abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183630986
Gistermiddag had ik opeens een voicemail (telefoon was leeg, dus deed hem savonds pas weer aan) van een computer gegenereerde vrouwenstem die het volgende zei:

"Met van der Staak, we bellen u namens de vereniging van eigenaren. En dit is een beetje vervelend, maar een aantal van uw buren hebben ons er van op de hoogte gesteld dat er de laatste tijd nogal wat.. geluidsoverlast is vanuit uw appartement. Is dat zo?

-5 seconden stilte-

Ja nouja het gaat over geluiden die over het algemeen nogal vervelend zijn, ik weet niet precies wat voor soort geluid, maar het gaat uhmm een buurman heeft me verteld dat het uhm.. geluiden van vrijpartijen zijn. Kan het dat het misschien over een andere bewoner gaat?

-5 seconden stilte-

Luister het spijt me zeer en ik móet het u vertellen en ik herhaal alleen wat mij verteld is. Het spijt me u hier mee lastig te vallen en ik wil me absoluut niet met uw leven bemoeien, maar er is me verteld dat het echt continue gebeurd! Overdag, snachts, sluit u alstublieft de ramen, of gebruik een kussen om uw mond af te dekken als u schreeuwt, ik weet niet ik bedenk maar wat!

-5 seconden stilte-

U moet begrijpen dat kleine kinderen niet gewend zijn aan dit soort geluiden en.. alstublieft.. kunt u tenminste niet zoals Tarzan gillen als u klaar komt?! Denkt u dat dat mogelijk is? HAHAHAHAHaaa..."

Heel toevallig werd ik afgelopen donderdag echt wakker van seks geluiden, dus ik geloofde meteen dat de voicemail van de vve kwam, maar dat buren ten onrechte mij verdachten. Ik dacht dat is zo'n standaard bandje om dit soort dingen luchtig te melden. En heb dus naar de vve gemaild dat ik hun voicemail bericht heb ontvangen maar dat het geluidsoverlast niet vanuit mij komt en ik er zelf laatst ook wakker van werd. (Die man van de vve zal nu wel denken waar gaat dit over :'))

Maar na enig googlen vind ik op internet dat meer mensen dit bericht hebben gehad.. En sommigen hebben het over fraude. Maar zou dit fraude kunnen zijn? En wat zouden die fraudeurs dan willen bereiken?
  zondag 9 december 2018 @ 21:21:45 #2
286575 Roces18
Chef de party
pi_183631018
Er is een website die fake telefoongesprekken doet. Check fake gesprek.nl

Denk dat je daar slachtoffer van bent geworden
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183631047
Volgens mij is dit zo’n “funny” bel-service. De tussenpozen zijn bedoeld om jou reactie te laten geven in een echt gesprek. Je bent gepiepeld.

Let it go.
Alius aliud dicit
pi_183631133
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:23 schreef Mrmime het volgende:
Volgens mij is dit zo’n “funny” bel-service. De tussenpozen zijn bedoeld om jou reactie te laten geven in een echt gesprek. Je bent gepiepeld.

Let it go.
Maar het bericht kwam in mijn voicemail, dus kan daar geen antwoord geven haha.. en wel raar dat dit zelfde bericht op meldsites voor fraude staat.
pi_183631149
Je moet gewoon niet zo hard neuken. Of de webcam erbij aanzetten, om het maar even wat DIG te houden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183631154
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:30 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Maar het bericht kwam in mijn voicemail, dus kan daar geen antwoord geven haha.. en wel raar dat dit zelfde bericht op meldsites voor fraude staat.
Is een ingesproken gesprek, met ingelaste tussenpauzes. Of je nu opneemt of je voicemail gaat aan maakt dus niks uit.
Alius aliud dicit
pi_183631182
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:21 schreef Roces18 het volgende:
Er is een website die fake telefoongesprekken doet. Check fake gesprek.nl

Denk dat je daar slachtoffer van bent geworden
Ik heb die website gecheckt maar daar staat dit bericht niet bij. Er zijn wel mensen die een zelfde soort bericht hebben ontvangen zie ik: https://www.google.nl/amp(...)d-zoeken/0690221127/
pi_183631369
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0690221113/p/2 en hier staat ie ook een paar keer tussen. Hebben mensen het ook over fraudeurs.. Maar ik snap nog steeds niet hoe dit dan fraude zou kunnen zijn.
pi_183631418
Mensen gillen al vrij snel fraude en oplichting, terwijl het gewoon een grap is. Gewoon negeren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183631519
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen gillen al vrij snel fraude en oplichting, terwijl het gewoon een grap is. Gewoon negeren.
Hmm oké! Thanks
pi_183632140
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:54 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Hmm oké! Thanks
Kan nog wel leuk uitpakken aangezien je de VvE gemaild hebt.
pi_183636052
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Kan nog wel leuk uitpakken aangezien je de VvE gemaild hebt.
Haha nou gelukkig heb ik geen raar mailtje gestuurd, heb alleen gezegd dat ik een voicemail heb gekregen van de vve maar ik niet degene ben die overlast veroorzaakt. Kreeg al een mail terug dat ze nergens van op de hoogte zijn maar dat het genoteerd wordt, mocht er een melding komen.

Niets aan het handje dus!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')