abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 14 december 2018 @ 08:53:55 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183720351
Weer lekker met popcorn voor de stream morgen.
pi_183724486
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Yes.

Wat een derde wereldland is frankrijk geworden zeg.
Bananenrepubliek.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 14 december 2018 @ 13:55:40 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183724864
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Yes.

Wat een derde wereldland is frankrijk geworden zeg.
Iemand die dit kan bevestigen? Ik kan niets vinden over nieuwe protesten as zaterdag in parijs
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183724987
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Iemand die dit kan bevestigen? Ik kan niets vinden over nieuwe protesten as zaterdag in parijs
http://www.lefigaro.fr/ac(...)e-plus-difficile.php

Met een baggervertaling van google translate (Geen tijd en zin om het zelf te vertalen):


VIDEO - Op sociale netwerken haperen de oproepen om zaterdag weer te mobiliseren niet. Het beveiligingsapparaat zal vergelijkbaar zijn met vorige week met 8000 mensen op de grond.

De "gele vesten" lijken niet klaar om "redelijk" te zijn, zoals gevraagd door de woordvoerder van de regering, Benjamin Griveaux. Twee dagen na de aanslag in Straatsburg en terwijl de belager op donderdagavond werd neergeschoten, roept hij op om zaterdag af te spreken dat een "Act V" niet is verzwakt.

»LEES OOK - Aanval in Straatsburg: de regering nodigt de" gele vesten "uit om zaterdag niet te demonstreren

Bij de microfoon van Europa 1 noemde de minister van Binnenlandse Zaken, Christophe Castaner, deze vrijdagochtend "een daad van verantwoordelijkheid". Eerder in de week had Benjamin Griveaux geschat dat woede zich al had "uitgesproken" en "gehoord" door de regering, die "gereageerd" had. Deze toespraak woedt de oppositie. Marine Le Pen is "verbaasd" dat "we proberen schuldig te maken" "gele vesten" zijn. De ongehoorzame leider van Frankrijk (LFI), Jean-Luc Mélenchon, vertelde hem "pijnlijk verrast" dat "sommige LREM de aanval in Straatsburg" gebruiken om te wegen "op de" gele vesten ".

De verzoeken van de regering om dit weekend niet te demonstreren lijken zinloos. De "gele vesten" houden vol: "We laten niets, de vijfde act zal zaterdag plaatsvinden". Op Facebook kondigen minstens zes pagina's, met in totaal 24.000 deelnemers, een evenement aan op de Champs-Élysées. Het belangrijkste: "Act 5: Macron-ontslag" is goed voor 10.000 deelnemers en 66.000 geïnteresseerden. Op de rekening "Akte 5 Macron Berusting zaterdag 15 december 2018" zeggen 8.000 mensen dat ze klaar zijn om naar de Champs-Elysees te gaan en 57.000 zijn geïnteresseerd.

»LEES OOK -« Yellow Vests »: Parijse handelaren bereiden zich voor op wet V

Op het sociale netwerk, Éric Drouet, een van de figuren van de beweging, aangekondigd met ingang van 10 december: "De plaats zal worden gegeven op het laatste moment zaterdag 15 december van 8:00 tot 9:00 (...) Vertrek van de processie om 9:30. "
pi_183725136
quote:
Gele hesjes laten Franse economie krimpen
De Franse economie wordt hard geraakt door de gelehesjesprotesten en stevent af op een krimp af. Dat blijkt uit schattingen van de Britse marktonderzoeker Markit.

De acties overal in Frankrijk missen hun weerslag op de economie niet. De graadmeter die de activiteit in de Franse industrie en dienstensector meet, zakte volgens een voorlopige schatting in december naar 49,3. Dat is bijna 5 punten minder dan de 54,2 in november en daarmee de scherpste daling sinds 2011. Economen verwachtten dat de economische bedrijvigheid slechts licht zou afzwakken.
https://www.ad.nl/economi(...)ie-krimpen~a994b09f/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 14 december 2018 @ 14:10:50 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183725169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

http://www.lefigaro.fr/ac(...)e-plus-difficile.php

Met een baggervertaling van google translate (Geen tijd en zin om het zelf te vertalen):

VIDEO - Op sociale netwerken haperen de oproepen om zaterdag weer te mobiliseren niet. Het beveiligingsapparaat zal vergelijkbaar zijn met vorige week met 8000 mensen op de grond.

