Lol!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:41 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
normaal gesproken leveren die koffertjes geen problemen op, maar het zijn niet alleen oude vrouwtjes hoor
Ik heb een checklist in excelquote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:53 schreef MaJo het volgende:
anders ga ik alleen maar wakker liggen of ik bepaalde dingen niet vergeet
MANoMANoMANquote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:41 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
normaal gesproken leveren die koffertjes geen problemen op, maar het zijn niet alleen oude vrouwtjes hoor
Dat is natuurlijk primaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 07:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat er een probleem mee opgelost wordt. Maar het helpt mij om georganiseerd te reizen. En ik persoonlijk haat het om vieze was, schone was en dan het allerergste, gedragen schoenen door elkaar te flikkeren. En mijn kleding blijft veel netter op deze manier, wel zo handig als ik een meeting heb met onze president.
Ieder zijn ding. Ik zou niet meer zonder willen.
Wat een paardelul.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:41 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
Wat doe je in landen waar plastictasjes verboden zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gewoon plastictasjes:
1 voor ondergoed en sokken
1 per paar schoenen
2 lege voor vuil ondergoed en was.
De rest opgevouwen erin.
Daar kom ik niet of heb ik schijt aan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:29 schreef miro86 het volgende:
[..]
Wat doe je in landen waar plastictasjes verboden zijn?
Kan ik hieruit concluderen dat jij je vuile ondergoed niet wast?quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gewoon plastictasjes:
2 lege voor vuil ondergoed en was.
Dat ik het seperaat houd van vuil ondergoedquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:19 schreef heite het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat jij je vuile ondergoed niet wast?
Nee vuile was apart houden van de overige vuile kleren.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vuil ondergoed separaat houden van vuil ondergoed. Ehm, okeeWat bedoelde je wèl eigenlijk?
![]()
Ik ook niet (onderbroeken en sokken altijd reserve bij) maar dan wel als ze niet in 1 tasje met die vieze onderbroeken hebben gezeten. Soms heb je die broek die je in de was hebt gedaan toch nog een keer nodig.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou daar neem ik geen maatregelen voor. Desnoods slinger ik een onderbroek nog even door de douche en laat ik hem een nacht drogen in de badkamer of zo. Maar die doodenkele keer dat ik onverwacht een dag extra moet blijven heb ik er geen jeuk aan om een paar sokken of een overhemd nog eens aan te trekken hoor
Bazendingen! Veel plezier op reis.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe. Toch zelf willen weten hoe dat nou bevaltHoi Cat
![]()
[ afbeelding ]
Nou moet ik helaas weer een proefreisje gaan maken om hiermee te testen. Man man wat een leven.
Ik zou er ook een nieuwe koffer bij kopen, zodat die dingen passen enzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe. Toch zelf willen weten hoe dat nou bevaltHoi Cat
![]()
[ afbeelding ]
Nou moet ik helaas weer een proefreisje gaan maken om hiermee te testen. Man man wat een leven.
Ik geef Cat wel de schuldquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fles is erin getrapt
Hebben de preken van Sarah Murdoch en consorten toch geholpen
De volgende cube is er een waar een kat in past als handbaggage?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef Cat wel de schulddie zit mij subliminaal te beïnvloeden. Met wel meer dingen dan alleen dit trouwens
Lijkt me nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
De volgende cube is er een waar een kat in past als handbaggage?
Maar je kunt ze ook gebruiken als leefnet zie ik..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me nietEerst maar eens zien hoe dit bevalt. Ze wegen sowieso al 468 gram samen dus dat is al niet goed
![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef Cat wel de schulddie zit mij subliminaal te beïnvloeden. Met wel meer dingen dan alleen dit trouwens
Je hebt keuzesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja deze passen lang niet allemaal in mijn carryon als ze vol zitten idd![]()
Voor die bootreis ga ik idd wel meer bagage meenemen dan gebruikelijk. Maar goed dat ik mijn oude rugzak nog niet weggedaan heb (maar daarna gaatie wel weg hoor. Misschien daarvoor wel
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |