abonnement Unibet Coolblue
pi_183649596
Een ex van me en de man waarmee ze in zee ging, die man dringt heel de tijd in mijn leven door, ja de stad waarin ik woon is dan onwijs groot, kom echt als ik een leuke dame zie, haar praktisch 0 keer een tweede keer tegen in 10 jaar tijd, maar die man staat extreem vaak opeens voor mn neus, echt zo kans van 1 op 10 000 maar hij staat er,

hij blij, ik geiriteerd,

dan gaat hij ook contact met mn zus zoeken, met mn broer, dit terwijl mijn stad echt 500 000 inwoners heeft, de stad is groot zat voor hem en mij om elkaar te ontwijken maar met hem erin voelt het opeens aan als een klein dorp , Een man die ik ken die zei dat hij dat niet expres doet maar dat dat is omdat hij te dom is om dit te snappen, Of hij snapt precies wat hij doet, denk ik dan,

Deze week weer precies hetzelfde, was ik 3 uur weggeweest met mn zus , helemaaaal naar Afrika op en neer met de fiets, en had echt leuke dag gehad, en precies duikt die man dan opeens op vlak voor dat we thuis waren,,, Dus mijn goede bui weergelijk gezakt naar 0 punt,..

Dan dacht ik nog : ik ga mn ex erop aanspreken, maar voorzie dat dat dan aafrechts werkt en hij alsnog weer op mn pad komt en zegt : Heb jij over mij lopen praten? Ook geen zin in,, Politie kan ook niet want hij doet niets onwettigs,..

Al met al steeds terug kerende iritatie dus, en verhuizen is nu geen optie, want mn familie wonen waar ik woon,,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183649742
Je misschien wat minder druk maken?
pi_183649798
Maar wat doet ie dan? Gewoon ook daar fietsen?
pi_183649818
quote:
5s.gif Op maandag 10 december 2018 21:10 schreef -mosrednA het volgende:
Je misschien wat minder druk maken?
Ik kan nooit goed tegen onredelijkheid,, laat zelf mensen over het algemeen best wel met rust,,, stalk niet,, slik vaak bij discussies,,
pi_183649826
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:13 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik kan nooit goed tegen onredelijkheid,, laat zelf mensen over het algemeen best wel met rust,,, stalk niet,, slik vaak bij discussies,,
Dan blijft staan; je daar iets minder druk om maken?
pi_183649846
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:13 schreef Allures het volgende:
Maar wat doet ie dan? Gewoon ook daar fietsen?
Stalken kan je lastig bewijzen,, voor mijzelf heb ik wel een bewijs,,, dat dan weer wel,.. ps je kan er vanuit gaan dat ik lieg, dat is jou goed recht,, alleen ik debk dat ik dat niet doe op dit moment dus,,.
pi_183649891
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:14 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dan blijft staan; je daar iets minder druk om maken?
Ja lekker antwoord,... tsssss, en als jij over 3 jaar zelfde probleem hebt?
pi_183649937
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:17 schreef possetje het volgende:

[..]

Ja lekker antwoord,... tsssss, en als jij over 3 jaar zelfde probleem hebt?
Dan zal er waarschijnlijk iemand zijn die me hetzelfde adviseert.

Want waarom maak je je er zo druk om?
pi_183649985
quote:
5s.gif Op maandag 10 december 2018 21:18 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dan zal er waarschijnlijk iemand zijn die me hetzelfde adviseert.

Want waarom maak je je er zo druk om?
Waar ik me druk om maak is dat ik in een stad woon met 500 000 inwoners en kans enormmmmmm klein is dat je iemand steeds tegenkomt,,,, en dat hij mij steeds op lijkt te zoeken,, hij put daar energie uit en wordt daar blij van, en ik iriteer me,,
pi_183650125
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:20 schreef possetje het volgende:

[..]

Waar ik me druk om maak is dat ik in een stad woon met 500 000 inwoners en kans enormmmmmm klein is dat je iemand steeds tegenkomt,,,, en dat hij mij steeds op lijkt te zoeken,, hij put daar energie uit en wordt daar blij van, en ik iriteer me,,
Dat snap ik, maar zolang jij je aan hem blijft irriteren, geef je hem precies waar hij (wellicht) naar opzoek is.
pi_183650139
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:15 schreef possetje het volgende:

[..]

