abonnement Unibet Coolblue
pi_183631179
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:28 schreef mamakarina het volgende:

[..]

Die BV is toch ook een lachertje. vanaf het begin stopt iedereen al van alles in zijn zak, zelfs A3 met het eten....
De boys laten het openlijk zien en durven het hardop te zeggen ... de anderen doen alsof ze heilig zijn... dat vind ik gewoon irritant.
Snap even niet wat Adriaan in zijn zak steekt. Hij eet rijst aardappelen groenten en fruit koopt hij van zijn zakgeld. En ja hij eet ook fruit wat voor iedereen is De anderen eten geregeld vlees eieren kaas melk ect. allemaal dingen die hij niet eet. Ze roken en kopen van alles kleding make up botox tandenbleken wenkbrouwen kleuren ga nou niet zeggen dat Adriaan geld in zijn eigen zak steekt.
pi_183631189
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:32 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Snap even niet wat Adriaan in zijn zak steekt. Hij eet rijst aardappelen groenten en fruit koopt hij van zijn zakgeld. En ja hij eet ook fruit wat voor iedereen is De anderen eten geregeld vlees eieren kaas melk ect. allemaal dingen die hij niet eet. Ze roken en kopen van alles kleding make up botox tandenbleken wenkbrouwen kleuren ga nou niet zeggen dat Adriaan geld in zijn eigen zak steekt.
Nee joh die Yurt lui geloven hun eigen onzin, ik zie ze nooit iets doen daar
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_183631191
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:32 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Snap even niet wat Adriaan in zijn zak steekt. Hij eet rijst aardappelen groenten en fruit koopt hij van zijn zakgeld. En ja hij eet ook fruit wat voor iedereen is De anderen eten geregeld vlees eieren kaas melk ect. allemaal dingen die hij niet eet. Ze roken en kopen van alles kleding make up botox tandenbleken wenkbrouwen kleuren ga nou niet zeggen dat Adriaan geld in zijn eigen zak steekt.
Sprekers uitnodigen en een bokstrainer? Zijn die gratis?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183631197
Misschien bedoelt Joa schichtig.
Bovenstaand bericht is een column.
pi_183631199
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Achterdochtig volgens mij.
Weet het niet zeker.
:Y
pi_183631206
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:34 schreef krabje het volgende:

[..]

:Y
Maar dat woord bestaat niet. :{
Bovenstaand bericht is een column.
pi_183631211
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:30 schreef Bumfuzzle het volgende:

[..]

Google kent het niet.. op een paar partyflock resultaten na. :{
spichtig is het woord,maar hij praat met dialect.
  zondag 9 december 2018 @ 21:35:21 #58
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_183631217
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:32 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Snap even niet wat Adriaan in zijn zak steekt. Hij eet rijst aardappelen groenten en fruit koopt hij van zijn zakgeld. En ja hij eet ook fruit wat voor iedereen is De anderen eten geregeld vlees eieren kaas melk ect. allemaal dingen die hij niet eet. Ze roken en kopen van alles kleding make up botox tandenbleken wenkbrouwen kleuren ga nou niet zeggen dat Adriaan geld in zijn eigen zak steekt.
Zo was hij inderdaad......maar ook hij verandert.....hij wil een trainer om Gerrit af te rossen.....een heel groot kostenplaatje......kan nu in ene wel insectenhotels verkopen om dat in zijn eigen zak te stoppen....weg idealen omdat hij er zelf beter van kan worden.....maar geen geld van hem naar de bv.
pi_183631239
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:32 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Snap even niet wat Adriaan in zijn zak steekt. Hij eet rijst aardappelen groenten en fruit koopt hij van zijn zakgeld. En ja hij eet ook fruit wat voor iedereen is De anderen eten geregeld vlees eieren kaas melk ect. allemaal dingen die hij niet eet. Ze roken en kopen van alles kleding make up botox tandenbleken wenkbrouwen kleuren ga nou niet zeggen dat Adriaan geld in zijn eigen zak steekt.
t zijn geen honderden euro's nee. Maar zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen.

Ik kreeg mee, dat hij eerst het eten op eet van de bv, voordat hij de dingen van zijn zakgeld eet. Hij vertikt het om zijn insectenhotels te verkopen voor de bv... maar verkoopt ze wel voor een bokstrainer.
De yurters moeten betalen (al is het een 'goeie deal') voor hun gebruik van BV spullen. Ik weet het niet hoor, maar ik vind hem een profiteur.

