Ja het is misschien mogelijk, alleen dan zou hij het toch helemaal niet meer moeten doen? Ik heb trouwens een scheurtje in de luchtbuis die vastzit aan het luchtfilter getaped, met water spuiten nog steeds geen effect, maar zal ik deze vervangen of is het een nutteloze investering? Vind het zo apart nadat de scooter warm is dat er niets meer aan de hand lijkt te zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Geerd het volgende:
Kan het zijn dat er water in de benzine lekt ?
Uh wat denk je zelf....quote:Op maandag 10 december 2018 22:05 schreef Kilojoule het volgende:
[..]
Ja het is misschien mogelijk, alleen dan zou hij het toch helemaal niet meer moeten doen? Ik heb trouwens een scheurtje in de luchtbuis die vastzit aan het luchtfilter getaped, met water spuiten nog steeds geen effect, maar zal ik deze vervangen of is het een nutteloze investering? Vind het zo apart nadat de scooter warm is dat er niets meer aan de hand lijkt te zijn.
Scooter deed al raar voordat dit scheurtje er was en zelfs een nieuwe gekocht maar tevergeefs geen progressie.quote:
Ik zou er niks aan doen. Ideaal toch; hoef je nooit in de regen te rijdenquote:4takt scooter stopt bij nat wegdek of regen
Dit.quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:22 schreef johnnyboy0186 het volgende:
dit had ik met mijn scooter ook, dit heb ik opgelost door een nieuwe bougiedop erop te draaien... als de motor nog koud en nat ,is en de bougiedop is niet 100% waterdicht meer gaat hij dit soort dingen doen, als de motor eenmaal op temperatuur is verdampt het water door de warmte van de motor en dus ook geen problemen meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |