abonnement Unibet Coolblue
pi_183588347
Hi,

Ik heb altijd in de horeca gewerkt maar wil graag een Carré switch maken. Helaas heb ik hier geen opleidingen voor. Ik wil graag werken in de adminastrative sector ( planner, seccetaresse). Heeft iemand ervaring met bedrijven die een opleiding verzorgen? Heb al meerdere keren gesolliciteerd maar ik wordt het dan elke keer net niet omdat ik geen ervaring heb.
Het liefst regio Utrecht

Heeft iemand tips, ervaring, suggesties???

Alvast bedankt😁
pi_183588405
Ik weet dat dit een kutopmerking is maar jouw Nederlands is echt heel erg slecht. Wellicht hier eerst in investeren...?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183588408
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:18 schreef Calhin het volgende:
adminastrative sector ( planner, seccetaresse).
Ja dat wordt hem niet hè.
pi_183588800
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:18 schreef Calhin het volgende:
Hi,

Ik heb altijd in de horeca gewerkt maar wil graag een Carré switch maken. Helaas heb ik hier geen opleidingen voor. Ik wil graag werken in de adminastrative sector ( planner, seccetaresse). Heeft iemand ervaring met bedrijven die een opleiding verzorgen? Heb al meerdere keren gesolliciteerd maar ik wordt het dan elke keer net niet omdat ik geen ervaring heb.
Het liefst regio Utrecht

Heeft iemand tips, ervaring, suggesties???

Alvast bedankt😁
Dus je wilt de theater in? Carré is wel ambitieus, maar te doen als je naar een toneelschool gaat.
pi_183588835
Als je heel vriendelijk en klantgericht bent kun je een (begin)gooi doen naar receptionist(e). Bij je sollicitatiegesprek kun je dan aangeven dat je wilt groeien en dat je graag wilt dat de werkgever met je meedenkt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 7 december 2018 @ 17:45:22 #6
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183588870
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:41 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Dus je wilt de theater in? Carré is wel ambitieus, maar te doen als je naar een toneelschool gaat.
_O-
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 7 december 2018 @ 17:55:54 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183589024
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:41 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Dus je wilt de theater in? Carré is wel ambitieus, maar te doen als je naar een toneelschool gaat.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 7 december 2018 @ 17:57:06 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183589049
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:18 schreef Calhin het volgende:
Hi,

Ik heb altijd in de horeca gewerkt maar wil graag een Carré switch maken. Helaas heb ik hier geen opleidingen voor. Ik wil graag werken in de adminastrative sector ( planner, seccetaresse). Heeft iemand ervaring met bedrijven die een opleiding verzorgen? Heb al meerdere keren gesolliciteerd maar ik wordt het dan elke keer net niet omdat ik geen ervaring heb.
Het liefst regio Utrecht

Heeft iemand tips, ervaring, suggesties???

Alvast bedankt😁
Hoe oud ben je?
Een opleiding voor administratief medewerker/receptionist(e) duurt nog geen 2 jaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183589389
Waarom probeer je niet eerst binnen de horeca een receptionistenbaan te vinden? Dat kun je een jaar of 2 doen en dan gaan zoeken buiten de horeca. Heb je iig wat ervaring die je kunt gebruiken.
Werk genoeg in de hotellerie, ze staan te springen om personeel ;)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183613447
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:18 schreef Caithlinn het volgende:
Waarom probeer je niet eerst binnen de horeca een receptionistenbaan te vinden? Dat kun je een jaar of 2 doen en dan gaan zoeken buiten de horeca. Heb je iig wat ervaring die je kunt gebruiken.
Werk genoeg in de hotellerie, ze staan te springen om personeel ;)
In die twee jaar kun je dan ook wel een administratieve mbo2 doen. Dan krijg je in ieder geval degelijk les in de programma's die je hoort te beheren.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 07:35:29 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_183619743
Loi nemen. Of scheidegger, etc. Al is het niet een sector die bestendig is.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_183622506
In de bouw en maak industrie worden veel mensen gevraagd, dus ook planners en administratie krachten. Bedrijven die een opleiding aanbieden beperken zich logischerwijs tot dat soort werk waar anders echt niemand voor te vinden is, en er zit vaak ook een stevige selectie procedure aan vast.
Maar je kan ook zonder interne opleiding wat opsteken natuurlijk, gewoon (open) sollicitatie sturen en je motivatie om bij dat bedrijf te werken uiteenzetten.
Dan zou je misschien wat aan je schrijf vaardigheden kunnen doen; als je carrière als carre spelt dan zou je er bij mij niet inkomen. Kijk ik weet t ook niet meteen, maar je kan ook gewoon je teksten nalezen en een spellingcorrectie gebruiken.
En als laatste raad ik je aan om gewoon een leuke opleiding te volgen waar ook werk in zit. Heb ik zelf ook gedaan 10 jaar geleden en nooit spijt van gehad. Gewoon een vak leren, daar is de komende jarden alleen maar meer vraag naar!
pi_183733108
Transportbedrijven zoeken nu wel planners. Voor communiceren met de chauffeurs is de spelling niet van groot belang.
  vrijdag 14 december 2018 @ 21:05:42 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183733220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:18 schreef Caithlinn het volgende:
Waarom probeer je niet eerst binnen de horeca een receptionistenbaan te vinden? Dat kun je een jaar of 2 doen en dan gaan zoeken buiten de horeca. Heb je iig wat ervaring die je kunt gebruiken.
Werk genoeg in de hotellerie, ze staan te springen om personeel ;)
Ik dacht dat jij TS was.. _O-
Mijn brein was stuk 8)7
pi_183780687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 20:58 schreef tstile het volgende:
Transportbedrijven zoeken nu wel planners. Voor communiceren met de chauffeurs is de spelling niet van groot belang.
Volgens mij weet jij niet wat een transportplanner allemaal doet. Dat is echt een vak apart.
Het is wat.......
pi_183787439
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:39 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij niet wat een transportplanner allemaal doet. Dat is echt een vak apart.
Inderdaad. Plannen is niet een planning maken (tijd, wanneer). Het is een plan maken (wat moet gedaan worden, hoe, welke resources etc.).

Is gewoon stom vertaald vanuit het engels. Kijk maar naar het verschil tussen een planner (engels) en scheduler.

Plannen is zeer zeker geen administratieve functie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Desmosedici op 17-12-2018 16:23:02 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')