Stalken kan je lastig bewijzen,, voor mijzelf heb ik wel een bewijs,,, dat dan weer wel,.. ps je kan er vanuit gaan dat ik lieg, dat is jou goed recht,, alleen ik debk dat ik dat niet doe op dit moment dus,,.
maar wat doet ie dan? Concreet
pi_183650166
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:24 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar zolang jij je aan hem blijft irriteren, geef je hem precies waar hij (wellicht) naar opzoek is.
ik kan mijn emoties op dat gebied niet sturen, net zoals ik ook niet opeens mijn muzieksmaak kan veranderen ofzo
pi_183650196
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:25 schreef Allures het volgende:

[..]

maar wat doet ie dan? Concreet
Concreet als jij een scheet laat in de Ah en dan precies elke keer als persoon x in je buurt is, en je doet dat 100 keer, kan politie nog steeds jou nix maken,,
pi_183650390
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:26 schreef possetje het volgende:

[..]

ik kan mijn emoties op dat gebied niet sturen, net zoals ik ook niet opeens mijn muzieksmaak kan veranderen ofzo
Als de muzieksmaak je zint is daar ook geen reden toe.

En aangezien emoties voortkomen uit gedachtes zou je wel kunnen proberen je gedachtes jegens hem te veranderen.

Je kan ook helemaal niets proberen, en geïrriteerd blijven. Ik denk alleen dat het meer kans van slagen heeft door zelf leren om te gaan met vervelende mensen, dan te verwachten dat vervelende mensen leren omgaan met jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 21:34:45 ]
pi_183650697
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:34 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Als de muzieksmaak je zint is daar ook geen reden toe.

En aangezien emoties voortkomen uit gedachtes zou je wel kunnen proberen je gedachtes jegens hem te veranderen.

Je kan ook helemaal niets proberen, en geïrriteerd blijven. Ik denk alleen dat het meer kans van slagen heeft door zelf leren om te gaan met vervelende mensen, dan te verwachten dat vervelende mensen leren omgaan met jou.
ok iemand anders nog wat te zeggen als : je iriteerd je, probeer dat niet te doen?
pi_183650935
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:45 schreef possetje het volgende:

[..]

ok iemand anders nog wat te zeggen als : je iriteerd je, probeer dat niet te doen?
Ja, ik, in bovenstaande post.
pi_183650964
ik heb vandaag trek in patat maar heb alleen kaviaar in huis

antwoordt : probeer trek en zin te hebben in kaviaar,..

pffff
pi_183651075
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:57 schreef possetje het volgende:
Ik heb vandaag irritaties, ga gebukt onder zelfmedelijden en heb trek in reacties die bevestigen hoe zielig ik ben.

antwoordt : probeer eens wat anders

pffff
Fixed.

En succes verder.
pi_183651156
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 22:01 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Fixed.

En succes verder.
nee ja nee, als ik op het strand ben ofzo kan ik prima zonder fame ofzo of aandacht,en ik hoef ook niet perse heeeeel rijk te worden of zijn, heb genoeg aan paar leuke vrienden om me heen maar hoef er niet perse 1000,,, umm,,

nee, ik dacht wellicht leest er iemand mee die nog een soort tip heeft waar ik iets mee kan, soort van psychologisch truukje die ik op mijzelf kan toepassen, wat mij zou helpen, maar het is vrij stil op dit moment behalve jij

maar ok toch bedankt voor je moeite, :)
pi_183651262
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:05 schreef possetje het volgende:

[..]

nee ja nee, als ik op het strand ben ofzo kan ik prima zonder fame ofzo of aandacht,

nee, ik dacht wellicht leest er iemand mee die nog een soort tip heeft waar ik iets mee kan, soort van psychologisch truukje die ik op mijzelf kan toepassen, wat mij zou helpen, maar het is vrij stil op dit moment behalve jij

maar ok toch bedankt voor je moeite, :)
1. Gebeurtenis
2. Gedachte
3. Gevoel
4. Gedrag
5. Gevolg

Zoek de truuc.

Truste :W
pi_183651283
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 22:10 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

1. Gebeurtenis
2. Gedachte
3. Gevoel
4. Gedrag
5. Gevolg
6 Repeat

Zoek de truuc.

Truste :W
pi_183651395
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:11 schreef possetje het volgende:

[..]

En daar is je antwoord
pi_183661256
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:30 schreef Blaasbaas het volgende:
Paar stompen geven wordt het voor hem ook wat minder aangenaam.

En wat moet ie met je zus en je broer, hij heeft je wijf toch.
vechten kan ook weer gezeur geven achteraf, hij kan bijv hersenschudding claimen en moet ik komende 10 jaar betalen,..
pi_183663293
Ik vind het maar een vaag verhaal en moet zeggen dat ik het lastig vind om je posts te begrijpen. Ik kan nou niet echt plaatsen wat hij doet. Hij zoekt dus contact met je broer en zus: wat doet hij dan precies? Belt hij ze op? Staat hij voor hun deur? Wat zegt hij dan? Hoe reageren jouw broer en zus hierop?

En als jij hem tegenkomt, zegt hij dan iets tegen je?

Je bent niet erg duidelijk over wat er nou gebeurt. Iemand vraagt je om concreet te zijn over wat er gebeurt en dan kom je met een vage vergelijking met een scheet in de AH laten :')
pi_183663609
Ik vind als iemand zegt dat hij of zij iemand die hij liever niet ziet, overdreven vaak op zijn pad komt, terwijl een bepaald gebied extreeeem groot is, wel een terechte klacht,,
pi_183663734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:14 schreef possetje het volgende:
Ik vind als iemand zegt dat hij of zij iemand die hij liever niet ziet, overdreven vaak op zijn pad komt, terwijl een bepaald gebied extreeeem groot is, wel een terechte klacht,,
Je kan als je het wilt ook zelfs nog wiskundig uitrekenen, hoe groot een gebied is, en hoeveel minuten je buiten bent, en dan hoeveel % de kans is en hoe vaak per jaar je dan die persoon zou tegenkomen,,

Kom je een persoon extreem vaak tegen, dan is dat meestal bij familie ( die lijken een soort magneet te hebben . soort van kompas ) of mensen die je juist perse niet wil tegenkomen, ook kompas werking,, De rest in mijn geval, bijv als ik 1 keer een vrouw zie in Rotterdam tegenkom waar ik geen band mee heb maar haar graag tweede keer wil zien, , dan geld de kansberekening gewoon, en dan is de kans elke dag iets van 1 op 10 000 ,,,

[ Bericht 11% gewijzigd door possetje op 11-12-2018 16:29:01 ]
pi_183663879
En als dan je familie in die andere dorp toch stad ben, dan ik zie vrouw van dromen meerdere keer per week. Toch? Maar als half miljoen inwoners in stad toch niet bij dorp zijn, dan ik zie helemaal niks meer. Wat is de kans dan die daarmee doet? begrijp je?
pi_183664109
Ik begin langzamerhand wel te snappen dat het je ex is :s)

Zoals al eerder gezegd, waar maak je je druk om.
pi_183664136
Ja er was wel keer een vrouw, en die zei tegen me : Ja dat jij depri wordt als hij voor je neus staat elke keer, is in zijn voordeel, dus daarom zoekt hij het bewust of onbewust sneller op, want dan kom ik thuis en voel me veel zwaarder als normaal, en minder sterk , ga over veleden piekeren, en dan kom ik niet aan werken toe die avond , en minder werk betekend dat mijn positie in het leven zwakker wordt, en dus ben ik ook minder vijand voor hem, hoe zwakker ik wordt hoe minder hij me later hoeft te vrezen,,
  dinsdag 11 december 2018 @ 16:41:41 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183664176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:20 schreef possetje het volgende:

[..]

Je kan als je het wilt ook zelfs nog wiskundig uitrekenen, hoe groot een gebied is, en hoeveel minuten je buiten bent, en dan hoeveel % de kans is en hoe vaak per jaar je dan die persoon zou tegenkomen,,

Kom je een persoon extreem vaak tegen, dan is dat meestal bij familie ( die lijken een soort magneet te hebben . soort van kompas ) of mensen die je juist perse niet wil tegenkomen, ook kompas werking,, De rest in mijn geval, bijv als ik 1 keer een vrouw zie in Rotterdam tegenkom waar ik geen band mee heb maar haar graag tweede keer wil zien, , dan geld de kansberekening gewoon, en dan is de kans elke dag iets van 1 op 10 000 ,,,
Kom je hem nu gewoon in het voorbij gaan tegen, of zoekt hij echt contact?

Hebben jouw ex en jij wat gemeenschappelijke factoren waarin hij zich nu ook beweegt, of zoekt hij echt contact op?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183664232
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Kom je hem nu gewoon in het voorbij gaan tegen, of zoekt hij echt contact?

Hebben jouw ex en jij wat gemeenschappelijke factoren waarin hij zich nu ook beweegt, of zoekt hij echt contact op?
Ben wel eens kwaad op hem geworden, heeeeel lang geleden iets van 9 jaar geleden, en hem aangegeven van : kom niet steeds express in mijn buurt, ik heb nix met jou te bespreken, Maar ook geen zin om dat steeds te moeten herhalen,.. keer ok was ik in cafe, ( kom ik 0 keer per jaar en er zijn in rotterdam 1000 cafes, staat ie opeens achter me en wordt handtastelijk, voel ik opeens een zweethand op mn schouder, draai me om, staat hij daar,, tsssss
  dinsdag 11 december 2018 @ 16:45:26 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183664247
Heb je vaker last van paranoïde gedachten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_183664273
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Hebben jouw ex en jij wat gemeenschappelijke factoren waarin hij zich nu ook beweegt, of zoekt hij echt contact op?
Mijn ex zelf is bijna voorbeeldig te noemen, ik zoek haar nooit op , zij mij niet, kom haar echt maar 1 keer in jaar tegen, ik kijk haar niet aan en zij negeert mij ook, ik blij, zij blij, allebij blij, en dit alles is niet omdat ik man met losse handjes ben ofzo dat ze moet vrezen , maar gewoon geen zin heb ik gesprek met haar
pi_183664395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:45 schreef Lienekien het volgende:
Heb je vaker last van paranoïde gedachten?
nee, integendeel,

ja ok zet mij neer voor het schaapjes volk en ik praat over criminologie studies, dan kijken ze me wel eens raar aan ja,.. mijn leven zelf is wel iets gecompliceerder als een doorsnee hollander omdat mijn familie met justitie werkt e, ik ook nog eens af en toe me met kranten en tv bemoei en ook vlog, daar komen wel veel rare mensen op af soms, maar mensen in mijn stad die ik vaak tegenkom en die mij aardig vinden, bijv studenten die ervaren mij niet als vervelend paranoide,..

ps het aantal doden in mijn persoonlijke omgeving/ familie en vrienden is aardig stuk hoger als het landelijk gemniddelde, Als ik daarover praat met sommige mensen dan vinden ze het al snel eng, en noemen me wellicht paranoide, terwijl het in mijn hoofd meestal vrij helder is, en ik gewoon aan het rekenen ben, zo van owwww dit klopt niet in mijn leven en dat niet,,

ik tel ook in aantallen op wanneer iemand me uitscheld bijv, en of er een manier is dat ik dat kan voorkomen, Ja in het geval van de man van mn ex, is deze stad waar ik in woon verlaten, en dat zou ik eigenlijk ook graag willen want ik geef ook niet veel om deze stad, alleen mn familie woont er,,, dus zou ik die ook kwijtraken,..

Maar als ik al zei : als je het gewoon in kansberekening uitrekend, is de kans extreem klein in een grote stad dat iemand steeds voor je neus staat, dat betekend of dat je een band hebt, of de persoon die jij niet wilt zien er iets mee kan winnen,,

[ Bericht 17% gewijzigd door possetje op 11-12-2018 17:02:31 ]
pi_183664596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:44 schreef possetje het volgende:

[..]

Ben wel eens kwaad op hem geworden, heeeeel lang geleden iets van 9 jaar geleden, en hem aangegeven van : kom niet steeds express in mijn buurt, ik heb nix met jou te bespreken, Maar ook geen zin om dat steeds te moeten herhalen,.. keer ok was ik in cafe, ( kom ik 0 keer per jaar en er zijn in rotterdam 1000 cafes, staat ie opeens achter me en wordt handtastelijk, voel ik opeens een zweethand op mn schouder, draai me om, staat hij daar,, tsssss
als het al 9 jaar is moet je echt wat dingen los gaan laten
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:03:19 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183664602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:53 schreef possetje het volgende:

[..]

nee, integendeel,

ja ok zet mij neer voor het schaapjes volk en ik praat over criminologie studies, dan kijken ze me wel eens raar aan ja,.. mijn leven zelf is wel iets gecompliceerder als een doorsnee hollander omdat mijn familie met justitie werkt e, ik ook nog eens af en toe me met kranten en tv bemoei en ook vlog, daar komen wel veel rare mensen op af soms, maar mensen in mijn stad die ik vaak tegenkom en die mij aardig vinden, bijv studenten die ervaren mij niet als vervelend paranoide,..

ps het aantal doden in mijn persoonlijke omgeving/ familie en vrienden is aardig stuk hoger als het landelijk gemniddelde, Als ik daarover praat met sommige mensen dan vinden ze het al snel eng, en noemen me wellicht paranoide, terwijl het in mijn hoofd meestal vrij helder is, en ik gewoon aan het rekenen ben, zo van owwww dit klopt niet in mijn leven en dat niet,,

ik tel ook in aantallen op wanneer iemand me uitscheld bijv, en of er een manier is dat ik dat kan voorkomen, Ja in het geval van de man van mn ex, is deze stad waar ik in woon verlaten, en dat zou ik eigenlijk ook graag willen want ik geef ook niet veel om deze stad, alleen mn familie woont er,,, dus zou ik die ook kwijtraken,..

Maar als ik al zei : als je het gewoon in kansberekening uitrekend, is de kans extreem klein in een grote stad dat iemand steeds voor je neus staat, dat betekend of dat je een band hebt, of de persoon die jij niet wilt zien er iets mee kan winnen,,
Dat verhaal na je ‘nee, integendeel’ spreekt die bewering toch weer aardig tegen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:04:24 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183664626
Verzonnen topics :O.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183664663
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat verhaal na je ‘nee, integendeel’ spreekt die bewering toch weer aardig tegen.
Je staat vrij om dat te denken alleen denkt niet iedereen hetzelfde als jij, leven is een soort schaakspel, mensen doen steeds zetten die tegen jou in gaan, er bestaat medicatie voor, dan pieker je minder, of je gaat rekenen in je hoofd welke zet de volgende kan zijn,,,, het rekenen wordt vaak afgedaan als paranoide, of dat je te negatief nadenkt, of dat je alleen maar wilt zien wat je wilt zien,

als er dan nog iemand hoger op de ladder een hekel aan jou heeft, kunnen ze zelfs "bewijs leveren" dat heel jou problematiek een fantasie is en dat er in jouw hoofd geestelijk iets niet spoort,,
pi_183664930
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:02 schreef Allures het volgende:

[..]

als het al 9 jaar is moet je echt wat dingen los gaan laten
Ja precies, dat dus, ik sta 0 keer per jaar aan mn ex haar deur, ze heeft nix te klagen over mij want ik ben geen psycho, alleen als die vent me steeds opzoekt dan,.....
pi_183665058
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat verhaal na je ‘nee, integendeel’ spreekt die bewering toch weer aardig tegen.
Ik heb niet echt ruzie met mn ex, als ik aan haar dur zou staan zou ze me geloof ik wel even gewoon praatje met me maken over dit en dat, maar ok ik wil vooruit kijken in het leven en meestal als relatie strand dan zal het wel niet zo bedoelt zijn, zat nog wel te denken om haar een brief te schrijven en aan te geven dat ik last heb van haar man, en kijken of dat zou helpen, maar ik zag het al weer helemaal voor me dat dat juist weer zo escaleren in die man die dan de boel gaat opblazen,,

toen dacht ik ik open een topic op fok forum want niemand weet over wie ik het heb want iedereen ie hier eerlijk, zelfs moderators, dus kijken of iemand een psychologsich antwoordt heeft waar ik wat mee kan,,, maar nu achteraf had ik wellicht beter niet kunnen typen want mensen gaan alleen maar vals tegen mij doen,,
pi_183665245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:19 schreef possetje het volgende:

[..]

want ik ben geen psycho,
daar heb ik toch zo mijn vraagtekens bij
pi_183665274
Waar gaat dit over
pi_183665276
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:38 schreef Allures het volgende:

[..]

daar heb ik toch zo mijn vraagtekens bij
Ja zo werkt het leven vaak, je kent toch die wiskundige cirkels van domeinen? die elkaar kruizen, ja jij kan mij van alles noemen, van pipo tot elvis of psycho, en dan gaat het er vaak om hoe groot jouw domein is, en of jouw domein mijn domein kan doorkruizen, en als jij dan sterker bent is wat jij ook over mij beweert waarheid ongeacht of wat jij op dat moment waar of onwaar is...,,
pi_183665305
Wat wil je eigenlijk bereiken met dit topic?
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:47:08 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183665332
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:25 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik heb niet echt ruzie met mn ex, als ik aan haar dur zou staan zou ze me geloof ik wel even gewoon praatje met me maken over dit en dat, maar ok ik wil vooruit kijken in het leven en meestal als relatie strand dan zal het wel niet zo bedoelt zijn, zat nog wel te denken om haar een brief te schrijven en aan te geven dat ik last heb van haar man, en kijken of dat zou helpen, maar ik zag het al weer helemaal voor me dat dat juist weer zo escaleren in die man die dan de boel gaat opblazen,,

toen dacht ik ik open een topic op fok forum want niemand weet over wie ik het heb want iedereen ie hier eerlijk, zelfs moderators, dus kijken of iemand een psychologsich antwoordt heeft waar ik wat mee kan,,, maar nu achteraf had ik wellicht beter niet kunnen typen want mensen gaan alleen maar vals tegen mij doen,,
Je hebt hier nu eenmaal een bepaalde reputatie als user met psychiatrische achtergrond en je hebt inmiddels een lange geschiedenis van nogal merkwaardige topics en reacties.

