abonnement Unibet Coolblue
pi_183646983
Hoi hoi, ik ben Ed, kunstenaartje en ik verzamel ook kunst en psychologie vind ik ook heel leuk,

Het valt me sinds ik op het web zit, en dat is al sinds 10 jaar, dat op plaatsen als Facebook, je extreem veel kunst tegenkomt ( fotografie, muziek, cartoons, canvas enz enz ) waar een vrouw afgebeeld wordt die zeg maar ( sorry vies woord )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is en dan beetje vrouw uit het noorden dus, , en dan heeft ze iets. bijv ( sorry dit woord kan triggers veroorzaken )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een man uit het Zuiden, en dan 9 van de 10 keer is het precies deze combinatie, maar bijna nooit andersom dus dat een sorry vies woord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man het met een vrouw uit het zuiden doet,

Ja ik noem dat gemaks halve dan maar voor mijzelf : het Romeo en Juliette syndroom en het is noooooooit een keer het Tim van Dijk en Fatima verhaal dat je hoort,, , Maar ok ben zelf verder geen racist ofzo, wij hebben ook allochtoonse mannen en vrouwen in onze familie, maar ik hou wel van evenwicht, en wat ik dan beschrijf in dit topic lijkt met of er een balans verkeerd is, Heeft iemand hier nog een filosofie over? Mogenlijk zelf verzonnen, of gelezen?

Nou dit is dan een totaaaal willekeurig voorbeeld, een normaal mens ziet dan nix vreemd, maar ik heb een vrij goed geheugen, en het valt me dan vaak op dat altijd de man in dit soort kunst donkerder moet zijn als de vrouw, echt 90% van alle kunst plaatjes,,

pi_183647082
Dus even begrijpelijk samengevat: je ziet her en der donkere mannen met blanke vrouwen iets intiems doen, en omdat je dat andersom minder denkt te zien is eea uit balans, en heeft daardoor weer een link met TRU? Ofzo...
pi_183647161
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 19:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dus even begrijpelijk samengevat: je ziet her en der donkere mannen met blanke vrouwen iets intiems doen, en omdat je dat andersom minder denkt te zien is eea uit balans, en heeft daardoor weer een link met TRU? Ofzo...
Nee, wat ik zeg kan je wiskundig aantonen in een grafiek

dus je woordje "denk"is niet aan de orde,..

nee, ik vraag me gewoon af waar de oorsprong van dit ligt, of dat iemand er nog een soort van filosofie over kan vertellen, en post ik het hier omdat hier wel eens denkers zijn die ietsje afwijken van standaard denkers
  maandag 10 december 2018 @ 19:23:26 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183647202
Wow, jeetje ja laatst zat ik hier dus ook al veel over na te denken.

Vind het eigenlijk fucked up dat zoveel blanke dames hier aan de ' donkere ' mannen gaan, terwijl je bijna nooit ziet dat een blanke dude iets heeft met een ' donkere ' dame.

Ik zou het geweldig vinden om een prachtige latina, braziliaanse, aziatische dame of gewoon iets exotischer dan de standaard nederlandse dame aan de haak te slaan, je komt ze gewoon zo fucking weinig tegen.

En dan nog heb ik het idee dat de dames van deze afkomsten vaak bij een man van hun eigen cultuur aanpappen. Dus uiteindelijk verlies je in deze rekensom gewoon potentiele 'matches' als blanke man.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183647227
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:21 schreef possetje het volgende:

[..]

nee, ik vraag me gewoon af waar de oorsprong van dit ligt, of dat iemand er nog een soort van filosofie over kan vertellen, en post ik het hier omdat hier wel eens denkers zijn die ietsje afwijken van standaard denkers
De tegenstelling licht & donker is natuurlijk in artistiek opzicht zeer interessant, waarom die eerste dan vrouwelijk en de tweede mannelijk (vermeend dan) zou zijn heeft wellicht te maken met het willen uitdrukken van kwetsbaarheid versus kracht, onder- versus engelenwereld, etc.
pi_183647297
Zelf heb ik wel eens gehoord, dat wij in 1960 de cinema industrie hebben uitgevonden ( het bestond al eerder maar dan op minder grote schaal ) en het zuiden had dat dus nog lang niet, en dat veel films enzo in het Zuiden terecht kwamen met blonde vrouwen erin dus, en dat daarom de vraag naar blonde vrouwen in het Zuiden dus is gestegen, en neem dan als voorbeeld Arabie nu in het jaar 2018, die hebben nu nog steeds nauwelijks een film industrie waar Arabische vrouwen als aantrekkelijk worden neergezet, dus is er van mannen uit het Noorden minder vraag.,
pi_183647318
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
kwetsbaarheid versus kracht,
Aan je naam te zien kom je niet uit Zweden, dus ook tikje logisch dat je donker asocieerd met kracht, anders zou je sochtends ws meer koffie nodig hebben als je uit je bed komt?
  maandag 10 december 2018 @ 19:42:54 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183647642
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:27 schreef possetje het volgende:
Zelf heb ik wel eens gehoord, dat wij in 1960 de cinema industrie hebben uitgevonden ( het bestond al eerder maar dan op minder grote schaal ) en het zuiden had dat dus nog lang niet, en dat veel films enzo in het Zuiden terecht kwamen met blonde vrouwen erin dus, en dat daarom de vraag naar blonde vrouwen in het Zuiden dus is gestegen, en neem dan als voorbeeld Arabie nu in het jaar 2018, die hebben nu nog steeds nauwelijks een film industrie waar Arabische vrouwen als aantrekkelijk worden neergezet, dus is er van mannen uit het Noorden minder vraag.,
Van wat ik hoor van nl vrouwen als ik dit ter sprake breng dan zeggen ze dat die mannen aantrekkelijk zijn omdat ze sensueel zijn? :?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183647683
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
:?
Ummmm mensen zijn ook kudde dieren vaak, wat mode is wordt ook vaak gecreeerd door mensen hoger op de ladder,,
pi_183647722
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:12 schreef possetje het volgende:

,,

[ afbeelding ]
Meen je dit?

Alleen al dat je een probleem zoekt wegens de 'donkere'

Bomen met gezichten?
En dan ga je miepen over de door jou geinterpreteerde huidstint van beide 'boom-gezichten' ... ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183647734
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Meen je dit?

Alleen al dat je een probleem zoekt wegens de 'donkere'

Bomen met gezichten?
En dan ga je miepen over de door jou geinterpreteerde huidstint van beide 'boom-gezichten' ... ?
sorry je bent te dom voor deze discussie, iritant, ik vertel iets wat je wellicht niet graag wil horen maar wat je gewoon wetenschappelijk aan kan tonen, en ga je iets ontkennen wat allang aangetoond is, door te zeggen dat ik halicuneer, , ik zat eigenlijk op iemand anders te wachten als op jou,..
pi_183647819
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:48 schreef possetje het volgende:

[..]

sorry je bent te dom voor deze discussie, iritant
:?

Is het hooguit de bedoeling met je mee te lullen...

Dat ik ook ga roepen dat wat je eventjes vanuit het niets loopt te roepen idd een feit us, dit zels "in 90% van de keren voorkomt"...

En dat je plaatje van twee boomgezichten het ultieme bewijs hiervoor is!
Edit: wetenschappelijk bewijs zelfs!!1

Nee sorry, daar ben ik graag 'te dom' voor
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183647856
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:?

Is het hooguit de bedoeling met je mee te lullen...

Dat ik ook ga roepen dat wat je eventjes vanuit het niets loopt te roepen idd een feit us, dit zels "in 90% van de keren voorkomt"...

En dat je plaatje van twee boomgezichten het ultieme bewijs hiervoor is!

Nee sorry, daar ben ik graag 'te dom' voor
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:?

Is het hooguit de bedoeling met je mee te lullen...

Dat ik ook ga roepen dat wat je eventjes vanuit het niets loopt te roepen idd een feit us, dit zels "in 90% van de keren voorkomt"...

En dat je plaatje van twee boomgezichten het ultieme bewijs hiervoor is!

Nee sorry, daar ben ik graag 'te dom' voor
Ik zeg duidelijk dat ik een voorbeeld geef van een kunstplaatje , en ik zou ook 100 voorbeelden kunnen geven, en dan kom je steeds elke keer op 90% versus 10% uit kwa verhoudingen,,
pi_183648161
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:54 schreef possetje het volgende:

[..]


[..]

