abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie zaterdag 12 januari 2019 @ 10:52:30 #76
169210 liesje1979
pi_184355950
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 09:41 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

normaal gesproken leveren die koffertjes geen problemen op, maar het zijn niet alleen oude vrouwtjes hoor :D
Lol!
  zaterdag 12 januari 2019 @ 11:21:55 #77
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184356412
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:53 schreef MaJo het volgende:
anders ga ik alleen maar wakker liggen of ik bepaalde dingen niet vergeet :')
Ik heb een checklist in excel 8-) Geen stress 8-)

Alles wat ik ooit nodig heb gehad staat daar op. Voor elke reis maak ik een nieuw tabblad en vink ik aan wat ik mee ga nemen. Voordeel is dat hij dan ook gelijk uitrekent wat mijn tas weegt, tot op de gram :7

Een ander voordeel is dat ik ook terug kan kijken wat ik op een reis van bijvoorbeeld 5 jaar geleden mee had. Want soms denk je "hoe had ik dat toen ook alweer gedaan?". Had ik wel of niet een mosquito net mee, welke kleding, etc etc

Versie 1.0 van mijn checklist dateert uit 1994 (toen nog papier) en is vanaf daar verder geëvolueerd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184356416
quote:

[..]

normaal gesproken leveren die koffertjes geen problemen op, maar het zijn niet alleen oude vrouwtjes hoor :D
MANoMANoMAN _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184357230
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 07:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik beweer dan ook niet dat er een probleem mee opgelost wordt. Maar het helpt mij om georganiseerd te reizen. En ik persoonlijk haat het om vieze was, schone was en dan het allerergste, gedragen schoenen door elkaar te flikkeren. En mijn kleding blijft veel netter op deze manier, wel zo handig als ik een meeting heb met onze president.

Ieder zijn ding. Ik zou niet meer zonder willen.
Dat is natuurlijk prima ^O^ maar voor mij voegt het niks toe behalve nutteloos extra gewicht. Ik doe ook altijd alles op 1 en hetzelfde paar schoenen bijvoorbeeld. Dus dat issue valt voor mij al weg dan :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184357280
quote:

[..]

Wat een paardelul.
pi_184455928
Gewoon plastictasjes:
1 voor ondergoed en sokken
1 per paar schoenen
2 lege voor vuil ondergoed en was.

De rest opgevouwen erin.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_184456121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gewoon plastictasjes:
1 voor ondergoed en sokken
1 per paar schoenen

De rest opgevouwen erin.
Wat doe je in landen waar plastictasjes verboden zijn?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_184456132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:29 schreef miro86 het volgende:

[..]

Wat doe je in landen waar plastictasjes verboden zijn?
Daar kom ik niet of heb ik schijt aan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_184478604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gewoon plastictasjes:
Kan ik hieruit concluderen dat jij je vuile ondergoed niet wast? :+
pi_184479769
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:19 schreef heite het volgende:

[..]

Kan ik hieruit concluderen dat jij je vuile ondergoed niet wast? :+
Dat ik het seperaat houd van vuil ondergoed ;)
pi_184515888
Vuil ondergoed separaat houden van vuil ondergoed. Ehm, okee :? Wat bedoelde je wèl eigenlijk? :?
pi_184527948
quote:
11s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vuil ondergoed separaat houden van vuil ondergoed. Ehm, okee :? Wat bedoelde je wèl eigenlijk? :?
Nee vuile was apart houden van de overige vuile kleren.
Soms is het nodig dat je iets wat je in de was hebt gedaan toch weer nodig hebt.
Dat is een stuk frisser wanneer het dan niet bij je sokken en onderbroeken heeft gezeten.
pi_184863359
Oh nou daar neem ik geen maatregelen voor. Desnoods slinger ik een onderbroek nog even door de douche en laat ik hem een nacht drogen in de badkamer of zo. Maar die doodenkele keer dat ik onverwacht een dag extra moet blijven heb ik er geen jeuk aan om een paar sokken of een overhemd nog eens aan te trekken hoor :)
pi_184877704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou daar neem ik geen maatregelen voor. Desnoods slinger ik een onderbroek nog even door de douche en laat ik hem een nacht drogen in de badkamer of zo. Maar die doodenkele keer dat ik onverwacht een dag extra moet blijven heb ik er geen jeuk aan om een paar sokken of een overhemd nog eens aan te trekken hoor :)
Ik ook niet (onderbroeken en sokken altijd reserve bij) maar dan wel als ze niet in 1 tasje met die vieze onderbroeken hebben gezeten. Soms heb je die broek die je in de was hebt gedaan toch nog een keer nodig.
pi_188343339
Whehehe. Toch zelf willen weten hoe dat nou bevalt :+ Hoi Cat :W

Nou moet ik helaas weer een proefreisje gaan maken om hiermee te testen. Man man wat een leven.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 10:57:46 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188343387
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]

Nou moet ik helaas weer een proefreisje gaan maken om hiermee te testen. Man man wat een leven.
Bazendingen! Veel plezier op reis.
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 11:02:20 #92
45833 crew  Fogel
pi_188343443
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]

Ik zou er ook een nieuwe koffer bij kopen, zodat die dingen passen enzo. :P
Hadden ze geen packing cubes als mini-containers? Past wel bij je bootreis.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_188343534
Ja deze passen lang niet allemaal in mijn carryon als ze vol zitten idd :') 8)7 Voor die bootreis ga ik idd wel meer bagage meenemen dan gebruikelijk. Maar goed dat ik mijn oude rugzak nog niet weggedaan heb (maar daarna gaatie wel weg hoor. Misschien daarvoor wel :X )
pi_188343536
Fles is erin getrapt ;(

Hebben de preken van Sarah Murdoch en consorten toch geholpen
pi_188343555
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fles is erin getrapt ;(

Hebben de preken van Sarah Murdoch en consorten toch geholpen
Ik geef Cat wel de schuld :P die zit mij subliminaal te beïnvloeden. Met wel meer dingen dan alleen dit trouwens :D
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 11:40:15 #96
45833 crew  Fogel
pi_188344046
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik geef Cat wel de schuld :P die zit mij subliminaal te beïnvloeden. Met wel meer dingen dan alleen dit trouwens :D
De volgende cube is er een waar een kat in past als handbaggage?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_188345139
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:40 schreef Fogel het volgende:

[..]

De volgende cube is er een waar een kat in past als handbaggage?
Lijkt me niet :P Eerst maar eens zien hoe dit bevalt. Ze wegen sowieso al 468 gram samen dus dat is al niet goed :P
  donderdag 8 augustus 2019 @ 13:00:22 #98
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188345229
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Lijkt me niet :P Eerst maar eens zien hoe dit bevalt. Ze wegen sowieso al 468 gram samen dus dat is al niet goed :P
Maar je kunt ze ook gebruiken als leefnet zie ik.. *O*
pi_188349069
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

*;

Je gaat er zoooo blij van worden :Y

Van die cubes in ieder geval. Of je van mijn subliminatie blij wordt... dat valt nog te bezien :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188349083
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja deze passen lang niet allemaal in mijn carryon als ze vol zitten idd :') 8)7 Voor die bootreis ga ik idd wel meer bagage meenemen dan gebruikelijk. Maar goed dat ik mijn oude rugzak nog niet weggedaan heb (maar daarna gaatie wel weg hoor. Misschien daarvoor wel :X )
Je hebt keuzes *O*
Voor elke reis de perfecte cube. Ik neem ze ook nooit allemaal mee.

Wel een bazenset trouwens, met hun spanbandjes _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')