De "gele vesten" lijken niet klaar om "redelijk" te zijn, zoals gevraagd door de woordvoerder van de regering, Benjamin Griveaux. Twee dagen na de aanslag in Straatsburg en terwijl de belager op donderdagavond werd neergeschoten, roept hij op om zaterdag af te spreken dat een "Act V" niet is verzwakt.

»LEES OOK - Aanval in Straatsburg: de regering nodigt de" gele vesten "uit om zaterdag niet te demonstreren

Bij de microfoon van Europa 1 noemde de minister van Binnenlandse Zaken, Christophe Castaner, deze vrijdagochtend "een daad van verantwoordelijkheid". Eerder in de week had Benjamin Griveaux geschat dat woede zich al had "uitgesproken" en "gehoord" door de regering, die "gereageerd" had. Deze toespraak woedt de oppositie. Marine Le Pen is "verbaasd" dat "we proberen schuldig te maken" "gele vesten" zijn. De ongehoorzame leider van Frankrijk (LFI), Jean-Luc Mélenchon, vertelde hem "pijnlijk verrast" dat "sommige LREM de aanval in Straatsburg" gebruiken om te wegen "op de" gele vesten ".

De verzoeken van de regering om dit weekend niet te demonstreren lijken zinloos. De "gele vesten" houden vol: "We laten niets, de vijfde act zal zaterdag plaatsvinden". Op Facebook kondigen minstens zes pagina's, met in totaal 24.000 deelnemers, een evenement aan op de Champs-Élysées. Het belangrijkste: "Act 5: Macron-ontslag" is goed voor 10.000 deelnemers en 66.000 geïnteresseerden. Op de rekening "Akte 5 Macron Berusting zaterdag 15 december 2018" zeggen 8.000 mensen dat ze klaar zijn om naar de Champs-Elysees te gaan en 57.000 zijn geïnteresseerd.

»LEES OOK -« Yellow Vests »: Parijse handelaren bereiden zich voor op wet V

Op het sociale netwerk, Éric Drouet, een van de figuren van de beweging, aangekondigd met ingang van 10 december: "De plaats zal worden gegeven op het laatste moment zaterdag 15 december van 8:00 tot 9:00 (...) Vertrek van de processie om 9:30. "
Dank! Translate zegt voldoende :D Straks alvast maar wat popcorn inslaan dus
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183726333
Op facebookgroepen worden de battleplans al gesmeed in ieder geval.
pi_183726404
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

O jee, dat zal wel een flinke tegenvaller zijn voor de vermogensopbouw van de vermogende Fransen, dat zullen die gele hesjes koste wat het kost willen voorkomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 14 december 2018 @ 15:13:56 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183726474
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183726913

Als het volk ontevreden is dan vinden wij in het westen dat men in het verzet moet komen zonder in te grijpen. Want he dat is democratie. En dan riep Obama op om totaal niet in te grijpen.

Gebeurt het in onze EU noemt men het tuig als het volk ontevreden is en moet men keihard ingrijpen.
pi_183726984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:34 schreef Cherni het volgende:

Als het volk ontevreden is dan vinden wij in het westen dat men in het verzet moet komen zonder in te grijpen. Want he dat is democratie. En dan riep Obama op om totaal niet in te grijpen.

Gebeurt het in onze EU noemt men het tuig als het volk ontevreden is en moet men keihard ingrijpen.
Bulldozer ha🤔
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_183727294
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Bulldozer ha🤔
Nou ja ik krijg steeds meer het idee dat mensen het globalisme totaal niet zien zitten waar ter wereld ook. En ik heb beelden gezien van Franse politie of wat het dan ook moge zijn die keihard ingrijpen. Figuren in burger met oranje bandjes met rugzakken die samen met de politie keihard ingrijpen. Maar dat zie je in de mainstream niet zo snel terug.
pi_183728949
Morgen dus weer popcorn?
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:26:48 #139
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183729090
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nou ja ik krijg steeds meer het idee dat mensen het globalisme totaal niet zien zitten waar ter wereld ook. En ik heb beelden gezien van Franse politie of wat het dan ook moge zijn die keihard ingrijpen. Figuren in burger met oranje bandjes met rugzakken die samen met de politie keihard ingrijpen. Maar dat zie je in de mainstream niet zo snel terug.
Ja die met die rood/oranje bandjes vielen wel op inderdaad.
And so is the past
pi_183729140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nou ja ik krijg steeds meer het idee dat mensen het globalisme totaal niet zien zitten waar ter wereld ook. En ik heb beelden gezien van Franse politie of wat het dan ook moge zijn die keihard ingrijpen. Figuren in burger met oranje bandjes met rugzakken die samen met de politie keihard ingrijpen. Maar dat zie je in de mainstream niet zo snel terug.
Dat is de EU gestapo.
pi_183729167
Die rode bandjes doet men om zodra men herkend wil/moet worden.