Ik zeg duidelijk dat ik een voorbeeld geef van een kunstplaatje , en ik zou ook 100 voorbeelden kunnen geven, en dan kom je steeds elke keer op 90% versus 10% uit kwa verhoudingen,,
Je voorbeeld slaat echter als een tang op een varken


Ga gewoon eens breed zoeken

https://www.google.de/search?q=kissing+couple+art&safe=off

https://www.pinterest.com/oteroangl/painted-kissing-couples/
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183648190
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je voorbeeld slaat echter als een tang op een varken
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je voorbeeld slaat echter als een tang op een varken
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je voorbeeld slaat echter als een tang op een varken
Het topic zou wel intressant kunnen zijn, maar helaas, jij kwam erbij,
pi_183648208
Allochtoons? Terug naar school jij!
pi_183648308
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:07 schreef possetje het volgende:

[..]


[..]


[..]

Het topic zou wel intressant kunnen zijn, maar helaas, jij kwam erbij,
Ga mij de schuld er niet van geven dat je eerst wat doms roept, en zelf geen enkel vooronderzoek gedaan hebt en geen solide argumenten kunt geven

Je boomgezichten-plaatje heb ik je ook niet gedwongen te posten als 'wetenschappelijk bewijs'.

Als laatste, iemand die het niet met je eens is gelijk als 'irritant' te betitelen en uit gaan schelden jaagt ook hoogiit jouw topic ten gronde
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183648387
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ga mij de schuld er niet van geven dat je eerst wat doms roept, en zelf geen enkel vooronderzoek gedaan hebt en geen solide argumenten kunt geven

Je boomgezichten-plaatje heb ik je ook niet gedwongen te posten als 'wetenschappelijk bewijs'.

Als laatste, iemand die het niet met je eens is gelijk als 'irritant' te betitelen en uit gaan schelden jaagt ook hoogiit jouw topic ten gronde
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ga mij de schuld er niet van geven dat je eerst wat doms roept, en zelf geen enkel vooronderzoek gedaan hebt en geen solide argumenten kunt geven

Je boomgezichten-plaatje heb ik je ook niet gedwongen te posten als 'wetenschappelijk bewijs'.

Als laatste, iemand die het niet met je eens is gelijk als 'irritant' te betitelen en uit gaan schelden jaagt ook hoogiit jouw topic ten gronde
De mods houden jou niet tegen terwijl je niet echt meehelpt aan een opbouwende discussie, dus dat betekend dat ze jou leuker vinden als ik, wat niet wegneemt dat er wel lezers zijn die juist jou op dit moment een iritante aanwezigheid vinden, Nou ja ik hield toch sowieso nooit van Fok Mods, liever dat ze bij jou thuis op visite komen als bij mij, doei
pi_183648472
Wat hebben de mods er nu verder mee te maken?

Je roept een vage onoverdachte stelling en plaatst als bewijs er twee boomgezichten bij.

Ik wijs je er enkel op dat dat weinig overtuigend is...

Dan kun je vervolgens twee dingen doen:

Je legt je stelling uit en poogt mij te overtuigen van het punt dat je wil maken.

Of je gaat schelden en je eigen topic kapotmaken.
Kennelijk koos jij voor het laatste.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183648523
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ga mij de schuld er niet van geven dat je eerst wat doms roept, en zelf geen enkel vooronderzoek gedaan hebt en geen solide argumenten kunt geven

Je boomgezichten-plaatje heb ik je ook niet gedwongen te posten als 'wetenschappelijk bewijs'.

Als laatste, iemand die het niet met je eens is gelijk als 'irritant' te betitelen en uit gaan schelden jaagt ook hoogiit jouw topic ten gronde
Wat ben jij enorm kinderachtig zeg met je desinformatie. Ga een topic verzieken in KLB ofzo.
pi_183648607
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 20:23 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Wat ben jij enorm kinderachtig zeg met je desinformatie. Ga een topic verzieken in KLB ofzo.
Ben je zn vriendje ofzo?

Leg eens uit waarom je geen vraagtekens mag stellen bij de geloofwaardigheid van die stelling en de onderbouwing met dat plaatje?


Ik post al 15 jaar op TRU.
Daarbij ben ik altijd open discussies aangegaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 10 december 2018 @ 20:28:10 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183648627
Ik snap de op wel :@
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183648703
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 20:23 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Wat ben jij enorm kinderachtig zeg met je desinformatie. Ga een topic verzieken in KLB ofzo.
Ummmm kan zijn dat hij niet wil weten of zien wat ik beweer in de OP , en daarom er gevoelsmatig van uit gaat dat ik fout ben in mn redeneren terwijl wat ik wat ik nu zeg in de OP ook zwart op wit zou kunnen vaststellen..

, Kan ook bij een groeps proces horen, waarin hij wel weet waar over ik praat, maar mij de mond wil snoeren en desnoods door drogredeneren,, Tsja,..
pi_183648992
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:31 schreef possetje het volgende:

[..]

terwijl wat ik wat ik nu zeg in de OP ook zwart op wit zou kunnen vaststellen..
Met je plaatje van je boom-gezichten?

Nee, dat is natuurlijk het punt waarom ik je niet erg ernst kan nemen.

Het ontbreekt je aan ook maar de geringste overtuigende bewijsvoering


Overigens heb ik hierboven twee linkjes gepost..
Van een google image search op kussende paren.
En een Pinterest verzameling van iets soortgelijks....

Daar is geen 90% paten te zien volgens jouw criteria..
Sterker nog, ik zie helemaal niks dat aan je stelling voldoet...


Dus ik ben reuze benieuwd waar je 'wetenschappelijk bewijs' blijft...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183649051
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ben je zn vriendje ofzo?

Leg eens uit waarom je geen vraagtekens mag stellen bij de geloofwaardigheid van die stelling en de onderbouwing met dat plaatje?


Ik post al 15 jaar op TRU.
Daarbij ben ik altijd open discussies aangegaan
:')
pi_183649275
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Met je plaatje van je boom-gezichten?

Nee, dat is natuurlijk het punt waarom ik je niet erg ernst kan nemen.

Het ontbreekt je aan ook maar de geringste overtuigende bewijsvoering

Overigens heb ik hierboven twee linkjes gepost..
Van een google image search op kussende paren.
En een Pinterest verzameling van iets soortgelijks....

Daar is geen 90% paten te zien volgens jouw criteria..
Sterker nog, ik zie helemaal niks dat aan je stelling voldoet...

Dus ik ben reuze benieuwd waar je 'wetenschappelijk bewijs' blijft...
Er is een ding waarin jij gelijk zou kunnen hebben, dat jij andere fotos op je scherm krijgt te zien als ik, wanneer wij allebij hetzelfde googlen,,

Maar ok dat neemt niet weg dat ik op de grond leef, in Randstad, en ook als ik over straat loop zie ik 9 van de 10 keer een Zuiderlijke man met een blonde vrouw lopen en zelden andersom,...en dat is niet omdat ik dat wil zien, ik halicuneer zelden als ik op straat loop, ben altijd nuchter als ik naar buiten ga,,
pi_183649635
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:51 schreef possetje het volgende:

[..]

Er is een ding waarin jij gelijk zou kunnen hebben, dat jij andere fotos op je scherm krijgt te zien als ik, wanneer wij allebij hetzelfde googlen
Geef dan gewoon eens een link van een paar overzichtpagina's waarop die 90% beelden te zien zijn...

Of maak eens een screenshot van wat jij zou krijgen te zien als je een imagesearch doet op kussende paren

Als jij zo stellig beweert dat die overal zijn, kun je vast wel een aantal veel betere voorbeelden geven dan die boomgezichten...


Wat jij denkt te zien als je over straat loopt is nogal zwak...
Dat zegt eerder een hoop over jezelf en je mogelijke frustraties:
Als je gaat lopen beweren dat 90% van de blonde vrouwen allemaal 'een donker gekleurde man' zou hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183649765
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Geef dan gewoon eens een link van een paar overzichtpagina's waarop die 90% beelden te zien zijn...

Of maak eens een screenshot van wat jij zou krijgen te zien als je een imagesearch doet op kussende paren

Als jij zo stellig beweert dat die overal zijn, kun je vast wel een aantal veel betere voorbeelden geven dan die boomgezichten...

Wat jij denkt te zien als je over straat loopt is nogal zwak...
Dat zegt eerder een hoop over jezelf en je mogelijke frustraties:
Als je gaat lopen beweren dat 90% van de blonde vrouwen allemaal 'een donker gekleurde man' zou hebben
Er bestaan plekken waar jij gelijk hebt ,,,
  zaterdag 15 december 2018 @ 08:47:24 #29
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183740488
Yin Yang kwam niet in je op? :P
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183770886
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 08:47 schreef jajablahblah het volgende:
Yin Yang kwam niet in je op? :P
Yin yan gaan over evenwicht ja..
  zondag 16 december 2018 @ 20:34:25 #31
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183772158
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 19:41 schreef possetje het volgende:

[..]

