abonnement Unibet Coolblue
pi_183641275
Beste dames en heren,

Wegens de aanschaf van een nieuwe iPad bied ik een iPad 2 (32GB) te koop aan.

De iPad draait op iOS 6 (versie 6.1.3). Uiteraard kan de iPad ook worden geüpdate naar iOS 9 (versie 9.3.5).

Cosmetisch en functioneel gezien is deze iPad nog in goede staat; er zijn geen deuken of diepe krassen aanwezig op de behuizing of het scherm. De krassen die er op het scherm zijn, heb ik zo goed mogelijk proberen vast te leggen maar in gewoon licht zijn ze echt nauwelijks te zien. De originele accu houdt – na 7 jaar – nog zo'n 82% van zijn oorspronkelijke capaciteit vast.

De originele verpakking van deze iPad is helaas niet meer aanwezig. Wel wordt de iPad geleverd met het originele stroomblokje en een USB-naar-30 pin oplaadkabel.

De iPad mag weg voor de vraagprijs van ¤ 75 en kan dan worden opgehaald in de regio Midden/Zuid-Limburg of worden verzonden (kosten en risico voor de koper; de iPad wordt uiteraard wel zo goed mogelijk ingepakt).

















pi_183669139
Onder voorbehoud verkocht.
pi_183669204
Mocht je het toch niet verkocht hebben. www.sobby.nl. Zelf 2 keren iets opgestuurd en keurig mijn geld gekregen. Kan het je aanraden en nee geen aandelen of zo daar.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183685609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Mocht je het toch niet verkocht hebben. www.sobby.nl. Zelf 2 keren iets opgestuurd en keurig mijn geld gekregen. Kan het je aanraden en nee geen aandelen of zo daar.
Dank voor de tip! De iPad 2 staat helaas niet meer op de website dus het lijkt er op dat ze die niet meer aannemen :+

De iPad is inmiddels verkocht, in ieder geval. Dit topic mag daarom dicht :)
pi_183685656
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:02 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dank voor de tip! De iPad 2 staat helaas niet meer op de website dus het lijkt er op dat ze die niet meer aannemen :+

De iPad is inmiddels verkocht, in ieder geval. Dit topic mag daarom dicht :)
Oh dan was ik net op tijd dan, had zelf ook een iPad 2 en een iPhone 7 opgestuurd.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 20:18:28 #6
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_183688536
Bedankt voor de TR :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')