abonnement Unibet Coolblue
pi_183900668
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Uiteraard, ik vind Red dead 2 en The Witcher 3 bijvoorbeeld kut. Soms zegt dat alleen meer over mijzelf dan over die games.
je bent niet de enige hoor. Red dead 1 duurde HEEL lang voor iker in kon komen en op gegeven moment verveelde die zo dat ik aan de kant heb geschoven en hetzelfde gebeurde met witcher 2 en 3.

Te lang, veel te groot middenstuk, veel te veel busy work. niet mijn ding. ik kan zien dat het ontzettend goede games zijn, ze zijn alleen niks voor mij. Terwijl ik wel mezelf uren in iets als octopath kan kwijtraken.
  zaterdag 22 december 2018 @ 18:25:08 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_183900998
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Uiteraard, ik vind Red dead 2 en The Witcher 3 bijvoorbeeld kut. Soms zegt dat alleen meer over mijzelf dan over die games.
Ja dat je awesome bent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_183915858
Ik ben voornamelijk Nintendo, maar ik heb mij uitstekend vermaakt met Red Dead 2 dit jaar. Toch meer een game die je speelt voor de story dan de gameplay. Maar ik begrijp het volkomen als dat niet je ding is.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zondag 23 december 2018 @ 12:21:57 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_183916261
Ik ben helemaal voor games die meer story zijn dan gameplay. Walking simulators zijn dikwijls fantastisch, maar daar maken ze de gameplay zo dat het niet in de weg gaat zitten. Spellen als RDR en Witcher forceren je ook nog eens 70 uur lang te interacteren met die middelmatige gameplay.
Overigens vind ik ze allebei best goed hoor, vermaak me ook wel met RDR, maar ook nogal een gemiste kans, en vind ze daarom geen "mastapieces". Ik ben hier wel erg kritisch in moet ik zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_183936188
Iemand hier met educated guesses wanneer de switch in prijs omlaag gaat? Ik wil er dolgraag eentje hebben voor smash bros maar momenteel vind ik het nog ietwat duur om voor 1 game ~300 euro af te tikken :P

Niet dat ik uitsluit dat ik ook nog even mario kart etc ga doen, maar in mijn ervaring is smash bros uiteindelijk hetgeen wat ik blijf spelen.
Conscience do cost.
  Redactie Games maandag 24 december 2018 @ 10:06:48 #206
181272 crew  Noppie2000
pi_183936265
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:59 schreef ems. het volgende:
Iemand hier met educated guesses wanneer de switch in prijs omlaag gaat? Ik wil er dolgraag eentje hebben voor smash bros maar momenteel vind ik het nog ietwat duur om voor 1 game ~300 euro af te tikken :P

Niet dat ik uitsluit dat ik ook nog even mario kart etc ga doen, maar in mijn ervaring is smash bros uiteindelijk hetgeen wat ik blijf spelen.
November 2019.
  maandag 24 december 2018 @ 10:48:56 #207
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_183936728
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:59 schreef ems. het volgende:
Iemand hier met educated guesses wanneer de switch in prijs omlaag gaat? Ik wil er dolgraag eentje hebben voor smash bros maar momenteel vind ik het nog ietwat duur om voor 1 game ~300 euro af te tikken :P

Niet dat ik uitsluit dat ik ook nog even mario kart etc ga doen, maar in mijn ervaring is smash bros uiteindelijk hetgeen wat ik blijf spelen.
Vergeet BotW niet! Verplichte kost voor iedereen met een Switch.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_183936908
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:59 schreef ems. het volgende:
Iemand hier met educated guesses wanneer de switch in prijs omlaag gaat? Ik wil er dolgraag eentje hebben voor smash bros maar momenteel vind ik het nog ietwat duur om voor 1 game ~300 euro af te tikken :P

Niet dat ik uitsluit dat ik ook nog even mario kart etc ga doen, maar in mijn ervaring is smash bros uiteindelijk hetgeen wat ik blijf spelen.
Je kunt voor 300 euro vaak wel een tweedehandse switch met Odeyssey, MK of Zelda er bij krijgen. Odeyssey heb ik verkocht voor 35 euro en ik heb Smash Ultimate limited voor 66 euro gescoord. Met een Mayflash adapter, screenprotector en etui voor 35 euro ben ik nu 366 euro kwijt.

Eigenlijk net zoveel als de Xbox one X met Forza combo mij gekost heeft :P Heb ik met de switch toch meer waar voor mijn geld. ^O^ Zelda en Smash ging het mij om. Mk is wel leuk als je in de andere geen zin hebt of mensen over de vloer.
mag het weten
pi_183943681
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 10:48 schreef Faux. het volgende:

[..]