Yin yan gaan over evenwicht ja..
Ja, en hoe wordt dat afgebeeld?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183772172
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 20:34 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ja, en hoe wordt dat afgebeeld?
yin yan gaat niet over rassen maar over goed en kwaad,,
  zondag 16 december 2018 @ 20:38:21 #33
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183772234
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 20:35 schreef possetje het volgende:

[..]

yin yan gaat niet over rassen maar over goed en kwaad,,
Je vroeg over een donkere man met een blanke vrouw.
En yin yang gaat over balans, niet over goed en kwaad.
Maar goed, doe ermee wat je wil :)
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183772249
ja ok en mijn topic gaat over scheefgroei,,
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 22 december 2018 @ 04:32:23 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183890730
Mijn blanke broer heeft een ding voor donkere vrouwen en scoort er regelmatig 1 gaat dus niet altijd op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 26 december 2018 @ 05:35:41 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183973792
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Met je plaatje van je boom-gezichten?

Nee, dat is natuurlijk het punt waarom ik je niet erg ernst kan nemen.

Het ontbreekt je aan ook maar de geringste overtuigende bewijsvoering

Overigens heb ik hierboven twee linkjes gepost..
Van een google image search op kussende paren.
En een Pinterest verzameling van iets soortgelijks....

Daar is geen 90% paten te zien volgens jouw criteria..
Sterker nog, ik zie helemaal niks dat aan je stelling voldoet...

Dus ik ben reuze benieuwd waar je 'wetenschappelijk bewijs' blijft...
Maar hij heeft het over facebookplaatjes. Misschien moet je daar eens kijken?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184865894
quote:
6s.gif Op woensdag 26 december 2018 05:35 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar hij heeft het over facebookplaatjes. Misschien moet je daar eens kijken?
Er kunnen paar redenen zijn waarom hij zo reageert

*bang voor burgeroorlog in holland
*hij kan ook blind zijn en alleen zien wat hij wil zien
*hij kan me haten dat ik iets aanspreek wat hem niet bevalt
*of mijn de zoekresultaten van google op mijn pc zijn anders als op zijn pc
  maandag 4 maart 2019 @ 07:59:12 #38
471637 TomStall
I buried Joey
pi_185377511
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:12 schreef possetje het volgende:
Hoi hoi, ik ben Ed, kunstenaartje en ik verzamel ook kunst en psychologie vind ik ook heel leuk,

Het valt me sinds ik op het web zit, en dat is al sinds 10 jaar, dat op plaatsen als Facebook, je extreem veel kunst tegenkomt ( fotografie, muziek, cartoons, canvas enz enz ) waar een vrouw afgebeeld wordt die zeg maar ( sorry vies woord )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is en dan beetje vrouw uit het noorden dus, , en dan heeft ze iets. bijv ( sorry dit woord kan triggers veroorzaken )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een man uit het Zuiden, en dan 9 van de 10 keer is het precies deze combinatie, maar bijna nooit andersom dus dat een sorry vies woord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man het met een vrouw uit het zuiden doet,

Ja ik noem dat gemaks halve dan maar voor mijzelf : het Romeo en Juliette syndroom en het is noooooooit een keer het Tim van Dijk en Fatima verhaal dat je hoort,, , Maar ok ben zelf verder geen racist ofzo, wij hebben ook allochtoonse mannen en vrouwen in onze familie, maar ik hou wel van evenwicht, en wat ik dan beschrijf in dit topic lijkt met of er een balans verkeerd is, Heeft iemand hier nog een filosofie over? Mogenlijk zelf verzonnen, of gelezen?

Nou dit is dan een totaaaal willekeurig voorbeeld, een normaal mens ziet dan nix vreemd, maar ik heb een vrij goed geheugen, en het valt me dan vaak op dat altijd de man in dit soort kunst donkerder moet zijn als de vrouw, echt 90% van alle kunst plaatjes,,

[ afbeelding ]
Eensch. Is deel van het blanke genocide programma van <<zij die de macht denken te hebben>>.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')