abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:02:30 #1
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183583055


SJOELCLUB NIEUWJAARSRECEPTIE EDITION *G*
Voor in de nieuwe agenda's: op zondag 20 januari is de volgende. En als we er dan toch zijn maken we er meteen een nieuwjaarsding van. Inloop 14.00 uur (uurtje eerder dan anders!)
Komers tot nu toe: ijs_beer, Cee, ato, Redefine, Aoibhin, grazz, Roger en Epiales, Greys en een aantal crewleden, zoals vorige keren

Ons eiland Doezepwa Utopia:


Cee's moodboard van Doezepwa Utopia:
https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online *O*

Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2

Literaire pareltjes en schrijfsels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:02:45 #2
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183583064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:51 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

:o Niks mis mee. Voor de vrouwen en homo's valt het wel een beetje tegen,hè?
Een beetje? Zeg maar gerust dat het zo erg tegenvalt dat ik de TV-shows skip.
:o)
pi_183583122
Ach, als vrouw kan ik best naar mooie vrouwen kijken hoor, helemaal als ze een beetje tiet heeft. :+
Koel en donker bewaren
pi_183583137


Koekoek.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:09:52 #5
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183583200
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:55 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maarrr door dit soort posts kan het ook een beetje voelen alsof er nergens iets over gezegd mag worden en het altijd maar happy en gezapig moet zijn.

Dat doe me een beetje denken aan een bepaald forum dat zo is en dat moet je ook niet willen (zeg niet dat het hier nu zo is hè, maar 'op eieren lopen' om niemand eventueel voor het hoofd te stoten is ook niet alles).
Dat is natuurlijk ook niet bedoeling. Een beetje peper in ESF mag ook wel. Tegelijkertijd zijn we er juist zo trots op dat de toon hier nooit te hard wordt. Die balans, het eerlijk en open zijn maar tegelijktertijd niet te hard, is best wel uniek tegenwoordig op het internet.

Je bedoelt Viva he? Toe maar zeg het! ;) Aoibhin mag haar mening gewoon geven, en Greys mag daar op reageren. :) Persoonlijk neig ik meer naar Greys' haar mening op het moment. Zo storend waren de Jan Smit grapjes en gifjes toch ook niet?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 13:10:44 #6
163650 Greys
pi_183583217
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:55 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maarrr door dit soort posts kan het ook een beetje voelen alsof er nergens iets over gezegd mag worden en het altijd maar happy en gezapig moet zijn.

Dat doe me een beetje denken aan een bepaald forum dat zo is en dat moet je ook niet willen (zeg niet dat het hier nu zo is hè, maar 'op eieren lopen' om niemand eventueel voor het hoofd te stoten is ook niet alles).
Dit soort posts? Het was gewoon mijn mening. Die ik dan dus ook mag uiten :D Alles kan hier gezegd worden, is toch ook precies wat er nu ook gebeurt? Voors en tegens.

Persoonlijk als esf user: I've got 99 problems en Jan Smit gifjes ain't one of them. En als dat het 'ergste' is waar iemand zich hier in de SC aan kan ergeren hebben we dus een verdomd mooie en prettige SC moeten we imho maar denken. Maar ieder z'n idee erbij en niemand zegt volgens mij dat je iets niet mag zeggen.

Welk ander forum bedoel je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 13:11:26 #7
163650 Greys
pi_183583231
Oh, Viva?

Ik kom nooit op Viva dus ik kan dat niet vergelijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183583274
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:09 schreef ijs_beer het volgende:
Je bedoelt Viva he? Toe maar zeg het!
Haha, nee niet Viva, Viva heeft weer allerlei andere redenen waardoor het nogal een kutforum is (nou ja daar mag je inderdaad ook vrij weinig).
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Alles kan hier gezegd worden, is toch ook precies wat er gebeurt? Voors en tegens.

Persoonlijk als esf user: I've got 99 problems en Jan Smit gifjes ain't one of them. :D En als dat het 'ergste' is waar iemand zich hier in de SC aan kan ergeren hebben we dus een verdomd mooie en prettige SC moeten we imho maar denken. Maar ieder z'n idee erbij en niemand zegt ook dat je iets niet mag zeggen. (Maar dan mag ik het dus ook, ik ben hier ook user :P ).

Welk ander forum bedoel je?
Ik bedoel wieisdemol.com, daar mocht je op een gegeven moment helemaal niets meer zeggen wat een béétje gepeperd was (over de kandidaten van WIDM zelf nota bene), en daar mocht alleen maar in superlatieven over het programma gepost worden zowat, ben daar toen maar weggegaan.

Maar goed, like I said, zo is het hier niet, ik was alleen een klein beetje verrast over je ' :{ ' smiley (die er eerst stond), en daarna dus over je andere post, omdat wat er gezegd (en gequote werd) ik persoonlijk niet zo erg vond. Qua dat er niet gescholden werd ofzo :P Of klachtnacht-achtige kritieken kwamen.

Maar goed, verder niks aan de hand :P
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:17:33 #9
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183583356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, nee niet Viva, Viva heeft weer allerlei andere redenen waardoor het nogal een kutforum is (nou ja daar mag je inderdaad ook vrij weinig).

[..]

Ik bedoel wieisdemol.com, daar mocht je op een gegeven moment helemaal niets meer zeggen wat een béétje gepeperd was (over de kandidaten van WIDM zelf nota bene), en daar mocht alleen maar in superlatieven over het programma gepost worden zowat, ben daar toen maar weggegaan.

Maar goed, like I said, zo is het hier niet, ik was alleen een klein beetje verrast over je ' :{ ' smiley (die er eerst stond), en daarna dus over je andere post, omdat wat er gezegd (en gequote werd) ik persoonlijk niet zo erg vond. Qua dat er niet gescholden werd ofzo :P

Maar goed, verder niks aan de hand :P
Als een inzending of zo kut is, mag dat imo gewoon gezegd worden. Doe ik zelf ook.. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 13:19:32 #10
163650 Greys
pi_183583400
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, nee niet Viva, Viva heeft weer allerlei andere redenen waardoor het nogal een kutforum is (nou ja daar mag je inderdaad ook vrij weinig).

[..]

Ik bedoel wieisdemol.com, daar mocht je op een gegeven moment helemaal niets meer zeggen wat een béétje gepeperd was (over de kandidaten van WIDM zelf nota bene), en daar mocht alleen maar in superlatieven over het programma gepost worden zowat, ben daar toen maar weggegaan.
Oh daar zou ik ook weggaan. En kan me niet voorstellen dat het daar hier ook maar een beetje op lijkt aangezien iedereen hier alle kandidaten, Wiwi's, bepaalde journalisten etc mag afzeiken. :P

quote:
Maar goed, like I said, zo is het hier niet enzo, ik was alleen een klein beetje verrast over je ' :{ ' smiley (die er eerst stond), omdat wat er gezegd (en gequote werd) ik persoonlijk niet zo erg vond. Qua dat er niet gescholden werd ofzo :P

Maar goed, verder niks aan de hand :P
De :{ was gewoon teleurstelling als user omdat ik dus zelf wel de gifjes enig vond en onschuldig. O+ Had er lol mee en dacht dat we er nou echt niemand kwaad mee deden.

Maar juist omdat ik 'bang' was dat die :{ verkeerd opgevat zou worden - en ik gewoon beetje teleurgesteld was en verder niks - heb ik er maar een uitleg van gemaakt. _O-

Tuurlijk is het niet erg als iemand die gifjes kut vindt. Net zoals het niet erg is dat ik dat dan jammer vind, want ik vond ze leuk. Ben zelf meer van het type 'oh het gaat hier nu over sport en dat interesseert me niet maar daar scroll ik wel langs of begin zelf over iets anders'. En hoop dan vaak van anderen dat zij hetzelfde doen als er iets gepost wordt waar zij niet zo veel aan vinden. Maar zo veel mensen zo veel smaken.

