abonnement Unibet Coolblue
pi_183625921
GM allen,

ik heb hier 50 gebakjes om de boel wat te sussen.... wie lust?

saaie streams verder vandaag zeg...
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
pi_183625922
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2018 16:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die genoodzaakt zijn het wel te dragen ook liever nieuwe kleding in de winkel zou kopen.
Je kan ook goedkoop nieuwe kleding kopen.
Maarja, dan is het geen merk...
Het ligt er maar aan wat je belangrijker vindt :P
Bovenstaand bericht is een column.
pi_183625928
Joa jaloers?
pi_183625934
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:27 schreef Toweler het volgende:
Joa jaloers?
Lijkt er wel op ja
pi_183625935
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en ben niet tegen cossers die kritiek hebben op de yurtboys mazaru en ik kunnen altijd prima door dezelfde deur
Ik denk dat jou het meeste dwarszit wat mij ook dwarszit. Sommige mensen hebben een onredelijke haat en zullen alles wat diegene dan doet naar het negatieve draaien.

Maar aan het eind vd dag hebben ook die mensen recht op hun mening. Doe je weinig aan.
  zondag 9 december 2018 @ 16:28:20 #206
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_183625937
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2018 16:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die genoodzaakt zijn het wel te dragen ook liever nieuwe kleding in de winkel zou kopen.
In een kledingzaak kan nieuwe kleding wel 10 keer gepast zijn voordat jij het koopt.Of het personeel heeft het gedragen en weer terug gehangen. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 9 december 2018 @ 16:28:49 #207
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183625945
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en ben niet tegen cossers die kritiek hebben op de yurtboys mazaru en ik kunnen altijd prima door dezelfde deur
Het boeit mij niets wie voor wie is. Ik heb gewoon mijn eigen mening en wie er anders over denkt moet dat zelf weten. Zolang mensen niet persoonlijk naar mij toe worden vind ik alles best.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_183625947
Tim denkt dat mensen zoals bv Lotus zich wel aan sluiten Joa haalt hem uit de droom, Mike gebruikt Lotus als een speelpop, onderdanig aan Mike, als Mike toegeeft, hapt Lotus want ze is hoteldebotel op Mike. En Mike heeft geen vrienden in de buitenwereld dus jullie moeten niks van hem verwachten, die gebruikt je als hij je nodig heeft en laat je weer vallen als het nodig is.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_183625948
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik denk dat jou het meeste dwarszit wat mij ook dwarszit. Sommige mensen hebben een onredelijke haat en zullen alles wat diegene dan doet naar het negatieve draaien.

Maar aan het eind vd dag hebben ook die mensen recht op hun mening. Doe je weinig aan.
Juist Soulraven je verwoord t goed zo is het gewoon en dat het mag prima maar tegen gas en ik ben dan degene die zou aanvallen me ase
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183625949
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het boeit mij niets wie voor wie is. Ik heb gewoon mijn eigen mening en wie er anders over denkt moet dat zelf weten. Zolang mensen niet persoonlijk naar mij toe worden vind ik alles best.
_O_
  zondag 9 december 2018 @ 16:29:28 #211
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_183625955
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

In een kledingzaak kan nieuwe kleding wel 10 keer gepast zijn voordat jij het koopt.Of het personeel heeft het gedragen en weer terug gehangen. :D
:Y Precies hetzelfde
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 9 december 2018 @ 16:29:31 #212
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_183625958
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:27 schreef mamakarina het volgende:
GM allen,

ik heb hier 50 gebakjes om de boel wat te sussen.... wie lust?

saaie streams verder vandaag zeg...
Gm,heb je iets met citroenkwark? Lekker. :9~
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_183625961
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik denk dat jou het meeste dwarszit wat mij ook dwarszit. Sommige mensen hebben een onredelijke haat en zullen alles wat diegene dan doet naar het negatieve draaien.

Maar aan het eind vd dag hebben ook die mensen recht op hun mening. Doe je weinig aan.
Negatieve draaien tot daar aan toe. Is te 'overzien', maar puur leugens verspreiden vind ik een heel ander verhaal. Daar gaan mijn haren van overeind
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183625971
Ik heb geen enkel probleem met tweedehands kleding. Kwestie van even goed wassen. Vroeger was dat ook heel normaal. We gooien tegenwoordig zoveel weg wat gewoon nog hartstikke goed bruikbaar is. Wegwerp maatschappij.
pi_183625975
quote:
Ik ben aan het bijlezen.
Las dat Mike niet verliefd is op Lotus. Toch weer samen in bed. Hoe zit het nou?
pi_183625980
Wie zitten er nu intussen in de loods? Hiske en Christel samen? Franny, Shelley en Brandon misschien nog?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_183625983
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2018 16:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Negatieve draaien tot daar aan toe. Is te 'overzien', maar puur leugens verspreiden vind ik een heel ander verhaal. Daar gaan mijn haren van overeind
Begrijp ik hoor. Mja je kunt nu eenmaal niet veranderen hoe een ander de dingen wil zien.
pi_183625984
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Gm,heb je iets met citroenkwark? Lekker. :9~
Ja die heb ik gister gemaakt , met een radler citroen , en is erg lekker fris .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_183625985
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2018 16:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Negatieve draaien tot daar aan toe. Is te 'overzien', maar puur leugens verspreiden vind ik een heel ander verhaal. Daar gaan mijn haren van overeind
ook dat wordt hier te vaak gedaan klopt ook
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183625986
Kijk het groepje triest in de mancave zitten
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_183625990
Ik heb vanaf de start gekeken.... en ik ben gewoon gevallen voor de broederschap ontwikkeling, de eerlijkheid die zij naar elkaar hebben, het strijden van toen. Als je er nu invalt, geloof ik wel dat je alleen de boeven-acties meekrijgt, maar het is de hele ontwikkeling daar naartoe wat mij op de hand van de broeders zet.
En verder begrijp ik heel goed dat het een show is, alles wordt uitvergroot.
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
  zondag 9 december 2018 @ 16:31:47 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_183625994
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:27 schreef Toweler het volgende:
Joa jaloers?
Joa is een stokkertje. Met Lotus zogenaamd een goed gesproken houden om hun verslavingen en wat ze allemaal meegemaakt hebben, maar ondertussen de boel wel opnaaien dat een Gerrit zich niet moest laten wegjagen uit het huisje. Het is een egoist die alleen maar aan zichzelf denkt.
pi_183625999
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Gm,heb je iets met citroenkwark? Lekker. :9~
^O^ die is voor jou
ik verzorg een geldboom.... weer geen bloesem dit jaar
pi_183626001
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:31 schreef mamakarina het volgende:
Ik heb vanaf de start gekeken.... en ik ben gewoon gevallen voor de broederschap ontwikkeling, de eerlijkheid die zij naar elkaar hebben, het strijden van toen. Als je er nu invalt, geloof ik wel dat je alleen de boeven-acties meekrijgt, maar het is de hele ontwikkeling daar naartoe wat mij op de hand van de broeders zet.
En verder begrijp ik heel goed dat het een show is, alles wordt uitvergroot.
^O^ ^O^ ^O^ ik snap daarom ook nooit de haat posten niet is een rls en zijn pionetjes in utopia
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  zondag 9 december 2018 @ 16:33:15 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_183626012
De BV gaat aanstekers maken??? :D :D :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')