Vergeet BotW niet! Verplichte kost voor iedereen met een Switch.
Heb ik samen met een vriend gespeeld op de WiiU :)
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 11:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Je kunt voor 300 euro vaak wel een tweedehandse switch met Odeyssey, MK of Zelda er bij krijgen. Odeyssey heb ik verkocht voor 35 euro en ik heb Smash Ultimate limited voor 66 euro gescoord. Met een Mayflash adapter, screenprotector en etui voor 35 euro ben ik nu 366 euro kwijt.

Eigenlijk net zoveel als de Xbox one X met Forza combo mij gekost heeft :P Heb ik met de switch toch meer waar voor mijn geld. ^O^ Zelda en Smash ging het mij om. Mk is wel leuk als je in de andere geen zin hebt of mensen over de vloer.
Ja, het ding is eigenlijk dat ik sinds de gamecube niet meer zo'n consolegamer ben. Eigenlijk doe ik het liefst alles op PC maar dat is dus voor smash niet zo eenvoudig :P Nintendo is wat dat betreft nog de enige console die ik overweeg gezien de juicy exclusives die ik op de playstation en xbox eigenlijk niets vindt.

Maar ik hoopte dat in de loop van volgend jaar na de feestdagen de prijs wat zou dalen. Ook met oog op een aankondiging van een 'nieuwe' Switch. Ik wacht wel gewoon nog even!
Conscience do cost.
pi_183943976
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 12:21 schreef speknek het volgende:
Ik ben helemaal voor games die meer story zijn dan gameplay. Walking simulators zijn dikwijls fantastisch, maar daar maken ze de gameplay zo dat het niet in de weg gaat zitten. Spellen als RDR en Witcher forceren je ook nog eens 70 uur lang te interacteren met die middelmatige gameplay.
Overigens vind ik ze allebei best goed hoor, vermaak me ook wel met RDR, maar ook nogal een gemiste kans, en vind ze daarom geen "mastapieces". Ik ben hier wel erg kritisch in moet ik zeggen.
Ga je mond spoelen jij :(

RDR2 GOTY mastapiece alles _O_
  maandag 24 december 2018 @ 18:08:02 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183944350
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 24 december 2018 @ 18:20:18 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183944568
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 17:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen jij :(

RDR2 GOTY mastapiece alles _O_
Als je niet van uitdagende gameplay houdt en wel van eye candy..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 24 december 2018 @ 18:23:31 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183944625
Wat is er niet uitdagend aan dan? Alleen niet uitdagend als je met auto aim speelt.

Voor de rest een geweldig avontuur met een atmosfeer van heb ik jou daar
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 24 december 2018 @ 18:25:02 #214
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183944646
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er niet uitdagend aan dan? Alleen niet uitdagend als je met auto aim speelt.

Voor de rest een geweldig avontuur met een atmosfeer van heb ik jou daar
Niet gespeeld hoor :@ alleen reviews gelezen. Vaakst gehoorde klachten zijn matige gameplay. Vaakst gehoord compliment de prachtige beelden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 24 december 2018 @ 18:28:53 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183944713
Ik vind dat er niet echt sprake is van matige gameplay. Ja als je de hele game met auto aim speelt ( wat ongetwijfeld sommige mensen doen en ook leuk vinden (?) ) ja dan is het extreem simpel run & cover.

Mijn grootste compliment aan RDR2 is de character development, sowieso is Arthur de sterkstse protagonist die R* ooit heeft neergezet. Het verhaal is ook erg sterk.

De missies zijn redelijk run of the mill, en niet veel bijzonders naast het verhaal wat er bij komt kijken. Waar de game in uitblinkt is de atmosfeer dat je een echte outlaw bent, dat je met elke NPC kan interacten wat het spel zo'n grounded gevoel geeft. En dat je de main story niet hoeft te volgen, en nog uren aan uren plezier kan beleven met het free roamen, het hunten, en continue nieuwe dingen tegen blijft komen zelfs na 50/60 uur.

Toen ik daarna Assassins Creed Origins ging spelen, mijn main character altijd stil is en je tegen niemand hallo kan zeggen.. joh wat zie je dan hoe generiek zo'n Ubisoft game is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183945265
quote:
11s.gif Op maandag 24 december 2018 18:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je niet van uitdagende gameplay houdt en wel van eye candy..
Gaat niet om de gameplay of eye candy maar om het verhaal, de sfeer, de characters etc etc.
pi_183945286
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind dat er niet echt sprake is van matige gameplay. Ja als je de hele game met auto aim speelt ( wat ongetwijfeld sommige mensen doen en ook leuk vinden (?) ) ja dan is het extreem simpel run & cover.

