abonnement Unibet Coolblue
pi_183621728
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:01 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Ik vind het wel geinig om hier mee te lezen en soms te posten over mijn eigen dates.

Alleen ik date heel weinig omdat ik altijd een tweede date heb, en vervolgende. Daarom snap ik de seriedates hier in dit topic ook nooit. Die daten aan een stuk en blijven hier maar posten. Enige conclusie die ik daar uit kan trekken is dat ze gewoon inet helemaal goed zijn. Als ik zelfs (ik ben echt niet knap ofzo) gewoon normaal kan daten, en er elke keer wel een relatie aan overhou dan kom ik tot de conclusie dat gewoon een beetje normaal zijn, een baan hebben en geen totale ogre zijn genoeg moet zijn.

En dan maar altijd afgeven op de anderen, kijk eens in de spiegel, misschien is daten niets voor je.
Jij houdt aan elke date een relatie over? :o
pi_183621830
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:01 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Ik vind het wel geinig om hier mee te lezen en soms te posten over mijn eigen dates.

Alleen ik date heel weinig omdat ik altijd een tweede date heb, en vervolgende. Daarom snap ik de seriedates hier in dit topic ook nooit. Die daten aan een stuk en blijven hier maar posten. Enige conclusie die ik daar uit kan trekken is dat ze gewoon inet helemaal goed zijn. Als ik zelfs (ik ben echt niet knap ofzo) gewoon normaal kan daten, en er elke keer wel een relatie aan overhou dan kom ik tot de conclusie dat gewoon een beetje normaal zijn, een baan hebben en geen totale ogre zijn genoeg moet zijn.

En dan maar altijd afgeven op de anderen, kijk eens in de spiegel, misschien is daten niets voor je.
haha ik geloof echt niet alles wat ik hier lees hoor ;)

zitten veel verzinsels en slap geklets tussen :D
pi_183621837
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 11:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goed punt wel ^O^. Mensen zijn met daten keihard en haken mijns inziens veel te snel, bij het minste of geringste af.. In de hoop om nèt iemand te vinden die zogenaamd "beter" is..

Nieuwsflash, iedereen heeft wel iets..
Dit bedoel ik dus, altijd de schuld van een ander dat ze niet met iemand willen daten. Als jij een poot hebt dat is het niet raar dat iemand graag op zoek gaat naar iemand met twee poten. Niet zo raar toch?
pi_183621854
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Jij houdt aan elke date een relatie over? :o
Relatie is een groot woord, maar vervolgdates wel. En toen ik een paar jaar geleden niet op zoek was naar een relatie hield ik er ook aan over wat ik zocht.

Kwestie van screenen, en niet zomaar met elke gewllige gek op date gaan. Lijkt mij.
pi_183622143
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:40 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Relatie is een groot woord, maar vervolgdates wel. En toen ik een paar jaar geleden niet op zoek was naar een relatie hield ik er ook aan over wat ik zocht.

Kwestie van screenen, en niet zomaar met elke gewllige gek op date gaan. Lijkt mij.
Screenen is een beetje moeilijk met Tinder, mensen doen zich toch anders voor dan dat ze daadwerkelijk zijn en je weet ook niet van te voren of die "body chemistry" er is, dat was toch altijd net iets makkelijker met mensen in het echt tegen te komen. Je weet gewoon niet goed wie je voor je krijgt tot je diegene ontmoet. Maar je moet idd niet met iedereen zomaar op date gaan, nee.
pi_183622607
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:38 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, altijd de schuld van een ander dat ze niet met iemand willen daten. Als jij een poot hebt dat is het niet raar dat iemand graag op zoek gaat naar iemand met twee poten. Niet zo raar toch?
Alsjeblieft zeg, je persoonlijke aanval mag je bij je houden.

Ik geef de ander helemaal niet de schuld. Heb fantastische mensen leren kennen door te daten, en die had ik anders nooit ontmoet of gezien :)
  zondag 9 december 2018 @ 12:33:20 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183622676
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 11:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goed punt wel ^O^. Mensen zijn met daten keihard en haken mijns inziens veel te snel, bij het minste of geringste af.. In de hoop om nèt iemand te vinden die zogenaamd "beter" is..

Nieuwsflash, iedereen heeft wel iets..
Dat mag toch

Als je de keuze hebt tussen een auto die 240 kan of eentje die elke vier straten stil valt en je houdt van hard rijden kies je ook niet voor die laatste.

Is heel lullig als jij in die tweede categorie valt maar dat is gewoon soms de waarheid.

Of je moet een aanwinst op andere vlakken zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183622689
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat mag toch

Als je de keuze hebt tussen een auto die 240 kan of eentje die elke vier straten stil valt en je houdt van hard rijden kies je ook niet voor die laatste.

Is heel lullig als jij in die tweede categorie valt maar dat is gewoon soms de waarheid.

Of je moet een aanwinst op andere vlakken zijn
Hoe onaardig dit.
  zondag 9 december 2018 @ 12:36:36 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183622728
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe onaardig dit.
Ja, dat zal, maar dat ís toch gewoon zo.
Als je kaal bent als vrouw heb je ook minder 'kans' dan wanneer je een volle bos haar hebt. Als je langdurig werkloos bent ook minder kans dan wanneer je floreert in je werk.
Met een pokdalige huid is het ook minder goed daten dan met een glad bekkie

Kun je heel onaardig vinden, zo werkt het gewoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183622774
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:48 schreef Halimede het volgende:

[..]

Mannen die er alleen voor de lol op zitten zijn tegenover mij vrij duidelijk met wat ze willen :Y
Ik loop eerder tegen het probleem aan dat mannen over het algemeen super hard van stapel lopen met dat ze een relatie willen (als ze niet gestoord zijn op een andere manier, maar vaak is het ook een combinatie _O- )
En, heeft dat succes?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183622825
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:40 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Relatie is een groot woord, maar vervolgdates wel. En toen ik een paar jaar geleden niet op zoek was naar een relatie hield ik er ook aan over wat ik zocht.

Kwestie van screenen, en niet zomaar met elke gewllige gek op date gaan. Lijkt mij.
Hahaha, wat goed van je man. En bedankt voor je advies, echt geweldig.
  zondag 9 december 2018 @ 12:43:55 #212
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183622847
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja, dat zal, maar dat ís toch gewoon zo.
Als je kaal bent als vrouw heb je ook minder 'kans' dan wanneer je een volle bos haar hebt. Als je langdurig werkloos bent ook minder kans dan wanneer je floreert in je werk.
Met een pokdalige huid is het ook minder goed daten dan met een glad bekkie

Kun je heel onaardig vinden, zo werkt het gewoon
Dat is idd de harde realiteit.
En ben ook van mening dat op elk potje een dekseltje past.

Met een positieve en vrolijke levensinstelling kom je ver denk ik.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183622950
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat mag toch

Als je de keuze hebt tussen een auto die 240 kan of eentje die elke vier straten stil valt en je houdt van hard rijden kies je ook niet voor die laatste.

Is heel lullig als jij in die tweede categorie valt maar dat is gewoon soms de waarheid.

Of je moet een aanwinst op andere vlakken zijn
Die aanwinst ben ik zeker, alleen komen sommige mensen niet zover om dat te "zien", dat is alleen wat ik wil zeggen.

Omdat ze dus te snel opgeven. Ook wel oppervlakkig genoemd. Daarom date ik vaak ook de oudere vrouwen die ook iets meegemaakt hebben mét levenservaring.

Heb meer dan genoeg complimenten ontvangen op de manier waarop ik in het leven sta en ermee omga.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2018 12:52:17 ]
  zondag 9 december 2018 @ 12:53:02 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183622984
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die aanwinst ben ik zeker, alleen komen sommige mensen niet zover om dat te "zien", dat is alleen wat ik wil zeggen.

Omdat ze dus te snel opgeven. Ook wel oppervlakkig genoemd. Daarom date ik vaak ook de oudere vrouwen die ook iets meegemaakt hebben mét levenservaring.

