abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7662171
tijdens de jaarwisseling leek alles nog meer dan in orde, maar 2 uur later vertelde ze me dat het over is. het was alsof ik door een vuurpijl op mijn achterhoofd getroffen werd. ik wist niet wat ik moest zeggen, heb de uitleg voor het grootste deel niet kunnen volgen doordat ik compleet overrompeld was. wat ik wel heb begrepen dat ze het een half jaar geleden als wist. ze heeft gewoon een half jaar toneel gespeeld. ik had het werkelijk niet door.
ik ben toen weggegaan, lopend, van baarn naar huis. ik heb de hele nacht en de volgende dag rondgezworven over de heide. proberen na te denken over wat er nou gebeurd is en wat ik nu moet doen. Ik ben vannacht pas thuisgekomen en ik kon nog niet slapen. ik weet niet wat ik moet doen. ik mis haar verschrikkelijk maar ik wil haar denk ik niet meer zien, ik kan dat denk ik niet. niet na wat ze gedaan heeft.
ik zit nu op mijn werk, maar er komt niets uit mijn handen, ik zit de hele tijd voor me uit te staren, nog steeds verdwaasd over wat er gebeurd is. ik besef het nog steeds niet helemaal denk ik.

kan iemand misschien wat licht schijnen in de duisternis waarin ik terecht gekomen ben?

phol ende uuodan uorun zi holza, du uuar demo balderes uolun sin uos birenkit
pi_7662215
T blijft kut gast, maar ja, tijd heelt alle wonden he. Succes.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7662239
zeker kut.. vooral bij het nieuwe jaar gelijk.. nouja tijd heelt alles.. ( zei die gast bove me ook al maargoed )
pi_7662268
-edit-reageer even normaal

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 02-01-2003 23:58]

donderdag 2 januari 2003 @ 11:11:27 #5
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_7662278
Je ex-vriendin is de enige die licht kan scheinen in de duisternis. Of misschien een goede vriend die jullie beiden kent.

Iig heel veel sterkte!

De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
pi_7662291
Licht schijnen in de duisternis wordt een beetje lastig maar zoals er al is vermeld, tijd heelt de wonden. Het kan wel even duren maar op den duur wordt je er alleen maar sterker en beter van. Gezien het feit dat zij al een half jaar met je heeft lopen spelen zal ik als ik jou was afstand van haar nemen en haar links laten liggen hoe moeilijk het ook is. Je moet gewoon denken dat zij het niet waard is en dat jij beter bent dan haar. In ieder geval heel erg veel succes en sterkte hiermee.
I have no regrets, I never look back. `Couse time doesn`t wait for me... I choose to go my own way!
  donderdag 2 januari 2003 @ 11:12:34 #7
30560 2Mini
Official Logo
pi_7662292
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:10 schreef tjarie het volgende:
gewoon lak aan hebben en op naar de volgende want blijkbaar was ze een HO ... not worth it
ik denk precies hetzelfde, maar ik denk niet dat onze geliefde topicopener deze reactie wil hebben. Anders kwam hij niet in het relaties en psychologie forum
Camera 1... 1!
pi_7662330
Als ik het zo lees, is ze je 'rouwen' niet waard.
Een half jaar toneel spelen en dan op een compleet fout moment als oudejaarsavond je vertellen dat het over is!!

Richt je aandacht maar weer ergens anders op!!

donderdag 2 januari 2003 @ 11:21:43 #9
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7662400
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:16 schreef Koningin het volgende:
Als ik het zo lees, is ze je 'rouwen' niet waard.
Een half jaar toneel spelen en dan op een compleet fout moment als oudejaarsavond je vertellen dat het over is!!

Richt je aandacht maar weer ergens anders op!!

Ik ben het wel met je eens hoor, alleen denk niet dat het zo makkelijk gaat.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  donderdag 2 januari 2003 @ 11:25:18 #10
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7662439
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:02 schreef sleipnir het volgende:
tijdens de jaarwisseling leek alles nog meer dan in orde, maar 2 uur later vertelde ze me dat het over is. het was alsof ik door een vuurpijl op mijn achterhoofd getroffen werd. ik wist niet wat ik moest zeggen, heb de uitleg voor het grootste deel niet kunnen volgen doordat ik compleet overrompeld was. wat ik wel heb begrepen dat ze het een half jaar geleden als wist. ze heeft gewoon een half jaar toneel gespeeld. ik had het werkelijk niet door.
ik ben toen weggegaan, lopend, van baarn naar huis. ik heb de hele nacht en de volgende dag rondgezworven over de heide. proberen na te denken over wat er nou gebeurd is en wat ik nu moet doen. Ik ben vannacht pas thuisgekomen en ik kon nog niet slapen. ik weet niet wat ik moet doen. ik mis haar verschrikkelijk maar ik wil haar denk ik niet meer zien, ik kan dat denk ik niet. niet na wat ze gedaan heeft.
ik zit nu op mijn werk, maar er komt niets uit mijn handen, ik zit de hele tijd voor me uit te staren, nog steeds verdwaasd over wat er gebeurd is. ik besef het nog steeds niet helemaal denk ik.

kan iemand misschien wat licht schijnen in de duisternis waarin ik terecht gekomen ben?

Damn!! sterkte pik. Ik kan je alleen een praktische suggestie doen en dat is iemand in vertrouwen nemen op je werk. Zodat als je het echt even niet trekt en je er bijvoorbeeld vandoor gaat niet alles hoeft uit te leggen aan je baas. Dat kan hij/zij dan voor je doen......
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 2 januari 2003 @ 11:40:48 #11
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_7662680
Tering he, lekker begin van je nieuwe jaar....... Tja hieruit blijkt maar weer eens wat voor ongevoelige wezens vrouwen kunnen zijn!!

Zoals Hans Teeuwen zei: "eigenlijk he, tja eigenlijk, vind ik gewoon, alle vrouwen, KUT HOEREN"

pi_7662738
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:40 schreef bigwig het volgende:
Tering he, lekker begin van je nieuwe jaar....... Tja hieruit blijkt maar weer eens wat voor ongevoelige wezens vrouwen kunnen zijn!!

Zoals Hans Teeuwen zei: "eigenlijk he, tja eigenlijk, vind ik gewoon, alle vrouwen, KUT HOEREN"

doelloze reactie;
het is nu een maand uit tussen mij en mijn ex, en ik denk er nog vrij veel aan. Het beste is jezelf tijd gunnen om het te verwerken. En veel met je vrienden erover praten.
pi_7662827
quote:
zijn ze ook...ALLEMAAL
  donderdag 2 januari 2003 @ 11:52:26 #14
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7662841
suc6 goos. niks aan te doen zo te lezen dus pick up yourself and move on!!!
fok you ja!
pi_7662896
jezus man ... wat een meid was dat ...
ze speelt 6 maanden toneel om het dan uiteindelijk te melden op de jaarwisseling. Gewoon vergeten want er schort toch iets hoor ...
anyway het is moeilijk voor iedereen zeker op deze manier maar het licht is dat je elke keer je 's ochtends uit je bed komt je het minder gaat voelen en ooit sta je gewoon op met een smile omdat het volledig achter de rug is.
Btw ik raad je ook aan haar niet meer te zien het zou het alleen maar moeilijker maken. En ik denk als ze het op zo een moment duidelijk maakt dat ze toch niet echt geinteresseerd is in vrienden blijven dus elkaar zien lijkt me niet meer nodig.
althans sterkte man ... suc6 met het verwerken ...
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7662954
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 2 januari 2003 @ 11:59:33 #17
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_7662960
quote:

Daar ben ik het aardig mee eens . ( maar scheer niet elke vrouw over 1 kant )(er zijn ook goede )

Want als je het andersom doet ben je een grote Kl##TZAK , en een die geen gevoel heb .
en als een vrouw het doet is het dan nog zo iets van
JA het is niet anders .
want als je dan hun mening nog vraag is het gelijk van ja daar zie je zelf maar over heen te komen ... of iets in die richting

Ik heb het zelf ook mee gemaakt 2 jaar geleden .

na 5 jaar een best wel turbelente verhouding gehad te hebben met een vrouw ,
en dan al het een half jaar geen problemen gehad te hebben , kijg je zo iets van hehe ben er nu eindelijk van die Rot tijden af .

Maar 3 dagen voor valentijndag maak ze het uit .
(zonder reden)
gewoon van ach je hoeft vannavond niet te komen want het is uit
Maar ik wil wel goede vrienden blijven .

En daarna heeft ze opgehangen.
Daarna noooit meer wat van haar vernomen

Maar opd at moment gooi je wel 5 jaar gewoon weg .
Maar het duurde wel een hele tijd voor dat je er over heen bent maar
je wordt er wel wat voorzichtiger door .
Ik moet zeggen , wel in het nadeel van de aan komende relatie's
want ik ben gewoon het vertouwen kwijd .

