Op Somda wordt er nu gekibbeld over de nummertjes, want er zijn straks 118 SNG-drietjes en dat past niet allemaal meer in de nummerreeks 2300.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:54 schreef Salatrel het volgende:
Optie 1 is gelicht
NS koopt nog eens 88 nieuwe Sprinters
Wel. Klanttevredenheid is gestegen van een mager zesje naar een ruime acht geloof ik. Deadlock weet er wel meer vanquote:Op donderdag 27 december 2018 13:26 schreef nijnja het volgende:
Toen NS daar reed ging het daar niet slechter geloof ik, dus ging dat even prima (?).
Akkoord, vandaar mijn vraagtekenquote:Op donderdag 27 december 2018 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Klanttevredenheid is gestegen van een mager zesje naar een ruime acht geloof ik. Deadlock weet er wel meer van
ja dat zal grotendeels ook wel komen omdat er van de dm’90 naar de flirt geswitched is.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Klanttevredenheid is gestegen van een mager zesje naar een ruime acht geloof ik. Deadlock weet er wel meer van
Op de toiletten na is het enorm verbeterd inderdaad. De IC is een dusdanig nuttige toevoeging dat ik vaak een heel uur langer op kantoor blijf als ik 'm net mis (of een uur langer thuis werk 's ochtends als ik 8:05 mis om de deur uit te gaan). Treinen lijken ook drukker en ik geloof dat er al ergens gerept werd van 30% meer reizigers, dat was iemand hier recentelijk?quote:Op donderdag 27 december 2018 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Klanttevredenheid is gestegen van een mager zesje naar een ruime acht geloof ik. Deadlock weet er wel meer van
Dat is een dusdanig succes dat het rendeert om grotendeels dubbelspoor aan te leggen en Raalte en Heino grondig te herinrichten.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:16 schreef James1988 het volgende:
Keolis noemt 55.000 reizigers per dag, en er zijn inmiddels parkeerproblemen in Heino en Raalte.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)n-Enschede-te-vinden
Dat zeg ik, dat hangt er vanaf hoe je reizigers telt.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:30 schreef b2py het volgende:
Nouja, 1,1 miljoen reizigers NS vs 55k reizigers ZwEnZwoKa, beetje grof is dat 5% imo.
Denk dat de NS ook wel zoiets had kunnen bewerkstelligen.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat zal grotendeels ook wel komen omdat er van de dm’90 naar de flirt geswitched is.
Hadden ze dat moeten aanbieden...quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk dat de NS ook wel zoiets had kunnen bewerkstelligen.
Een opdrachtgever die z'n zaakjes op orde heeft. Kan me niet voorstellen dat een staatsbedrijf het in het buitenland wel kan en hier niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Hadden ze dat moeten aanbieden...
Beetje concurrentie werkt dus wel
Alle rijtuigen zijn nu ook van Ile de France Mobilität.. Ratp voert uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Wel jammer dat ze het kenmerkende groen inruilen voor blauw, zoals ook al op een gerenoveerde MF77 te zien is.
Tja, de lobby van de luchtvaart is blijkbaar sterker. En niet de vergeten dat de (semi) overheidsbedrijven Schiphol en KLM hier natuurlijk op gaan verliezen, terwijl het staatsspoorbedrijf er maar beperkt op verdiend.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:43 schreef b2py het volgende:
Het nieuws dat je wist dat ging zou komen: https://www.treinreiziger.nl/eurostar-amsterdam-londen-vertraagd/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |