abonnement Unibet Coolblue
pi_183930593
Eagles :')
Hell To The Liars
  zondag 23 december 2018 @ 22:24:17 #77
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_183931205
Tja, door deze loss van de Texans de Patriots weer op een first round bye positie ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2018 @ 23:01:00 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183932039
Fitzgerald gooit even een touchdown, ja gooit, niet vangt :P
pi_183932213
Eagles gaan dan toch op het nippertje de playoffs halen.
Demain, on roule
pi_183934449
Wat een briljante wedstrijden vandaag op FOX.

De steelers maken gewoon nog een kans
Hell To The Liars
pi_183934490
Fumble Steelers, game over -O-
pi_183934531
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 01:49 schreef BobW het volgende:
Fumble Steelers, game over -O-
Die nummer 19 zal slecht slapen vannacht
Hell To The Liars
  maandag 24 december 2018 @ 07:39:07 #83
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183935150
Sorry Goats, jij verdiende het om hem dit jaar te winnen. Desalniettemin blij met back-to-back Fantasy winnen natuurlijk :).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183935180
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 07:39 schreef Keyos het volgende:
Sorry Goats, jij verdiende het om hem dit jaar te winnen. Desalniettemin blij met back-to-back Fantasy winnen natuurlijk :).
Gefeliciteerd!
Zelf voor de eerste keer meegedaan, vond het erg leuk. Geeft toch wat meer diepte aan het NFL volgen.

En wat zuur voor de Steelers vannacht. Er gaat het hele seizoen al zoveel fout daar..
Nu maar hopen dat de browns volgende week nog een keer knallen.
pi_183935627
Saints *O* *O*

Stressvolle wedstrijd was dat als Saints fan, maar top seed is binnen _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_183935634
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 07:39 schreef Keyos het volgende:
Sorry Goats, jij verdiende het om hem dit jaar te winnen. Desalniettemin blij met back-to-back Fantasy winnen natuurlijk :).
Ha, dat is een mooie winst :D Gefeliciteerd :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 24 december 2018 @ 10:44:48 #87
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_183936677
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 07:39 schreef Keyos het volgende:
Sorry Goats, jij verdiende het om hem dit jaar te winnen. Desalniettemin blij met back-to-back Fantasy winnen natuurlijk :).
Op zijn Giants gewonnen, gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:00 schreef Droopie het volgende:
Weet je wat erg is, ik volg via FoxNL nu al 5 jaar de NFL.
En ben er pas dit jaar achtergekomen dat ploegen uit de AFC en NFC alleen maar tegen elkaar spelen in hun eigen divisie :')

Man man, t was mij nog nooit opgevallen.
Uitleg over hoe het werkt:
  dinsdag 25 december 2018 @ 22:24:30 #88
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_183968508
quote:
Nu maar hopen dat de browns volgende week nog een keer knallen.
Dat hoop ik niet. De defense van de Ravens is echt een genot om naar te kijken, zolang ze de Patriots ontlopen kunnen ze heel ver komen.
pi_183968601
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:44 schreef Tweek het volgende:

[..]

Op zijn Giants gewonnen, gefeliciteerd!

[..]

Uitleg over hoe het werkt:
[ afbeelding ]
Bedankt :)
Ik ga hier later meer vragen overstellen :P
Hell To The Liars
pi_183985170
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet. De defense van de Ravens is echt een genot om naar te kijken, zolang ze de Patriots ontlopen kunnen ze heel ver komen.
Al is historisch gezien Ravens nooit de makkelijkste tegenstander voor de Patriots natuurlijk. Kan me die wedstrijd van een jaartje of 5-6 geleden nog goed voor de geest halen met die TD throw van Edelman op Amendola. Zonder die play hadden de Patriots er gewoon uit gelegen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183985808
Herbert blijft!!! Hoera!!

Doei giants!!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_183986091
Wat gaat er gebeuren met Foles? Maakt toch weer indruk nu in must-win games.
Demain, on roule
pi_183989452
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:28 schreef RipCity het volgende:
Herbert blijft!!! Hoera!!

Doei giants!!
Goed nieuws, geen enkele QB die de eerste pick waard is, kan Herbert in 2020 naar de Dolphins ;)
pi_183997482
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Droopie het volgende:

[..]

Bedankt :)
Ik ga hier later meer vragen overstellen :P
Even textueel, want dat plaatje is misschien niet heel intuïtief te begrijpen:
Elk team heeft een 'seed' aan het eind van het regular season. Dat is de plaats waar het team in zijn eigen divisie is geëindigd. Dus 1st, 2nd, 3rd of 4th seed. Dit is belangrijk voor de laatste 2 wedstrijden in het maken van het rooster.
Elk team speelt:
1. Uit EN thuis tegen de 3 andere teams in zijn divisie (dit zijn dus elk jaar dezelfde 3 teams).
2. Uit OF thuis tegen de 4 teams van een andere divisie in zijn eigen conference.
3. Uit OF thuis tegen de 4 teams van een divisie in de andere conference.
4. Uit OF thuis tegen de 2 teams met dezelfde seed (dus eindpositie in hun divisie) uit hun eigen conference die niet in de divisie zitten waar je volgens punt 2 tegen speelt.

Deze manier van scheduling geeft je een gelijkmatige moeilijkheidgsgraad voor elk team.
Immers, stel dat je vorig seizoen 1e bent geworden in je divisie:
Dan speel je dus 2 wedstrijden in je eigen divisie tegen een nummer 2 seed, 2 tegen een nummer 3 seed, en 2 tegen een nummer 4 seed. Daarnaast 1 wedstrijd tegen een nummer 1, 2, 3, en 4 seed in je eigen conference, en 1 wedstrijd tegen een nummer 1, 2, 3, en 4 seed in de andere conference. Dat zijn dus 14 wedstrijden, waarvan 2 tegen een nummer 1 seed (je eigen seed), en 4 tegen elke andere seed. Daarom dus de laatste stap met 2 wedstrijden tegen de overige 2 teams in je eigen divisie met dezelfde seed als jijzelf.
Resultaat is dat de 16 wedstrijden bestaan uit 4 x 4 wedstrijden tegen elke seed van vorig jaar.

Voor de NFL (en de broadcasters) is er een bijkomend voordeel dat er dus veel wedstrijden tussen de sterkste teams uit de divisies gegarandeerd zijn elk seizoen (immers, 2 teams die altijd hun divisies winnen in dezelfde conference spelen altijd tegen elkaar).

De divisies waar de teams tegen spelen rouleren elk jaar. Elke 3 jaar wordt elke divisie van de eigen conference aangedaan, en elke 4 jaar wordt elke divisie van de andere conference aangedaan. Op deze manier speelt elk team elke 4 jaar zeker 1 wedstrijd tegen elk ander team. En elke 8 jaar komt elk van de andere 31 teams op bezoek in je eigen stadion (dat is een planningsdingetje wat apart bekeken wordt).

En dat, samen met het plaatje hierboven, moet het allemaal duidelijk maken.

Ik stel voor om dit systeem ook te gaan gebruiken bij de eredivisies van NL en BE.
Maak er een 17 weeks regulier seizoen van, met 16 teams per competitie (ipv 18 nu), en maak daar 4 poules van. Inclusief playoffs en een 'superbowl'. Korter seizoen is positief want er moet meer constant gepresteerd worden, elke wedstrijd is belangrijk, elk seizoen is anders en heeft andere mogelijkheden voor de teams. Ik zie alleen maar voordelen.
pi_183997954
Bedankt Tagforce, ik snap het nu voor 99% en nu snap ik ook wat meer hoe het komt dat de meeste wedstrijden op TV de ploegen meestal wat gelijkwaardig zijn aan elkaar ipv complete walk-overs.

Voor de Nederlandse competitie zie ik dat eigenlijk niet zitten, omdat er teveel verschil in kwaliteit zou zitten in de divisies.

De poule uit Noord Holland zou het nooit kunnen opnemen tegen bv de randstad divisie en bv PSV zou slechts 1x per jaar tegen Ajax Spelen.

Groningen- Heerenveen 2x per jaar zouden alleen de lokale fans bekoren.
Tevens zou je heel veel ploegen zoals Twente, Excelsior uitsluiten omdat ze niet kunnen promoveren.

Echter toen ze het pas hadden over een Europese competitie spraken (toen ik niet wist van deze opzet) bedacht ik dat divisies wel zou kunnen werken in Europa.

Een Engelse divisie, Zuid Europese divisie, West-Europa en een restant Europa.
Alleen de normale competities en UEFA zouden dat nooit toestaan, want die clubs zou soort franchises moeten worden en uit de reguliere competities genomen moeten worden.

Nu doet Ajax het leuk in Europa, maar je zou toch grote clubs moeten uitsluiten en dat zou een ding worden (heel groot ding ;))
Hell To The Liars
pi_184092522
Laatste weekend van het reguliere seizoen dus morgen is black monday :P

Coaches die morgen naar verluid het bureau kunnen leegruimen:

- Bowles, Jets
- Joseph, Broncos
- Koetter, Buccaneers
- Wilks, Cardinals
- Gase, Dolphins

Hopelijk blijft het gerucht over Gase niet waar, er is nog geen topcoach voor volgend jaar beschikbaar, QB zijn er niet te vinden in de draft, ik zie het nut er niet van in om hem te ontslaan.

Edit: ESPN meld dat Tannehill niet terug keert bij de Dolphins in 2019, enige FA opties die fatsoenlijk zijn, Foles en Bridgewater, maar die gaan flink wat kosten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Breidniet op 30-12-2018 18:34:10 ]
pi_184094912
6 minuten in het 1ste kwart en 0-14 achter, weer een blessure, INT, implosie. |:(
pi_184095132
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 07:39 schreef Keyos het volgende:
Sorry Goats, jij verdiende het om hem dit jaar te winnen. Desalniettemin blij met back-to-back Fantasy winnen natuurlijk :).
Gefeliciteerd nog met je overwinning. Helaas :P een mooi moment om een dikke score neer te zetten.
pi_184095312
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:22 schreef Breidniet het volgende:
6 minuten in het 1ste kwart en 0-14 achter, weer een blessure, INT, implosie. |:(
En weer een INT, Tannehill moet het nieuws al vernomen hebben, die staat echt onder hoogspanning te gooien :(
pi_184095320
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 18:06 schreef Breidniet het volgende:
Edit: ESPN meld dat Tannehill niet terug keert bij de Dolphins in 2019, enige FA opties die fatsoenlijk zijn, Foles en Bridgewater, maar die gaan flink wat kosten.
Dit zijn toch niet de spelers waar je normaal gesproken je team mee naar de playoffs en de Superbowl krijgt

Zitten er nog leuke Qb's in de draft aankomend voorjaar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')