abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 december 2018 @ 17:02:34 #121
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183858017
Das wel een voordeel van wonen in Rotterdam, studeren in Leiden en stage lopen in Utrecht, er is altijd wel een handeltje waar ik even bij kan halen :D
Makkelijk tweede.
  donderdag 20 december 2018 @ 17:21:57 #122
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_183858407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Das wel een voordeel van wonen in Rotterdam, studeren in Leiden en stage lopen in Utrecht, er is altijd wel een handeltje waar ik even bij kan halen :D
Ik klaag ook niet over het gebrek aan handels. ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_183858498
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2018 12:05 schreef racerdkb het volgende:
Twijfel om die beery christmas box te bestellen op Hopt.

Met de huidige verkoopprijs en kortingen kan je hem voor 25-30 euro in huis hebben.

Ik zoek echter nog een net lijstje met alle bieren die er in zitten. Heeft iemand dit kunnen vinden? Doe maar per PM of in een spoiler.
Voor 25 of 30 euro heb je best een mooi pakket! Al lijken me de bieren die er dit jaar in zitten wel minder lekker dan vorig jaar. Ook als je bij untappd naar de ratings kijkt, komt bijna niets boven 3,5 uit. Bij een zuur of rokerig bier kan ik dat wel begrijpen, maar ook de normalere biertjes hebben een lage rating.
Ik begrijp niet dat ze Beery Christmas met zo'n hoge korting verkopen, dan koopt het jaar erop toch niemand Beery Christmas meer voor de volle prijs?
pi_183858601
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2018 12:05 schreef racerdkb het volgende:
Twijfel om die beery christmas box te bestellen op Hopt.

Met de huidige verkoopprijs en kortingen kan je hem voor 25-30 euro in huis hebben.

Ik zoek echter nog een net lijstje met alle bieren die er in zitten. Heeft iemand dit kunnen vinden? Doe maar per PM of in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier updaten ze het zelf als het goed is. Als je per se wilt weten wat er nog komt kan je het beste bij untappd kijken naar de meest recente die bekend is en dan zijn er altijd wel wat mensen die voor hun beurt hebben gedronken. Voor de komende dagen zag ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m zelf ook besteld middels wat kortingscodes en ik had de laatste tijd een paar mensen uitgenodigd via zo'n referal link dus er bleef nog zo'n 20 euro over. Maandag besteld, nu nog niet in huis dus dat is niet erg vlot helaas.
  donderdag 20 december 2018 @ 17:38:44 #125
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_183858680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:27 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Voor 25 of 30 euro heb je best een mooi pakket! Al lijken me de bieren die er dit jaar in zitten wel minder lekker dan vorig jaar. Ook als je bij untappd naar de ratings kijkt, komt bijna niets boven 3,5 uit. Bij een zuur of rokerig bier kan ik dat wel begrijpen, maar ook de normalere biertjes hebben een lage rating.
Ik begrijp niet dat ze Beery Christmas met zo'n hoge korting verkopen, dan koopt het jaar erop toch niemand Beery Christmas meer voor de volle prijs?
Wat is de andere optie? Die biertjes los verkopen? Dan komen ze er nooit meer van af. En dus moeten ze ze dan weggooien.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_183858773
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Wat is de andere optie? Die biertjes los verkopen? Dan komen ze er nooit meer van af. En dus moeten ze ze dan weggooien.
Begin dit jaar heb ik nog wel een aantal biertjes los gekocht om zo toch de beste biertjes te kunnen proeven. Ze verkochten dit jaar ook 'best of beery' met daarin 12 biertjes, dus zal er vast nog wel het een en ander verkocht worden.
  donderdag 20 december 2018 @ 17:51:06 #127
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_183858892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:43 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Begin dit jaar heb ik nog wel een aantal biertjes los gekocht om zo toch de beste biertjes te kunnen proeven. Ze verkochten dit jaar ook 'best of beery' met daarin 12 biertjes, dus zal er vast nog wel het een en ander verkocht worden.
Het een en ander ja. Nu verkopen ze er toch 25 (ofzo?) in één keer. Afgeprijsd ja, dat wel. Waarschijnlijk hebben ze gewoon nog loeiveel pakketten over.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_183859233
Lekker.

pi_183859461
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier updaten ze het zelf als het goed is. Als je per se wilt weten wat er nog komt kan je het beste bij untappd kijken naar de meest recente die bekend is en dan zijn er altijd wel wat mensen die voor hun beurt hebben gedronken. Voor de komende dagen zag ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m zelf ook besteld middels wat kortingscodes en ik had de laatste tijd een paar mensen uitgenodigd via zo'n referal link dus er bleef nog zo'n 20 euro over. Maandag besteld, nu nog niet in huis dus dat is niet erg vlot helaas.
Dankjewel ;) weinig toppers inderdaad maar voor ¤1,25 per flesje gemiddeld durf ik het wel aan.
pi_183860250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:10 schreef Seul het volgende:
Lekker.

[ afbeelding ]
Deze vond ik echt heel goed
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  donderdag 20 december 2018 @ 19:38:49 #131
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183860568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:10 schreef Seul het volgende:
Lekker.

[ afbeelding ]
Die hadden ze op Black Beerfest zaterdag, die was lekker zeg. Ben ook wel echt een liefhebber van pecan stouts maar toch.