Heb meer dan genoeg complimenten ontvangen op de manier waarop ik in het leven sta en ermee omga.
Ik doelde niet op jou persoonlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183623013
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe onaardig dit.
Vind je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183623046
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die aanwinst ben ik zeker, alleen komen sommige mensen niet zover om dat te "zien", dat is alleen wat ik wil zeggen.

Omdat ze dus te snel opgeven. Ook wel oppervlakkig genoemd.

Heb meer dan genoeg complimenten ontvangen op de manier waarop ik in het leven sta en ermee omga.
Het probleem is alleen dat jij niet degene bent die bepaalt of jij een aanwinst bent voor de ander, dat is die persoon zelf.

Ben het wel met je eens dat het vaak oppervlakkig is hoor, en dat mensen (zowel mannen als vrouwen) zichzelf behoorlijk in de voet kunnen schieten door altijd maar te kiezen voor die knappe persoon, terwijl je met de persoon die misschien niet geheel voldoet aan het ideaalplaatje, veel gelukkiger kunt worden.

Ik merk dit zelf ook wel bij vrienden : ik heb vrienden waar ik als persoon echt enorm tegenop kijk : hoe sociaal vaardig ze zijn, hoe wijs ze zijn, hoe stabiel en nuchter ze zijn in stressvolle situaties. Dan denk ik echt : wow een vrouw en eventuele toekomstige kinderen zouden zo blij moeten zijn met jou als toekomstige man / vader. Maar omdat ze niet helemaal voldoen aan het ideaalplaatje van de lange, brede adonis, komen ze niet of nauwelijks aan de bak.

Aan de andere kant merk ik dat er vrouwen zijn die instant voor mij kiezen, kennelijk omdat ik wél lang en breed ben, terwijl ik denk : leuk dat je mij ziet zitten, maar ik ben redelijk op mijzelf gericht, kan moeilijk omgaan met mensen die anders in elkaar zitten dan ik, volgens mij ben ik helemaal niet zo'n leuke partner (vandaar dat ik ook niet echt een relatie aan durf te gaan).
pi_183623301
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:58 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat jij niet degene bent die bepaalt of jij een aanwinst bent voor de ander, dat is die persoon zelf.

Ben het wel met je eens dat het vaak oppervlakkig is hoor, en dat mensen (zowel mannen als vrouwen) zichzelf behoorlijk in de voet kunnen schieten door altijd maar te kiezen voor die knappe persoon, terwijl je met de persoon die misschien niet geheel voldoet aan het ideaalplaatje, veel gelukkiger kunt worden.

Ik merk dit zelf ook wel bij vrienden : ik heb vrienden waar ik als persoon echt enorm tegenop kijk : hoe sociaal vaardig ze zijn, hoe wijs ze zijn, hoe stabiel en nuchter ze zijn in stressvolle situaties. Dan denk ik echt : wow een vrouw en eventuele toekomstige kinderen zouden zo blij moeten zijn met jou als toekomstige man / vader. Maar omdat ze niet helemaal voldoen aan het ideaalplaatje van de lange, brede adonis, komen ze niet of nauwelijks aan de bak.

Aan de andere kant merk ik dat er vrouwen zijn die instant voor mij kiezen, kennelijk omdat ik wél lang en breed ben, terwijl ik denk : leuk dat je mij ziet zitten, maar ik ben redelijk op mijzelf gericht, kan moeilijk omgaan met mensen die anders in elkaar zitten dan ik, volgens mij ben ik helemaal niet zo'n leuke partner (vandaar dat ik ook niet echt een relatie aan durf te gaan).
Dan is dat toch ook aan de persoon zelf?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_183623307
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

En, heeft dat succes?
Mannen die direct zijn over dat ze alleen sex willen? Die zijn vast minder tijd kwijt aan het kletsen met meisjes waar ze toch geen echte interesse in hebben.
pi_183623311
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:58 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat jij niet degene bent die bepaalt of jij een aanwinst bent voor de ander, dat is die persoon zelf.

Daarnaast: het gaat mis want: de ander geeft te snel op, de ander is te oppervlakkig enz. Het gaat mis door iets wat de ander niet goed doet.

Wat je denk ik voorop moet stellen is dat, als het daten niet naar wens verloopt, je echt bij jezelf moet beginnen.
Die andere persoon kan jij namelijk niet veranderen en de enige persoon waar je wel iets aan kan veranderen ben je zelf.

Zijn er dingen waar je zelf iets aan kan doen waardoor de ander het wel meer tijd geeft, dingen die je eerder duidelijk kan maken zodat de ander minder tijd nodig heeft om jou sneller te leren kennen / accepteren?

Het gaat mis want het ligt aan een ander komt gewoon zo vol zelfmedelijden/ gebrek aan zelfreflectie over en daarnaast schiet je er zelf ook niks mee op om het bij de ander neer te leggen in plaats van, het enige wat je eraan kan doen, zelfkritisch naar je eigen verbeterpunten te kijken en daaraan te werken.
pi_183623408
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:18 schreef Halimede het volgende:

[..]

Mannen die direct zijn over dat ze alleen sex willen? Die zijn vast minder tijd kwijt aan het kletsen met meisjes waar ze toch geen echte interesse in hebben.
Denk dat dat weinig uitmaakt hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183623423
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:01 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Ik vind het wel geinig om hier mee te lezen en soms te posten over mijn eigen dates.

Alleen ik date heel weinig omdat ik altijd een tweede date heb, en vervolgende. Daarom snap ik de seriedates hier in dit topic ook nooit. Die daten aan een stuk en blijven hier maar posten. Enige conclusie die ik daar uit kan trekken is dat ze gewoon inet helemaal goed zijn. Als ik zelfs (ik ben echt niet knap ofzo) gewoon normaal kan daten, en er elke keer wel een relatie aan overhou dan kom ik tot de conclusie dat gewoon een beetje normaal zijn, een baan hebben en geen totale ogre zijn genoeg moet zijn.

En dan maar altijd afgeven op de anderen, kijk eens in de spiegel, misschien is daten niets voor je.
Oh jee, we zijn allemaal ogers en moeten een spiegel aanschaffen ;(
pi_183623760
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat dat weinig uitmaakt hoor.
Er zitten ook meiden op Tinder die alleen op seks uit zijn, als je naar 10 verschillende meiden "hey zin in een avontuurtje" stuurt en 1 zegt ja, dan heb je sneller iemand aan je slurfje hangen dan dat je het probeert aan te pappen met 5 die toch op meer uit zijn. Denk ik.
pi_183623824
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:53 schreef Halimede het volgende:

[..]

Er zitten ook meiden op Tinder die alleen op seks uit zijn, als je naar 10 verschillende meiden "hey zin in een avontuurtje" stuurt en 1 zegt ja, dan heb je sneller iemand aan je slurfje hangen dan dat je het probeert aan te pappen met 5 die toch op meer uit zijn. Denk ik.
Je hebt alleen niet na 10 beet met zo een zin, sterker nog, ik denk dat je na 200 nog bezig bent.

Zelfs degene die op zoek zijn naar alleen seks vinden het een te platte bedoeling om te horen dat het alleen voor de seks is. Is mijn indruk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183623940
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt alleen niet na 10 beet met zo een zin, sterker nog, ik denk dat je na 200 nog bezig bent.

Zelfs degene die op zoek zijn naar alleen seks vinden het een te platte bedoeling om te horen dat het alleen voor de seks is. Is mijn indruk.
Mweh, het hangt er natuurlijk wel van af hoe je er dan uit ziet. Als 6je kom je daar inderdaad niet zo ver mee
pi_183623969
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:04 schreef Halimede het volgende:

[..]

Mweh, het hangt er natuurlijk wel van af hoe je er dan uit ziet. Als 6je kom je daar inderdaad niet zo ver mee
Keb wel een leuke kop, vind ik zelf. Getal durf ik er niet aan te geven dat moet je maar aan Anneloos / Debsterr vragen. Maar met goede foto's lijk je ook 10x aantrekkelijker natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')