Mijn grootste compliment aan RDR2 is de character development, sowieso is Arthur de sterkstse protagonist die R* ooit heeft neergezet. Het verhaal is ook erg sterk.

De missies zijn redelijk run of the mill, en niet veel bijzonders naast het verhaal wat er bij komt kijken. Waar de game in uitblinkt is de atmosfeer dat je een echte outlaw bent, dat je met elke NPC kan interacten wat het spel zo'n grounded gevoel geeft. En dat je de main story niet hoeft te volgen, en nog uren aan uren plezier kan beleven met het free roamen, het hunten, en continue nieuwe dingen tegen blijft komen zelfs na 50/60 uur.

Toen ik daarna Assassins Creed Origins ging spelen, mijn main character altijd stil is en je tegen niemand hallo kan zeggen.. joh wat zie je dan hoe generiek zo'n Ubisoft game is.
Precies ja. Heb Assassin's Creed Odyssee nog liggen maar kan daar onmogelijk in komen na het spelen van Red Dead.
pi_183946840
Iemand die mijn Smash Bros wil ruilen tegen zijn DK:tropical freeze? Nu een kleine 5 uur in smash zitten en het is niet echt mijn spel.
pi_183949568
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 24 december 2018 @ 23:32:29 #220
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_183950616
Als iemand BoTW wil verkopen voor een mooi prijsje, hit me up. Ik ben gescammed op MP
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  dinsdag 25 december 2018 @ 08:58:59 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183953715
quote:
9s.gif Op maandag 24 december 2018 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Als iemand BoTW wil verkopen voor een mooi prijsje, hit me up. Ik ben gescammed op MP
Oh noes! Watskeburt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183956245
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind dat er niet echt sprake is van matige gameplay. Ja als je de hele game met auto aim speelt ( wat ongetwijfeld sommige mensen doen en ook leuk vinden (?) ) ja dan is het extreem simpel run & cover.

Mijn grootste compliment aan RDR2 is de character development, sowieso is Arthur de sterkstse protagonist die R* ooit heeft neergezet. Het verhaal is ook erg sterk.

De missies zijn redelijk run of the mill, en niet veel bijzonders naast het verhaal wat er bij komt kijken. Waar de game in uitblinkt is de atmosfeer dat je een echte outlaw bent, dat je met elke NPC kan interacten wat het spel zo'n grounded gevoel geeft. En dat je de main story niet hoeft te volgen, en nog uren aan uren plezier kan beleven met het free roamen, het hunten, en continue nieuwe dingen tegen blijft komen zelfs na 50/60 uur.

Toen ik daarna Assassins Creed Origins ging spelen, mijn main character altijd stil is en je tegen niemand hallo kan zeggen.. joh wat zie je dan hoe generiek zo'n Ubisoft game is.
Wat voor mij de gameplay saai maakt is het gebrek aan vrijheid tov eerdere open world games van Rockstar games en bijvoorbeeld een BOTW.

Waar je in die games nog met behulp van je eigen creativiteit op verschillende manieren missies kon benaderen krijg je bij de super lineaire missies gelijk een Mission Failed op je scherm als je maar een beetje afwijkt van het voor je door Rockstar uitgestippelde pad.

Ik snap dat dit een bewuste keuze is geweest van Rockstar en dat dit prachtige, filmische gescripte momenten oplevert maar dat is voor mij niet de reden dat ik open world/sandbox games ben gaan spelen en het voelt voor mij als een stap terug qua game design.

Het zit er een beetje tussen in, enerzijds zit je in een fantastische open wereld maar aan de andere kant heb je totaal heen vrijheid om missies op je eigen manier te benaderen. Dat is voor mij frustrerend.

In dit filmpje wordt het allemaal nog wat duidelijker uitgelegd en het voor mij de reden dat ik écht niet door die game heen kwam, ondanks de fantastische World building, voice acting etc.

  dinsdag 25 december 2018 @ 11:27:56 #223
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183956565
quote:
Blijft leuk, maar gewoon niets nieuws verder dus. ;(
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  dinsdag 25 december 2018 @ 11:53:35 #224
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_183957162
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 december 2018 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh noes! Watskeburt?
BoTW gekocht van iemand. Met kaartje met datum en naam en al. Maar radio silence na overmaken ;(
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  dinsdag 25 december 2018 @ 11:54:41 #225
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_183957191
Overigens wil ik Cuphead op de switch maar dat zal niet snel gebeuren
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')