Een wolf is toch geen reptielquote:Op donderdag 13 december 2018 22:03 schreef Quotidien het volgende:
Woont ie toevallig op Wall Street?
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een wolf is toch geen reptiel
quote:
Dat figuur op Wall Street heeft bijna dezelfde naam, zijn voornaam is die van een hele matige Nederlandse zangert.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een wolf is toch geen reptiel
Je las hem wel goed denk ik, maar er wonen meer filmpersonages op Wall Street dan alleen wolven.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]moet naar bed denk ik, las je hele zin verkeerd.
Kan ik mijn halve punt voor Clooney inruilen voor een nieuwe vraag?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat figuur op Wall Street heeft bijna dezelfde naam, zijn voornaam is die van een hele matige Nederlandse zangert.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:34 schreef Quotidien het volgende:
En nu een vraag die mensen wél weten aub.
Antwoord was (Ritchie) Gecko, Clooney speelde zijn broer Sethquote:Op donderdag 13 december 2018 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan ik mijn halve punt voor Clooney inruilen voor een nieuwe vraag?
Die was goed, ik ga hem gewoon tellenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze heten Gecko. Volgens mij heet Quentin Richie in die film
Edit: net te laat dus
En dit is niet goed, Selena Gomez was net uit de luiers toen die film uitkwamquote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En Selena Gomez voor de nieuwe vraag
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:41 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond slaat zichzelf voor hoofd
Wat mij betreft nietquote:
Dat was het welquote:
Nijmegen en Arnhem?quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:20 schreef HPLC het volgende:
De Romeinen stichtten in Nederland enkele steden en dorpen waaronder Noviomagus en Coriovallum. Onder welke namen staan deze twee nu bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |