abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184456608
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:59 schreef Kirb het volgende:
Ons cryo’tje zit in m’n buik!
Ik ga weer voor je duimen Kirb!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184458270
quote:
PUPO!! *O*

De duimen gaan overuren maken de komende twee weken!
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_184460003
Kirb! *O*
pi_184460306
Hee Kirb is ineens PUPO :o O+ *O*
Ik ga voor je duimen O+
All you need is tea & warm socks
pi_184460418
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:16 schreef Cygne het volgende:
De vorige keer gebruikten ze een andere techniek voor de pgd. Eerst was het op dag 3 cel afnemen, 2 dagen later uitslag en terugplaatsing.

Nu op dag 3 cel afnemen, moeten de Embryos goed genoeg zijn om in te vriezen. 6 weken later uitslag en als er dan een gezonde is moet 'ie ook nog goed ontdooien. En dan nog plakken.

En ik heb meestal niet zoveel opbrengst. Bij Wolf 4 eitjes, drie rijp, drie embryo's, 1 gezond en de laatste poging 6 eicellen, 2 Embryo's, 1 gezond.

En ik mg eigenlijk ook helemaal niet klagen van mezelf. Want ben al zo gezegd met Wolf.
Wat een moeilijk verhaal! Je krijgt dus sowieso geen verse TP deze ronde? Ik duim iig voor je ^O^

Barreltje, fijn dat je waarden de goede kant op gaan zeg! Nu kunnen jullie ook bijna door O+

En June de hsg weer overleefd, fijn :) nu door voor echte kansen..

En met mij gaat het prima hoor. Juist, nu zonder hormonen :s)
pi_184460771
quote:
Hartstikke goed nieuws. Ik stuur je positieve energie O+
pi_184461123
Zo hier gaat het gelukkig weer de goede kant op.
Ik had bij de gyn aangegeven dat ik veel bijwerkingen heb.
Toen kwam ze met een nieuw medicijn wat vergelijkbaar is met clomid.
Letrozol heet het. Het is een medicijn dat nog niet erkend wordt voor dit gebruik. Spannend is dat
Dit medicijn word nog niet veel gebruikt, maar in Groningen word dit al veel vaker gebruikt.
Het doet in principe hetzelfde, maar dan met veel minder bijwerkingen.

Ik vind het alleen heel bijzonder dat ik bij de 1% van de mensen die de bijwerking: hartkloppingen heeft. Aan de andere kant gaat het wel heel goed.
Mooi baarmoederslijmvlies en een folikel van 21mm op dag 11. Dat is echt insane snel voor mijn doen.
Zaterdag heb ik al de iui. (ik weet niet waarom maar die is zowat altijd in het weekend)
pi_184462456
quote:
Broedze! :*

Overigens niet herkenbaar wat je schreef over je ziekenhuis. Bij ons waren ze juist behoorlijk optimistisch, terwijl mijn verwachtingen laag waren. De hele tijd behoorlijk positief over onze kansen. Ik vond dat eigenlijk vervelend want ik had de indruk dat dat onrealistisch was en alleen bedoelt om ons moed in te praten. Zo zie je maar, bij iedereen past iets anders ;) Zou fijn zijn als ze wat beter zouden aansluiten bij hoe je er zelf in staat he? :)
pi_184462524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:15 schreef Gaddle het volgende:
Zo hier gaat het gelukkig weer de goede kant op.
Ik had bij de gyn aangegeven dat ik veel bijwerkingen heb.
Toen kwam ze met een nieuw medicijn wat vergelijkbaar is met clomid.
Letrozol heet het. Het is een medicijn dat nog niet erkend wordt voor dit gebruik. Spannend is dat
Dit medicijn word nog niet veel gebruikt, maar in Groningen word dit al veel vaker gebruikt.
Het doet in principe hetzelfde, maar dan met veel minder bijwerkingen.

Ik vind het alleen heel bijzonder dat ik bij de 1% van de mensen die de bijwerking: hartkloppingen heeft. Aan de andere kant gaat het wel heel goed.
Mooi baarmoederslijmvlies en een folikel van 21mm op dag 11. Dat is echt insane snel voor mijn doen.
Zaterdag heb ik al de iui. (ik weet niet waarom maar die is zowat altijd in het weekend)
Wat fijn! Hopelijk werkt dit voor je!
pi_184464155
Zo de pegnyl is ook weer gezet. Ik ben nog steeds bang voor naalden. :o
pi_184470020
Ohh bedankt allemaal voor de jompels en duimen O+.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:22 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Broedze! :*

