abonnement Unibet Coolblue
pi_183595882
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Damn, ik hierdoor ook. Au.
Jij bent nóg dommer dan ik *O*
Spoilers!
pi_183595893
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik maak ook maar een grapje :P Hoop dat je nog lang zonder plus kunt blijven kijken ^O^
Dat wens ik mezelf ook toe :D
Spoilers!
pi_183595919
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o oh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat altijd al gehad, aan het eind van de dag moeie ogen.
Maar het grappige is, opticien heeft het een keer uitgelegd, heeft met lichtbrekingen te maken, als ik in Spanje of zo ben, of Afrika dan zie ik toch een partij scherp (wel met bril). Weet niet meer wt het was, maar schijnt vrij normaal te zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183595932
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:33 schreef AnneX het volgende:
Variofocus was wel even wennen, herinner ik mij.
Er staat ook wel 2-3 weken voor, zoals kaat ook ervaarde / ervoer.
Over een maandje moet ik kiezen voor veraf óf dichtbij scherp met nieuwe lenzen.
Dus zonder bril hoef ik niet. Zou het nog missen ook. 🤓

Lot: Met alle komende veranderingen en dan ‘s avonds van huis voor werk? terwijl je overdag vergelijkbaar werk doet.
Dan weet je het antwoord al, toch?

Uniek...ook veel plezier morgen.jij bent toch juist van de dieren... w/
Maar wat was dat ‘wennen’ voor jou/jullie dan?

Ik heb geen hoofdpijn of zo, als ik bezig ben heb ik nergens last van maar als ik mijn ogen op één punt gericht houd en mijn hoofd beweeg dan zie ik links en rechts wazige vlekken en net onder het midden ook.

En dat ik dus op 1 pc de letters niet scherp zag, waar ik nooit last van had.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183595955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:o oh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat altijd al gehad, aan het eind van de dag moeie ogen.
Maar het grappige is, opticien heeft het een keer uitgelegd, heeft met lichtbrekingen te maken, als ik in Spanje of zo ben, of Afrika dan zie ik toch een partij scherp (wel met bril). Weet niet meer wt het was, maar schijnt vrij normaal te zijn.
Bijzonder :D Ik ben ook vaker in dat stuk van de wereld geweest, maar het is me nooit opgevallen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183595963
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar wat was dat ‘wennen’ voor jou/jullie dan?

Ik heb geen hoofdpijn of zo, als ik bezig ben heb ik nergens last van maar als ik mijn ogen op één punt gericht houd en mijn hoofd beweeg dan zie ik links en rechts wazige vlekken en net onder het midden ook.

En dat ik dus op 1 pc de letters niet scherp zag, waar ik nooit last van had.
Met het wennen had ik meer alsof dat waar ik naar keek (met het verschilrandje) wiebelde. Dus een groot kopieer apparaat bewoog alsof het een bootje was.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183595980
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jij bent nóg dommer dan ik *O*
:6 :6 :6 :6 :6 :6 :6 :6
Nieuwsgierig...

Ik ben trouwens heel tevree over eyes + more, budgethut maar goed zat voor mijn beetje min met cilinder. Toen laatst een nieuwe medewerker me een bril had laten kopen (zelf uitgezocht, maar niet tegengehouden) die nét te wijd was voor mijn neus dus steeds afzakte, kreeg ik na een week of 3 zonder gezeik een nieuwe. De wijde slingert hier ergens rond als reserve.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 08-12-2018 07:49:17 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183596012
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Met het wennen had ik meer alsof dat waar ik naar keek (met het verschilrandje) wiebelde. Dus een groot kopieer apparaat bewoog alsof het een bootje was.
Dat had ik het eerste uur :Y Soort van na-ijlen noem ik het.

Ben ook maar (in het donker, door een stad die ik minder goed ken) met mijn oude bril op naar huis gereden.

Maar die vage vlekken blijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183596051
Oh ja, kaatje...ik draag een gewone zonnebril over mijn bril.
Een montuur met beetje grotere / donkere glazen en men ziet het pas - zo ver belangrijk - als ik de zonnebril in mijn haar schuif of afneem.
Werkt prima. ( tientje bij de etos, kheb drie verschillende).
Mn.X gebruikt de truc nu ook. w/

(Die opklappolaroids glazen heb ik ook gehad, beetje prijzig als die tussen de autodeur belanden.)
pi_183596066
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:6 :6 :6 :6 :6 :6 :6 :6
Nieuwsgierig...

Ik ben trouwens heel tevree over eyes + more, budgethut maar goed zat voor mijn beetje min met cilinder. Toen laatst een nieuwe medewerker me een bril had laten kopen (zelf uitgezocht, maar niet tegengehouden) die mét te wijd was voor mijn neus dus steeds afzakte, kreeg ik na een week of 3 zonder gezeik een nieuwe. De wijde slingert hier ergens rond als reserve.
Kleine standaard afwijking zullen ze prima kunnen doen. Kan ook niet zoveel mis gaan. Maar als het ingewikkelder wordt raad ik iedereen een betere brillenboer aan. Zo zonde als er fouten gemaakt worden en er gedoe is.

Jij hebt wel goede service gehad. Ze bestaan dus toch :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 december 2018 @ 22:46:01 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183596084
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bijzondere ervaring, bij die opticien! Welke sterkte had je voor je lenzen liet implanteren?

Ik heb sinds gisteren een varifocus bril (nog maar een keer :'( omdat bejaard) maar weet nog niet of ik er helemaal blij mee ben. Dichtbij is nu perfect, veraf is oké maar ik heb grote vage plekken (waar overgang van sterkte zit) en op één pc waren de letters wazig en bij een andere pc niet :')
Slijpen van -5 t/m +1,5 blijkt best ingewikkeld te zijn. Goddank is het maar één glas want het is ook nog reteduur.
En verder moet neus blijkbaar nog erg aan bril wennen want drukplekken. ;(

Druk weekje gehad dus nu een avond spijbelen van repetitie O+
-9.4, en -9,5 zo ongeveer toen.

Ja ingewikkelde glazen, kosten mij toen 1000 gulden per stuk...
Wat kosten jou glazen?
nu voor mij 200 euro
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183596089
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:44 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, kaatje...ik draag een gewone zonnebril over mijn bril.
Een montuur met beetje grotere / donkere glazen en men ziet het pas - zo ver belangrijk - als ik de zonnebril in mijn haar schuif of afneem.
Werkt prima. ( tientje bij de etos, kheb drie verschillende).
Mn.X gebruikt de truc nu ook. w/

(Die opklappolaroids glazen heb ik ook gehad, beetje prijzig als die tussen de autodeur belanden.)
Zou willen maar mijn eigen monturen zijn daar te dik of te groot voor. Zit echt niet lekker en valt op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183596100
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:44 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, kaatje...ik draag een gewone zonnebril over mijn bril.
Een montuur met beetje grotere / donkere glazen en men ziet het pas - zo ver belangrijk - als ik de zonnebril in mijn haar schuif of afneem.
Werkt prima. ( tientje bij de etos, kheb drie verschillende).
Mn.X gebruikt de truc nu ook. w/

(Die opklappolaroids glazen heb ik ook gehad, beetje prijzig als die tussen de autodeur belanden.)
Dit is een speciale "over de bril" zonnebril. Dus aan alle kanten wat groter. Nooit zo'n opklap ding gehad maar wel een (metalen) bril, en daar hoorde een zonnebril bij waar magneetjes in zat zodat je die zo op de plek kon klikken. Zo ontzettend handig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183596124
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou willen maar mijn eigen monturen zijn daar te dik of te groot voor. Zit echt niet lekker en valt op.
Zoiets heb ik https://www.bol.com/nl/p/(...)4PD_BwE&gclsrc=aw.ds
We have far more in common than that which devides us..
pi_183596159
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

-9.4, en -9,5 zo ongeveer toen.

Ja ingewikkelde glazen, kosten mij toen 1000 gulden per stuk...
Wat kosten jou glazen?
nu voor mij 200 euro
1 glas *O*

Gewone bril 441 euro
Zonnebril 384 euro (net iets minder hippe varifocus omdat die minder gebruikt wordt)

En zo betaalde ik er dus toch twee.

Maar wel 50% korting op de gehele zonnebril, inclusief glazen.

Voor wie het boeit: vensterglas met gelijke coating als het glas op sterkte kost 120 euro.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183596180
441 voor een montuur en 2 glazen? Wauw
We have far more in common than that which devides us..
pi_183596183
quote:
Handig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183596210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
441 voor een montuur en 2 glazen? Wauw
Nee. 441 euro voor 1 glas...
120 voor het andere.

Montuur in de sale voor 100 euro (was 350 of zo)

En dan nog die zonnebril, die was een stukje goedkoper. Maar het was een duur dagje voor Cat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183596213
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Handig!
Yep en scheelt voor mij ca 1200 euro.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183596240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Yep en scheelt voor mij ca 1200 euro.
Mooie besparing. :Y
Ik houd toch wel van een zonnebril op maat, net wat kekker montuurtje ook en zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183596250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee. 441 euro voor 1 glas...
120 voor het andere.

Montuur in de sale voor 100 euro (was 350 of zo)

En dan nog die zonnebril, die was een stukje goedkoper. Maar het was een duur dagje voor Cat.
Ja, die dagen heb ik ook. Dit keer zat er nog geen 2 jaar tussen. En toen kreeg ik ook nog het advies om een nieuwe (grotere) tv te kopen. Of een krukje om direct voor de tv te gaan zitten _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_183596270
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooie besparing. :Y
Ik houd toch wel van een zonnebril op maat, net wat kekker montuurtje ook en zo.
Tja, elegant is het niet. Maar voor die 1200 euro kan ik heel veel andere leuke dingen doen/kopen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183596271
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, die dagen heb ik ook. Dit keer zat er nog geen 2 jaar tussen. En toen kreeg ik ook nog het advies om een nieuwe (grotere) tv te kopen. Of een krukje om direct voor de tv te gaan zitten _O-
:o _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183596362
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o _O-
Grotere tv hielp wel. Kan zomaar de ondertiteling lezen. :D
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 december 2018 @ 23:06:49 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183596467
Mja, varifocus extradunne minerale glazen en een rodenstock titaniummontuur hier, er fijne bril, maar daar koop je ook 2 iPhones voor
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')