Dus je kunt reacties wel vals noemen, maar je kunt het mensen ook moeilijk kwalijk nemen dat ze meewegen wat ze inmiddels wel een beetje van je kennen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183665347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:45 schreef itchycoo het volgende:
Wat wil je eigenlijk bereiken met dit topic?
Ik had al eerder een ingewikkelde vraag, paar jaar geleden op fok forum , en toen waren er een paar slimme en aardige mensen die me paartips gaven waar ik echt mee vooruit kon, maar nu in dit topic lijkt het meer te verzanden in mensen die al bij voorbaat een hekel aan me hebben ( want zij kennen mij al veel langer ) dus die gaan alleen maar mij afkraken, dus heb ik deze keer minder geluk,..
pi_183665412
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt hier nu eenmaal een bepaalde reputatie als user met psychiatrische achtergrond en je hebt inmiddels een lange geschiedenis van nogal merkwaardige topics en reacties.

Dus je kunt reacties wel vals noemen, maar je kunt het mensen ook moeilijk kwalijk nemen dat ze meewegen wat ze inmiddels wel een beetje van je kennen.
Pychriatisch is ook maar een term,, en het is iig wat ik geleerd heb : ook een stok om de hond mee te slaan als wat ik zeg hen niet zint,,..
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:53:34 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183665440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:51 schreef possetje het volgende:

[..]

Pychriatisch is ook maar een term,, en het is iig wat ik geleerd heb : ook een stok om de hond mee te slaan als wat ik zeg hen niet zint,,..
Dan ga je er dus al bij voorbaat vanuit dat iemand je wil slaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183665496
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan ga je er dus al bij voorbaat vanuit dat iemand je wil slaan.
owwww hahaha, ja nee ja nee, het vertellen aan de buitenwereld dat ik psychriatrisch ben is het slechtse wat ik ooit had kunnen doen,, voor mijzelf althans, krijgt veeeeeeel meer dan normaal rotte vis naar je hoofd,..
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:58:16 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183665543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:56 schreef possetje het volgende:

[..]

owwww hahaha, ja nee ja nee, het vertellen aan de buitenwereld dat ik psychriatrisch ben is het slechtse wat ik ooit had kunnen doen,, voor mijzelf althans, krijgt veeeeeeel meer dan normaal rotte vis naar je hoofd,..
Je kan het ook minder negatief zien dat iemand rekening houdt met je achtergrond, hè.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183665651
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kan het ook minder negatief zien dat iemand rekening houdt met je achtergrond, hè.
Als ik vrolijk ben kan ik er wel eens om lachen, bijv bij heel simpele zaken die in mijn leven veranderd moeten worden, of die mis gaan, en dan komt er een therapeut binnen, en altijd weer dat ene moment van : ja hij zegt dat zijn buurman express de muziek aan zette een keer, maar hij zou het ook gefantaseerd kunnen hebben, hij zegt dat die ene vrouw hem leuk vond, maar hij zou het ook gefantaseerd kunnen hebben, haha soms wel tenenkrommend,.

Maar ok, op plaatsen als fok ben ik meestal na weekje weer snel weg, bij elke maar dan ook elke mening die ze niet zint gaan ze mijn psychiatrie erbij halen.,. ook bij vrij simpele dingen en akkefietjes ,,,
pi_183665821
Toen ik klein was las ik van die paarden tijdschriften. Een tekst en strip is me altijd bijgebleven. Dat ging over een man en vrouw en een andere vrouw die jaloers was op hun relatie, ze wou de man voor haar zelf. en die jaloerse vrouw vroeg aan die man van, wat heeft zij nou dat ik niet heb. En toen zei die man, ze heeft mij!!!!!!! Doet me echt aan die strip denken dit.
pi_183665830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:48 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik had al eerder een ingewikkelde vraag, paar jaar geleden op fok forum , en toen waren er een paar slimme en aardige mensen die me paartips gaven waar ik echt mee vooruit kon, maar nu in dit topic lijkt het meer te verzanden in mensen die al bij voorbaat een hekel aan me hebben ( want zij kennen mij al veel langer ) dus die gaan alleen maar mij afkraken, dus heb ik deze keer minder geluk,..
Ik heb geen hekel aan je?
pi_183665855
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:12 schreef Walkman01 het volgende:
Toen ik klein was las ik van die paarden tijdschriften. Een tekst en strip is me altijd bijgebleven. Dat ging over een man en vrouw en een andere vrouw die jaloers was op hun relatie, ze wou de man voor haar zelf. en die jaloerse vrouw vroeg aan die man van, wat heeft zij nou dat ik niet heb. En toen zei die man, ze heeft mij!!!!!!! Doet me echt aan die strip denken dit.
Kan ook zijn dat man pesten leuk vind, dus alleen iemands vrouw soort van geschaakt hebben is niet genoeg, nee hij gaat ansichtkaarten naar de vrouw zijn ex sturen,,.
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:31:36 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183666121
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:26 schreef possetje het volgende:

[..]

ik kan mijn emoties op dat gebied niet sturen, net zoals ik ook niet opeens mijn muzieksmaak kan veranderen ofzo
Kijk, dit. Je kunt wel je emoties sturen. Nu zijn je gedachtes dat hij je stalkt, je met opzet opzoekt, je met opzet irriteert. Verander je gedachtes, dan veranderen je emoties ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183666229
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kijk, dit. Je kunt wel je emoties sturen. Nu zijn je gedachtes dat hij je stalkt, je met opzet opzoekt, je met opzet irriteert. Verander je gedachtes, dan veranderen je emoties ook.
Owww dankje nu snap ik het

de volgende keer moet iid een andere nickname nemen zodat niemand mij kent, en dan ook in derde persoon praten zodat er nog meer afstand is, zodat mensen niet op mijn persoon gaan spelen,, Zo van : Ja maar dat bestaat niet dat iemand te vaak op je pad komt en al zeker niet om je te treiteren,,,

Fok is soms best wel een dankbare denktank, vandaar dat ik het hier vroeg dus, maar topic kan eigenlijk nu wel dicht,,
  dinsdag 11 december 2018 @ 18:39:36 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183666256
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:37 schreef possetje het volgende:

[..]

Owww dankje nu snap ik het

de volgende keer moet iid een andere nickname nemen zodat niemand mij kent, en dan ook in derde persoon praten zodat er nog meer afstand is, zodat mensen niet op mijn persoon gaan spelen,, Zo van : Ja maar dat bestaat niet dat iemand te vaak op je pad komt en al zeker niet om je te treiteren,,,

Fok is soms best wel een dankbare denktank, vandaar dat ik het hier vroeg dus, maar topic kan eigenlijk nu wel dicht,,
Ja, je kunt natuurlijk je nick weer veranderen. Maar er zitten hier van die bijdehante types die dan toch al weer snel doorhebben dat jij het bent. })
The love you take is equal to the love you make.
pi_183666281
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, je kunt natuurlijk je nick weer veranderen. Maar er zitten hier van die bijdehante types die dan toch al weer snel doorhebben dat jij het bent. })
Ha ja, door je manier van praten ook en redeneren,, :(
pi_183666376
Dit topic :D
pi_183666863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:41 schreef possetje het volgende:

[..]

Ha ja, door je manier van praten ook en redeneren,, :(
Tip: als je van nickname wisselt, laat dan die vage vergelijkingen/metaforen achterwege. Anders val je direct door de mand. :P
pi_183669581
Omdraaien. Ik heb wel eens de man van mijn ex een biertje ingedaan etc.. Vond die man niet zo heel leuk, dronk hem uiteraard wel op.
pi_184039994
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:04 schreef possetje het volgende:
Een ex van me en de man waarmee ze in zee ging, die man dringt heel de tijd in mijn leven door, ja de stad waarin ik woon is dan onwijs groot, kom echt als ik een leuke dame zie, haar praktisch 0 keer een tweede keer tegen in 10 jaar tijd, maar die man staat extreem vaak opeens voor mn neus, echt zo kans van 1 op 10 000 maar hij staat er,

hij blij, ik geiriteerd,

dan gaat hij ook contact met mn zus zoeken, met mn broer, dit terwijl mijn stad echt 500 000 inwoners heeft, de stad is groot zat voor hem en mij om elkaar te ontwijken maar met hem erin voelt het opeens aan als een klein dorp , Een man die ik ken die zei dat hij dat niet expres doet maar dat dat is omdat hij te dom is om dit te snappen, Of hij snapt precies wat hij doet, denk ik dan,

Deze week weer precies hetzelfde, was ik 3 uur weggeweest met mn zus , helemaaaal naar Afrika op en neer met de fiets, en had echt leuke dag gehad, en precies duikt die man dan opeens op vlak voor dat we thuis waren,,, Dus mijn goede bui weergelijk gezakt naar 0 punt,..

Dan dacht ik nog : ik ga mn ex erop aanspreken, maar voorzie dat dat dan aafrechts werkt en hij alsnog weer op mn pad komt en zegt : Heb jij over mij lopen praten? Ook geen zin in,, Politie kan ook niet want hij doet niets onwettigs,..

Al met al steeds terug kerende iritatie dus, en verhuizen is nu geen optie, want mn familie wonen waar ik woon,,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Afrika een begrip in jouw stad, een uitgaansgelegenheid of gaat het niet helemaal lekker daarboven? Serieuze vraag hoor.
pi_184054339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:16 schreef praadje het volgende:

[..]