Overigens niet herkenbaar wat je schreef over je ziekenhuis. Bij ons waren ze juist behoorlijk optimistisch, terwijl mijn verwachtingen laag waren. De hele tijd behoorlijk positief over onze kansen. Ik vond dat eigenlijk vervelend want ik had de indruk dat dat onrealistisch was en alleen bedoelt om ons moed in te praten. Zo zie je maar, bij iedereen past iets anders ;) Zou fijn zijn als ze wat beter zouden aansluiten bij hoe je er zelf in staat he? :)
Het probleem is een beetje dat ik er zelf ook nogal pessimistisch in sta, en dat het ZH dus ook nog eens zo voorzichtig is zorgt dus helemaal voor een gezellige stemming zeg maar :'). Ik wil proberen toch telkens positief een nieuwe poging in te gaan, en dat is soms zo lastig. Ik vind het nog steeds zo fantastisch voor je O+, gaat alles goed? (ik lees al een tijd niet meer mee in Z&G)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaddle wat fijn dat die nieuwe medicatie zo goed voor je werkt! Ik ga voor je duimen zaterdag en daarna :*.

Bertha :W, fijn dat het goed met je gaat.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
pi_184474689
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Wat een moeilijk verhaal! Je krijgt dus sowieso geen verse TP deze ronde? Ik duim iig voor je ^O^

Nee, geen verse.
Ik hoor opzich goede verhalen over deze techniek dus ik ben benieuwd.

Wat ik wel wonderlijk vind: hoor van andere stellen die pgd deden dat ze wel te horen krijgen dat hun embryo drager of vrij is. Anderen mochten dat weer niet weten. Stom dat het niet eenduidig is.
pi_184474764
Heb je dan na die 6 weken een terugplaatsing in eigen cyclus, Cygne? Ik vind het ergens maar gek, je kansen met pgd zijn al klein omdat er zoveel afvalt, en dan heb je nu nog de extra invriezen/goed ontdooien factor. :@
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_184476464
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:21 schreef Nanuke het volgende:
Heb je dan na die 6 weken een terugplaatsing in eigen cyclus, Cygne? Ik vind het ergens maar gek, je kansen met pgd zijn al klein omdat er zoveel afvalt, en dan heb je nu nog de extra invriezen/goed ontdooien factor. :@
In eigen cyclus inderdaad.
Die factor vind ik inderdaad ook lastig.
pi_184479722
Dat vind ik ook wel gek. Geven ze daar een verklaring voor?
pi_184479741
Kan een mod mijn gegevens uit de 1e post halen?

Ik ben op dit moment 6 weken zwanger, mocht dit goed gaan hoor ik hier niet meer thuis in dit topic en mocht het wel mis gaan dan hoor ik hier ook niet meer aangezien we het medische traject hebben verlaten
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 20:10:02 #167
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_184479816
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:06 schreef Whoopje het volgende:

Ik ben op dit moment 6 weken zwanger, mocht dit goed gaan hoor ik hier niet meer thuis in dit topic en mocht het wel mis gaan dan hoor ik hier ook niet meer aangezien we het medische traject hebben verlaten
ik heb je er uit gehaald. Ik hoop ontzettend hard dat alles goed gaat :*
disclaimer
pi_184480040
quote:

Wow, na zo lang! Ik hoop ontzettend voor je dat het goed blijft gaan
pi_184481122
quote:

Gefeliciteerd! Ik stuur je positieve energie. Dat het maar goed mag blijven gaan.
pi_184481657
Gefeliciteerd Whoopje! En nu duimen voor een prachtige september-baby ^O^
pi_184481831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:05 schreef B.ertha het volgende:
Dat vind ik ook wel gek. Geven ze daar een verklaring voor?
De arraytest die ze eerst gebruikten is niet meer leverbaar. Nu gaan ze gebruik maken van ngs. Die methode duurt lang en dat houden die embryo's niet vol.
pi_184483394
Oh.. Maakt het uit voor de succeskansen? Ik hoop zo dat we hier binnenkort weer iemand kunnen uitzwaaien O+
Mijzelf bijvoorbeeld O-)
pi_184485257
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Oh.. Maakt het uit voor de succeskansen? Ik hoop zo dat we hier binnenkort weer iemand kunnen uitzwaaien O+
Mijzelf bijvoorbeeld O-)
Ze zeggen dat een cryo vaak ietsje sterker is. Maar dan moet hij wel goed genoeg zijn om in te vriezen, te ontdooien. NGS schijnt wel betrouwbaarder te zijn dan array.

Ik hoop het ook zo! :*
pi_184487393
quote:
Mijzelf bijvoorbeeld O-)
haha sorry ik moest daar echt om lachen. :+ Ik hoop het ook B.ertha :* O+
pi_184488023
quote:
Mijzelf bijvoorbeeld O-)
Ja goed plan. En doe dan gelijk streepjesregen XXXXXXXXXL waarbij iedereen hier uitgezwaaid kan worden O+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')