abonnement Unibet Coolblue
pi_183651314
Ik ken twee personen, laten we de vrouw Gekkie en de man Loser noemen.
Gekkie en Loser hebben samen vier kinderen en zijn al zeker 25 jaar getrouwd.
In de zomer lopen Gekkie en Loser hand in hand op vakantie, de foto's ervan staan op Facebook.
Enkele maanden later zijn Gekkie en Loser uit elkaar.

Gekkie zet op Facebook neer dat haar relatiestatus "gescheiden" is. Op openbaar, zodat iedereen met een account het kan zien. Waarom zou je dat doen? :')
Gekkie reageert op haar eigen foto's, wanneer iemand plaatst hoe mooi en stralend ze op de foto staat, met dat ze inmiddels is gescheiden.

Enkele maanden later bekijk ik Gekkie's Facebookpagina. Deze staat vol met likes op pagina's en lidmaatschappen van groepen voor vrouwen die slachtoffer zijn van een narcistische man. :') Ook zijn er pagina's geliket van bekende advocaten en overige juridische dienstverlening. _O-

Alles staat nog steeds openbaar. Iedereen die weet dat Gekkie en Loser gescheiden zijn en de pagina van Gekkie bekijkt, weet op wie de verwijzingen naar narcistische mannen slaan. :')
Waarom moet iedereen eigenlijk kunnen zien dat Gekkie al die pagina's en groepen volgt?

Als je kijkt op het Viva Forum zie je dat het tegenwoordig heel normaal is om je ex-man narcist te noemen. Ik heb maar eens opgezocht wat een narcist is. Dat is iemand die een bepaalde, hele nare stoornis heeft en daar waarschijnlijk zelf ook hinder van ondervindt.
Zo'n iemand als Gekkie zal haar man wel narcist noemen omdat ze gewoon boos is over de scheiding, hoe kan je anders toch 25 jaar getrouwd zijn en samen 4 kinderen hebben?
Kunnen vrouwen echt niks beters verzinnen dan zomaar roepen dat hun ex-man een narcist is?

Vrouwen die mannen een narcist noemen vind ik dus klaagwaardig.
pi_183651332
Facebook hebben :')
FIPO
pi_183651365
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:14 schreef Handleiding het volgende:
Facebook hebben :')
FIPO
Bedankt voor je reactie, maar wij hebben hier op de werkvloer een gezamenlijk Facebookaccount wat we samen delen. We zijn er dus verder zelf helemaal niet actief op, waarom zou je ook een account op Facebook willen behalve om andere accounts te bekijken. :')
  maandag 10 december 2018 @ 22:18:25 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183651422
En mannen die hun ex borderliners noemen dan _O_

Dat doe ik zelf ook :7
pi_183651450
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:18 schreef jigggy het volgende:
En mannen die hun ex borderliners noemen dan _O_

Dat doe ik zelf ook :7
:D Dat heb ik nog nooit gezien. Bestaan die mannen echt? Doen ze dat ook op Facebook of op een subtielere wijze? _O-
pi_183651555
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:13 schreef paalballet het volgende:
Waarom moet iedereen eigenlijk kunnen zien dat Gekkie al die pagina's en groepen volgt?
zie ik nooit,,, ik ga niet zo diep speuren in iemands leven op facebook, kijk alleen of ik haar fotos wel of niet leuk vind,,
  maandag 10 december 2018 @ 22:25:11 #7
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183651562
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:19 schreef paalballet het volgende:

[..]

:D Dat heb ik nog nooit gezien. Bestaan die mannen echt? Doen ze dat ook op Facebook of op een subtielere wijze? _O-
google voor de grap is ook Fok! Borderline
pi_183651590
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 22:25 schreef jigggy het volgende:

[..]

google voor de grap is ook Fok! Borderline
Op de eerste pagina zie ik niks over mannen die hun ex-vrouw een borderliner noemen. Wel een topic over iemand die denkt dat zijn moeder Borderline heeft.
pi_183651621
leven opinternet is sowieso een piramide spel,,

als iemand boven in de piramide jou vervelend vind, dan staat er toch opeens bij jou facebook dat je dit of dat geliked hebt terwijl je dat niet gedaan hebt,,

daarom ga ik ook nooit teveel kijken naar wel of geen likes,..
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:09:36 #10
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_183664732
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:14 schreef Handleiding het volgende:
Facebook hebben :')

Can i get an OHYEAH _O_

Facebook :') _!
pi_183676589
Sommige vrouwen kunnen het niet voorstellen dat het probleem bij hunzelf ligt en dan moet het wel op een of andere manier aan de man liggen. Mischien is Gekkie wel de echte narcissist?
pi_183676675
Gekkie heeft borderline. En is vermoedelijk zelf de echte narcist.

De Loser zal waarschijnlijk niet gedufd hebben openlijk tegen gekkie in te gaan en is achter haar rug om elders empathie en liefde gaan zoeken voor hij mentaal helemaal kapot gemaakt was.

En nu is Loser dus de vieze narcistische vreemdganger.

OF Loser is idd een kutnarcist en en Gekkie wil de wereld beschermen.
pi_183685335
Hoe ziet Gekkie eruit...?

30kg+ te zwaar en kort pittig kapsel?
  donderdag 13 december 2018 @ 10:03:21 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183698184
Zie dit ook overal om me heen. Beetje met ruzie uit elkaar gegaan en de man is daarna altijd een narcist en de vrouw een borderliner. :') Allebei antisociale persoonlijkheidsstoornissen die even uit de losse pols gediagnosticeerd worden, terwijl ze allebei niets anders dan onzekere lomperiken zijn. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')