Is Afrika een begrip in jouw stad, een uitgaansgelegenheid of gaat het niet helemaal lekker daarboven? Serieuze vraag hoor.
Jij kent het oeuvre van TS niet? Het hier door hem beschreven "probleem" lijkt me waarschijnlijk vooral imaginair...
pi_184054382
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Jij kent het oeuvre van TS niet? Het hier door hem beschreven "probleem" lijkt me waarschijnlijk vooral imaginair...
Jawel maar deze vatte ik even niet. Thanks.
pi_184054683
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:13 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik kan nooit goed tegen onredelijkheid
Vond je het niet een beetje onredelijk dat je zei dat ze mij neer moesten steken omdat ik iemand wees op foutief taalgebruik?

8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184079892
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Vond je het niet een beetje onredelijk dat je zei dat ze mij neer moesten steken omdat ik iemand wees op foutief taalgebruik?

8)7
edit; doe jij eens even heel gauw normaal. Iemand een ziekte toewensen is een flink aantal bruggen te ver.

[ Bericht 8% gewijzigd door CoolGuy op 30-12-2018 09:05:38 ]
pi_184079899
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Jij kent het oeuvre van TS niet? Het hier door hem beschreven "probleem" lijkt me waarschijnlijk vooral imaginair...
Ik ken leukere en aarderige en eerlijkere turken als jij
pi_184080746
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 06:47 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik ken leukere en aarderige en eerlijkere turken als jij
Dat kan ik me voorstellen, ik ben namelijk geen Turk.
pi_184080828
Maar ga anders even inhoudelijk op mijn opmerking in; als het inderdaad zo is dat jij een ex hebt die nu een partner heeft, welke aanwijzingen heb jij dan dat hij opzettelijk in je buurt komt? Als jullie hemelsbreed in dezelfde omgeving wonen of werken is het namelijk opzich niet onwaarschijnlijk dat jullie paden elkaar wel eens kruisen...
pi_184866920
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:16 schreef praadje het volgende:
Is Afrika een begrip in jouw stad, een uitgaansgelegenheid of gaat het niet helemaal lekker daarboven? Serieuze vraag hoor.
is spreekwoordelijk, als je 10 km fietst door rotterdam kom je zo 100 berovers op je pad tegen ( waarvan je weet, daar kan ik beter niet te lang bbij stil blijven staan ) dus noemen hollandse rotterdammers 10 km door rotterdam fietsen : even op en neer naar afrika, doelende op het feit dat afrika veel gevaarlijke zones heeft
pi_184866946
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar ga anders even inhoudelijk op mijn opmerking in; als het inderdaad zo is dat jij een ex hebt die nu een partner heeft, welke aanwijzingen heb jij dan dat hij opzettelijk in je buurt komt? Als jullie hemelsbreed in dezelfde omgeving wonen of werken is het namelijk opzich niet onwaarschijnlijk dat jullie paden elkaar wel eens kruisen...
hij voelt zich extra lekker bij en ik krijg er migraine van

dus voor mij meer reden om hem te ontwijken en mensen kunnen dat met hun ogen dicht en voor hem reden om me juist extra vaak tegen het lijf te lopen,,
pi_184867110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:26 schreef possetje het volgende:

[..]

is spreekwoordelijk, als je 10 km fietst door rotterdam kom je zo 100 berovers op je pad tegen ( waarvan je weet, daar kan ik beter niet te lang bbij stil blijven staan ) dus noemen hollandse rotterdammers 10 km door rotterdam fietsen : even op en neer naar afrika, doelende op het feit dat afrika veel gevaarlijke zones heeft
Ah, thanks voor de uitleg.
pi_184872441
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:26 schreef possetje het volgende:

[..]

ik kan mijn emoties op dat gebied niet sturen, net zoals ik ook niet opeens mijn muzieksmaak kan veranderen ofzo
Klopt, maar je kan wel leren om beter met bepaalde emoties om te gaan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_184873284
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:04 schreef possetje het volgende:
helemaaaal naar Afrika op en neer met de fiets
Wow, petje af hoor.
pi_194577200
Ha update : ik kom de man nooit meer tegen, weet niet of dit door dit topic komt.

kan me nog herinerren dat het in dit topic voor mijn gevoel regende met opmerkingen als : ja maar fantaseer je het niet? en werd dan flink pissig, :) nu kijk ik er iets meer nonchalant op terug ben toch ook blij dat ik van dat mens ( ex ) af ben :)
pi_194581236
- dit stokpaardje van je wordt echt heel snel heel vervelend. -

[ Bericht 93% gewijzigd door CoolGuy op 16-08-2020 01:50:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194611296
Wat heeft TS achter de kiezen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')