Mijn zus gaf mij voor mijn verjaardag laatst Spiegelau glazen, dus ik ben daar nu van aan het genieten. Vandaag de Caramel Fudge Heaven Hill van Kees gedronken. Die is echt vreselijk goed. Dikke aanrader :)
Makkelijk tweede.
pi_183860798
amundsen en cervisiam altijd :~
pi_183861074
Toasted maple stout van lervig doet me ook goed, kneiterveel maple. Moet ik er wel bij zeggen dat ik van mierzoete stouts hou, want mierzoet was ie zeker.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_183864354
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vandaag de Caramel Fudge Heaven Hill van Kees gedronken. Die is echt vreselijk goed. Dikke aanrader :)
Die heb ik bij Bier en Big geproefd, was inderdaad erg goed.
Stop rockin' the boat.
pi_183868942
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:07 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Toasted maple stout van lervig doet me ook goed,
Altijd... Ik neem er altijd wel enkele mee als ik ze tegenkom...
pi_183870768
Ja ik ga dus ook nooit meer 70 euro voor Beery Christmas lappen nee haha.

Heeft er iemand een complete lijst>
Ik ben de volgorde compleet bijster aangezien ik alles koud heb gezet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_183873653
Bedankt nog voor de HOPT-codes. Komt een mooi eindejaars pakket mijn kant op. :)
Van alles is weer waardeloos.
pi_183878583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja ik ga dus ook nooit meer 70 euro voor Beery Christmas lappen nee haha.

Heeft er iemand een complete lijst>
Ik ben de volgorde compleet bijster aangezien ik alles koud heb gezet.
hier op hun eigen site, staat op volgorde #1-#21

mede mogelijk gemaakt door:

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier updaten ze het zelf als het goed is
pi_183879727
Wat een leuke biertjes weer bij de Bierliefhebber zeg... Krijgen ze toch wel die Wylam Imperial Macchiato binnen ja... Ik weet zeker dat Saind daarop ook zat te wachten :s)
pi_183924403
Bourbon BA tripel: eindelijk. En ja: heerlijk!..

pi_183924789
En natuurlijk meteen commentaar van hen op Untappd ~:)

quote:
Bronckhorster Brewing Company: Tx! We zijn bij nr 11!
  zondag 23 december 2018 @ 22:07:04 #142
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_183930667
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:10 schreef Seul het volgende:
Bourbon BA tripel: eindelijk. En ja: heerlijk!..

[ afbeelding ]
Die gasten zijn echt wel goed met barrels. Er zijn niet veel brouwers die wat bijzonders kunnen maken van blond bier in barrels.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_183936672
Had vorige week maandag op hopt.nl besteld. Stond levering binnen 24 uur, daarom besteld want is een kerstcadeau.

Ligt nu nog steeds in België en klantenservice zegt doodleuk dat er niet stond 24 uurs levering. :')

Kutfransen. Hoop dat gele hesjes de ruiten in keilen.
  maandag 24 december 2018 @ 17:04:39 #144
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_183943035
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

Kutfransen. Hoop dat gele hesjes de ruiten in keilen.
:D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_183943432
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had vorige week maandag op hopt.nl besteld. Stond levering binnen 24 uur, daarom besteld want is een kerstcadeau.

Ligt nu nog steeds in België en klantenservice zegt doodleuk dat er niet stond 24 uurs levering. :')

Kutfransen. Hoop dat gele hesjes de ruiten in keilen.
snap niet waarom ze die 24 uurs levering aangeven want het duurt gewoon 3-4 dagen en dat is prima. met feestdagen wat langer snap ik.

mijn bestelling van woensdag 19 december is vandaag aangekomen.

ze profileren zich als een nederlandse webshop maar mijn inziens zou het beter zijn als ze transparant zijn en aangeven dat het uit Frankrijk moet komen. Kom je uiteindelijk wel achter met al die vage orderbevestigingen en tracking nummers, maar toch.
pi_183945753
Sta weigerachtig tegenover cadeaus, maar dan krijg je dit en tsja... ~:)

pi_183946384
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die hadden ze op Black Beerfest zaterdag, die was lekker zeg. Ben ook wel echt een liefhebber van pecan stouts maar toch.

Mijn zus gaf mij voor mijn verjaardag laatst Spiegelau glazen, dus ik ben daar nu van aan het genieten. Vandaag de Caramel Fudge Heaven Hill van Kees gedronken. Die is echt vreselijk goed. Dikke aanrader :)
Jij woonde in Rotterdam toch?

Wat zijn jouw adresjes voor bier?
Van alles is weer waardeloos.
pi_183946421
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 17:23 schreef racerdkb het volgende:

[..]

snap niet waarom ze die 24 uurs levering aangeven want het duurt gewoon 3-4 dagen en dat is prima. met feestdagen wat langer snap ik.

mijn bestelling van woensdag 19 december is vandaag aangekomen.

ze profileren zich als een nederlandse webshop maar mijn inziens zou het beter zijn als ze transparant zijn en aangeven dat het uit Frankrijk moet komen. Kom je uiteindelijk wel achter met al die vage orderbevestigingen en tracking nummers, maar toch.
Donderdag besteld, kwam ook vanmorgen binnen.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 24 december 2018 @ 20:18:30 #149
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183946635
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 20:06 schreef Oldground het volgende:

[..]

Jij woonde in Rotterdam toch?

Wat zijn jouw adresjes voor bier?
Mijn vaste adresje is eigenlijk Drankenhandel Leiden. Ik stop echter vaak in Rotterdam bij de World of Drinks in de Markthal om snel één of twee biertjes te kopen, omdat ik veel reis via Blaak. Ik vind het wel een dure winkel en het assortiment update iets te weinig, dus ik kom er zelden om echt in te kopen. Mijn andere adresje in Rotterdam is Bier&zO, maar die raad ik iets minder aan omdat hun assortiment wat te standaard is.
Makkelijk tweede.
pi_183949712


Niet echt kerstbier maar wel verrot lekker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')