Maar ik zou zeggen ga gewoon even verder met het verwerken van de dingen en zet de plus en min punten naast elkaar en kijk dan of het nog de moeite is om door te gaan .met rouwen ..

Want als je op die manier behandeld wordt is zij het jou toch niet waard om nog tijd aan die vrouw te vergallen .

zo dit was mijn mening er over ..

wees niet bang er komen betere tijden hoor .
en dna zal je zeggen "heb ik me aar zo druk om gemaakt . "

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:06:06 #18
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_7663045
Damn cold,

Ok ik kan zeggen alles komt goed (komt uiteindelijk ook)

Maar op het moment is wel flink balen.

Eej kerel "Stand tall, stand proud"

- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:21:14 #19
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_7675967
Achja, mijn vriendin is nu een week op vakantie en liet me tien minuten voor vertrek weten dat ze 'zich toch wel zorgen maakte' over wat ik in die week zou gaan uitvreten. Met andere woorden...Ze heeft blijkbaar geen vertrouwen meer in me, en ik denk niet dat het nog heel lang gaat duren.

Dat is ook niet echt een bui waarin je lekker oud en nieuw gaat vieren, dan had ik het liever 'direct' in mijn gezicht gekregen.

Daar wordt het voor jou ook niet makkelijker op natuurlijk
...Maar je bent iig niet alleen...oid.

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
pi_7676085
Da's wel een heel verkeerd moment ja...okee, de waarheid moet toch gezegd worden, maar toch...

Ik weet uit ervaring dat als er gewacht wordt tot vlak na dat speciale moment en je krijgt bij het uitmaken te horen dat diegene het eigenlijk allang had willen uitmaken, maar dat dat zo lullig was om dat op gelegenheid X te doen, dan is het ook niet echt leuk. Maar ik ben het met je eens, dit was wel heel erg fout.

Maar uitmaken blijft denk ik moeilijk, zeker om het tactisch en op het juiste moment (bestaat dat?) te doen. Maar mannen kunnen het net zo goed op een rotmanier doen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 3 januari 2003 @ 00:38:31 #21
25463 GeaK
pi_7677774
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 23:26 schreef Angeles het volgende:
Da's wel een heel verkeerd moment ja...okee, de waarheid moet toch gezegd worden, maar toch...

Ik weet uit ervaring dat als er gewacht wordt tot vlak na dat speciale moment en je krijgt bij het uitmaken te horen dat diegene het eigenlijk allang had willen uitmaken, maar dat dat zo lullig was om dat op gelegenheid X te doen, dan is het ook niet echt leuk. Maar ik ben het met je eens, dit was wel heel erg fout.

Maar uitmaken blijft denk ik moeilijk, zeker om het tactisch en op het juiste moment (bestaat dat?) te doen. Maar mannen kunnen het net zo goed op een rotmanier doen.

Het doet pijn ...

... Vreselijke pijn....

... keer op keer.

Maar fok it! C'est la vie
Stand tall, stand proud.

pi_7680510
bedankt voor de reacties. jullie hebben het een stuk makkelijker voor me gemaakt.
gisteravond belde ze me nog op. ze wou weten of me moeder haar broek nog wilde maken en dat, als ik ergens mee zit dat ik haar kan bellen
wat mij betreft kan ze nou lekker in de strontzakken, ik hoef er niet meer te zien.

nogmaals, bedankt allemaal

phol ende uuodan uorun zi holza, du uuar demo balderes uolun sin uos birenkit
pi_7680559
Ik denk dat ze voor zichzelf een "goed" voornemen had voor 2003, en dat was het uitmaken.... echt kut van 'r dat ze het niet op een ander moment heeft gedaan...

ik heb zelf me ex ook meer dan een half jaar niet gezien toen ik het uit gemaakt had en dat beviel me prima... (na een week of 2 )...

laat 'r maar in de stront zakken inderdaad....

Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:30:42 #24
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_7681070
ik had ongeveer hetzelfde maar dan andersom
weekend na kerst met iemand afgesproken ging totaal goed
denk je fijn het nieuwe jaar inte gaan met een nieuwe relatie
gaat ineens haar family lopen zeiken.
daarom most ze het ook uitmaken na2weken

heb hier toen al is een draadje over geopend

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:50:18 #25
25463 GeaK
pi_7681287
inderdaad, ze moet er niet zo makkelijk overdenken.

eerst haalt ze je neer, maar als er wat is dan kan je altijd bij haar aankloppen. Euh hallo ff relativeren. Break my heart and still my salvation

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')