Maar, dat hoeft verder niemand anders te vinden hoor ;)
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
pi_183631247
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:35 schreef zodeju het volgende:

[..]

Zo was hij inderdaad......maar ook hij verandert.....hij wil een trainer om Gerrit af te rossen.....een heel groot kostenplaatje......kan nu in ene wel insectenhotels verkopen om dat in zijn eigen zak te stoppen....weg idealen omdat hij er zelf beter van kan worden.....maar geen geld van hem naar de bv.
wat velen al vanaf het begin zeggen ,a3 is een vreselijke egoist.
  zondag 9 december 2018 @ 21:38:22 #61
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183631265
Adriaan was de eerste die het groepsgevoel kapot maakte. Hij heeft het zaadje geplant en dit is het resultaat.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183631272
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2018 21:38 schreef mazaru het volgende:
Adriaan was de eerste die het groepsgevoel kapot maakte. Hij heeft het zaadje geplant en dit is het resultaat.
Adriaan was de eerste die zei "ik heb poepjes aan iedereen"
  zondag 9 december 2018 @ 21:39:30 #63
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183631283
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Adriaan was de eerste die zei "ik heb poepjes aan iedereen"
Ja, dat was ik ook nog niet vergeten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183631288
Prettig gesprek Joa Brandon
pi_183631289
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:32 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Snap even niet wat Adriaan in zijn zak steekt. Hij eet rijst aardappelen groenten en fruit koopt hij van zijn zakgeld. En ja hij eet ook fruit wat voor iedereen is De anderen eten geregeld vlees eieren kaas melk ect. allemaal dingen die hij niet eet. Ze roken en kopen van alles kleding make up botox tandenbleken wenkbrouwen kleuren ga nou niet zeggen dat Adriaan geld in zijn eigen zak steekt.
Ook beetje non discussie, mensen eten niet precies evenveel, de 1 is groot, klein, dik, dun, snelle spijsvertering, man, vrouw etc. A3 eet zich niet dik.
pi_183631290
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Adriaan was de eerste die zei "ik heb poepjes aan iedereen"
_O- dat is beter dan mijn lange verhaal
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
pi_183631299
En toch heb ik 20 keer liever een Adriaan, dan een uit de kluiten gegroeide oranje Pino die niet verder denkt dan nagels, wimpers en noem de riedel maar :r
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_183631301
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:34 schreef krabje het volgende:

[..]

spichtig is het woord,maar hij praat met dialect.
Maar dan betekent het totaal iets anders:

spich·tig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
mager en lang: een spichtig meisje

Het zal allemaal wel :P
Bovenstaand bericht is een column.
pi_183631306
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:39 schreef Yurtovic het volgende:

[..]

Ook beetje non discussie, mensen eten niet precies evenveel, de 1 is groot, klein, dik, dun, snelle spijsvertering, man, vrouw etc. A3 eet zich niet dik.
Dat heeft er niks mee te maken. Adriaan levert niks op en maakt wel gebruik van alles van de bv. Mag sprekers en bokstrainers uitnodigen.
pi_183631312
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
En toch heb ik 20 keer liever een Adriaan, dan een uit de kluiten gegroeide oranje Pino die niet verder denkt dan nagels, wimpers en noem de riedel maar :r
haha, daar zeg je wat
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
pi_183631322
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
En toch heb ik 20 keer liever een Adriaan, dan een uit de kluiten gegroeide oranje Pino die niet verder denkt dan nagels, wimpers en noem de riedel maar :r
Dat sowieso.
pi_183631328
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
En toch heb ik 20 keer liever een Adriaan, dan een uit de kluiten gegroeide oranje Pino die niet verder denkt dan nagels, wimpers en noem de riedel maar :r
Je kan ze ook allebei niet moeten. Dat doe ik ook. :P
Bovenstaand bericht is een column.
  zondag 9 december 2018 @ 21:42:30 #73
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183631335
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:40 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat heeft er niks mee te maken. Adriaan levert niks op en maakt wel gebruik van alles van de bv. Mag sprekers en bokstrainers uitnodigen.
Maar aan de andere kant is hij altijd bereid om mee te helpen en is hij geen persoon die de boel loopt te saboteren met allerlei kinderachtige streken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183631339
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:41 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Dus ga ik nu een insectenhotel kopen....Dat draagt bij aan het feit, dat hij die geile dikke pad helemaal kutjedol maakt.... :7
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_183631348
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:42 schreef Bumfuzzle het volgende:

[..]

Je kan ze ook allebei niet moeten. Dat doe ik ook. :P
Ik probeer nog even positief te cossen :+
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')