Iedereen mag altijd alles zeggen zolang we er met z'n allen een beetje rekening mee houden dat iedereen zich welkom blijft voelen op welke manier dan ook. Want goddomme dat is wel zeldzaam wat we hier hebben hoor. _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 07-12-2018 14:28:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:20:43 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183583429
Duidelijk. Geen storm in geen glas water. Streep eronder.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183583455
Ik sta nog wel erg achter mijn 'wil altijd de vrede bewaren' award-nominatie :+
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 13:23:28 #13
163650 Greys
pi_183583482
De :{ is voor mij gewoon 'meh'.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 07-12-2018 14:29:07 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:33:31 #14
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183583666
Zou het ook Huge Jackman zijn? In het kader van de TT?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 13:36:45 #15
163650 Greys
pi_183583722
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik sta nog wel erg achter mijn 'wil altijd de vrede bewaren' award-nominatie :+
:D :') Hardop lachen.

De bedoeling is goed moet je maar denken..

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 07-12-2018 14:29:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 13:36:55 #16
163650 Greys
pi_183583730
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:33 schreef ijs_beer het volgende:
Zou het ook Huge Jackman zijn? In het kader van de TT?
:o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:37:20 #17
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183583738
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:20 schreef ijs_beer het volgende:
Duidelijk. Geen storm in geen glas water. Streep eronder.
Het is inderdaad niet 'storm in een glas water', maar 'Stilte in de storm'. Die mods van tegenwoordig ook. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:40:34 #18
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183583780
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:33 schreef ijs_beer het volgende:
Zou het ook Huge Jackman zijn? In het kader van de TT?
Voor het geval je het echt wilde weten:

quote:
Leave it to Sirius/XM radio God Howard Stern to get right to the point. Stern had Hugh Jackman on his show yesterday and talked about the nude scenes that Jackman appears in for "X-Men Originis: Wolverine". Stern asked Jackman if he was nervous to be walking around nude. Jackman stated that he gets tired of the socks and other things that are attached to his groin, so he just decided to hang around nude on the set when the time came. "Do you have a big cock?" Stern asked. "I've had no complaints." Jackman replied with a chuckle. "Are you over six inches?" Stern asked. "Oh ya!" Jackman sheepishly admitted. Stern went on to moan that not only was Jackman famous and great looking, but was very well endowed. "God must love you!" Stern shouted!
Bron
:o)
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:41:40 #19
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183583797
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:40 schreef Dave het volgende:

[..]

Voor het geval je het echt wilde weten:

[..]

Bron
Neu. Niet echt. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:42:09 #20
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183583801
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:37 schreef Dave het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet 'storm in een glas water', maar 'Stilte in de storm'. Die mods van tegenwoordig ook. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:|
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 14:26:59 #21
163650 Greys
pi_183584618
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:40 schreef Dave het volgende:

[..]

Voor het geval je het echt wilde weten:

[..]

Bron
:o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 14:30:10 #22
163650 Greys
pi_183584683
Even verzuipen buiten met honden. #prayforgreys
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183584811
Ik haat regen :(

dus:


Maar even iets anders. ESF Awards gerelateerd:

Misschien is er 'achter de schermen' al van alles in elkaar getimmerd, maar is het niet leuk om bij de bekendmaking van elke award een award te kunnen 'uitdelen', als in plaatje/gifje?

Bijv. zoiets:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_183584922
Oh post hier gewoon Jan gifjes hoor! Zo serieus was mijn post ook niet eens bedoeld (ik had er misschien beter een knipoogsmiley achter kunnen zetten om verwarring te voorkomen ;) )
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 december 2018 @ 14:40:16 #25
163650 Greys
pi_183584928
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Oh post hier gewoon Jan gifjes hoor! Zo serieus was mijn post ook niet eens bedoeld (ik had er misschien beter een knipoogsmiley achter kunnen zetten om verwarring te voorkomen ;) )
_O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')