abonnement Unibet Coolblue
pi_183580812
Zitten hier nadelen aan? Mijn glasvezel verbinding ligt er weer eens uit en ik gebruik nu mijn 4G internet van mijn mobiel en de downloadsnelheid is vrijwel gelijk en zelfs mijn ping is goed bij het gamen. Upload is wel minder maar dat doe ik toch nauwelijks.

Nu overweeg ik om gewoon mijn vaste verbinding op te zeggen en een 4G onbeperkt abbo te nemen. Zitten hier nadelen aan? Bij 3G zou ik het nooit overwegen
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:25:14 #2
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_183581351
Ik zou in ieder geval kritisch naar de voorwaarden kijken, zeker als je een abonnement gericht op mobiel wil gebruiken. Dus checken of tethering is toegestaan. En of er bijvoorbeeld een fair use policy geldt.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_183582613
Volg ik even. Interessante goedkope optie. