt mij niet dat er meteen iets aan de hand is, maar ik ben gaan arts...
Ja volgens mij wel, ik weet nog wel dat ik bewust ontspande zeg maar om te gaan plassen, in mijn slaap/droom dus. Ik denk ook niet dat er iets aan de hand is, maar vind het zo'n naar idee dat dit me kan overkomen en begrijp het gewoon niet. Heb al vaak gehad dat ik droomde dat ik ging plassen en dan wakker schrok en bang was dat ik dat echt had gedaan, maar dat was nooit het geval.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:14 schreef mootie het volgende:
Waarschijnlijk heel diep geslapen, misschien gedroomd dat je op het toilet zat.
Dat kan het wel zijn. Maar ik werd toch wakker terwijl ik het deed, dus zo diep sliep ik nu ook weer niet blijkbaar.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En voor je gaat slapen nog ff naar het toilet.
Dat doe ik altijd, verder had ik weinig gedronken en ook niet lang geslapen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:22 schreef Nismo91 het volgende:
Kan epilepsie zijn.. had een maatje van mij ook tijdens een aanval (voorheen nergens last van gehad) kwam uiteindelijk door slaap abneu
Dat lijkt me nogal vergezocht en zeer onwaarschijnlijk.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_183674303
Oh en ik heb een vrij sterke/grote blaas. Kan het lang ophouden, er zat eens een liter in in het ziekenhuis (dat vonden ze veel) en ik kan ook gewoon 15 uur aan een stuk slapen zonder eruit te hoeven om te plassen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_183674304
Ik denk dat je je nergens druk om hoeft te maken. Een half jaar geleden heb ik dat in 1 week tijd 2 keer gehad, daarna nooit meer en ervoor ook niet.
Een van de keren droomde ik dat ik aan't plassen was en deed dat toen ook echt. De andere keer moest ik zo nodig dat mijn lichaam begon te plassen voordat ik wakker werd.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_183674355
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:49 schreef LookAtMe het volgende:
Ik denk dat je je nergens druk om hoeft te maken. Een half jaar geleden heb ik dat in 1 week tijd 2 keer gehad, daarna nooit meer en ervoor ook niet.
Een van de keren droomde ik dat ik aan't plassen was en deed dat toen ook echt. De andere keer moest ik zo nodig dat mijn lichaam begon te plassen voordat ik wakker werd.
Ik wil gewoon die controle niet kwijtraken.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_183674893
Pas als het frequent voorkomt zou ik me zorgen gaan maken. Niet na een keertje. Denk dat het iedereen wel een keertje overkomt eigenlijk. Gewoon klein foutje van je hersenen, denk ik dan.

Zou me pas zorgen gaan maken als je echt merkt dat het vaker gebeurd, of dat je merkt dat je veel vaker 's nachts naar de wc moet terwijl dat anders nooit het geval was.
pi_183675393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 00:45 schreef kuolema het volgende:

[..]

Waar had ik het geopend dan? Ik weet het niet eens meer :P.

[..]

Ik ervaar veel stress, zeker de laatste weken, maar dat is al langer, vaker en erger geweest. Toch is dit nog nooit gebeurd, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het daardoor komt.

[..]

Ja volgens mij wel, ik weet nog wel dat ik bewust ontspande zeg maar om te gaan plassen, in mijn slaap/droom dus. Ik denk ook niet dat er iets aan de hand is, maar vind het zo'n naar idee dat dit me kan overkomen en begrijp het gewoon niet. Heb al vaak gehad dat ik droomde dat ik ging plassen en dan wakker schrok en bang was dat ik dat echt had gedaan, maar dat was nooit het geval.

[..]

Dat kan het wel zijn. Maar ik werd toch wakker terwijl ik het deed, dus zo diep sliep ik nu ook weer niet blijkbaar.

[..]

Dat doe ik altijd, verder had ik weinig gedronken en ook niet lang geslapen.

[..]

Dat lijkt me nogal vergezocht en zeer onwaarschijnlijk.
Ja dat vond hij ook nogal onverwacht.. toch was het dat in zijn geval. Ik roep maar iets hè vanuit wat ik in mijn omgeving zag.

Anders even plaswekker scoren
Ik was hier...
pi_183675426
Eet je ongezond (met name veel zout enzo) en heb je een typisch FOK!formaat (dus zeg kilotje of 30 te zwaar) ?
Wellicht eens tijd voor een bloeddrukmeting dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')