Politie in civiele kleding die zich onder de manifestanten bevindt om informatie door te geven of arrestaties uit te voeren.

Ook buiten manifestaties zie je dat hier.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:43:08 #142
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_183729352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Minimumloon gaat niet omhoog, maar wordt bijgesteld voor inflatie en de 'prime d'activité', die betaald wordt uit belastinggeld via sociale lasten, gaat omhoog, voor sommige mensen die er recht op hebben. Deze maatregel was al gepland en verspreid over meerdere jaren, maar wordt nu in eenmaal ingevoerd. Mensen zijn dus verontwaardigd, omdat ze zich voorgelogen voelen.
Politiek is vooral hoe je het zegt...... die truc met van "prime d'activité" (werkbonus) werd ongeveer 10 min na de toespraak op Franse fora, al weggeëgaliseerd.

Marcron heeft natuurlijk een probleem, opgevoed door Rothschild (bank), in het zadel geholpen door le Pen (als anti), tegemoet (moeten komen aan de EU en vooral Franse belangen verkwanselen.
Het gaat 'm niet worden.... dus tanks er op, spelen op sentiment en wellicht hopen dat één of andere nationale ramp de aandacht wat zal afleiden. Wellicht dat hij n.a.v. Straatsburg weer de noodtoestand kan inroepen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_183729377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nou ja ik krijg steeds meer het idee dat mensen het globalisme totaal niet zien zitten waar ter wereld ook. En ik heb beelden gezien van Franse politie of wat het dan ook moge zijn die keihard ingrijpen. Figuren in burger met oranje bandjes met rugzakken die samen met de politie keihard ingrijpen. Maar dat zie je in de mainstream niet zo snel terug.
Veel agenten in burger (niet zo brave burger) als agiteurs, om zo hard ingrijpen te rechtvaardigen.

Mensen beginnen eindelijk door te krijgen dat de economische orde hen niet dient en dat dat stijging van het BNP hen niets oplevert, vaak het tegendeel. In de jaren 90 werd er al tegen globalisering geprotesteerd, maar dat werd vaak keihard neergeslagen waarna er voornamelijk anarchisten overbleven en de media het konden afdoen als relschopperij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183731510
Volkshuisjes in mijn wijk waren vroeger makkelijk te betalen met 1 inkomen ( de man) de vrouw bleef thuis.

Nu zijn die zelfde volkshuisjes 230.000 euro, en moet zowel de man als de vrouw werken, om zo'n zelfde huis te kunnen betalen.
Zijn we dan rijker geworden? Juist armer.

Frankrijk is helemaal een verziekt land, was in Marseille in augustus, de binnenstad is compleet overgenomen door noord Afrikanen en heb afgebrande stadsbussen op een trailer zien staan, klaar om afgevoerd te worden.

Frankrijk zit op het randje van een burgeroorlog, terroristen door heel het land verspreid, een regering die niet luistert, en burgers die bijna omkomen van de honger.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 14 december 2018 @ 20:26:28 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183732362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:34 schreef Cherni het volgende:

Als het volk ontevreden is dan vinden wij in het westen dat men in het verzet moet komen zonder in te grijpen. Want he dat is democratie. En dan riep Obama op om totaal niet in te grijpen.

Gebeurt het in onze EU noemt men het tuig als het volk ontevreden is en moet men keihard ingrijpen.
Situatie is totaal niet vergelijkbaar met Ukraine.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183738409
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2018 20:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Situatie is totaal niet vergelijkbaar met Ukraine.
Ook daar was men ontevreden mbt het beleid.
pi_183738469
Morgen weer demonstraties of nu rust?
AFCA!
pi_183741056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen weer demonstraties of nu rust?

Uiteraard is er weer genoeg te zien :).
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 15 december 2018 @ 10:20:58 #149
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183741231
Weersverwachting Parijs voor vandaag:



Dat wordt dus niks met de gele hesjes. Veel te koud en nat. Even het waterkanon erop en iedereen rent naar huis.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183741248
Wat zijn ze vroeg die Fransen :O
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')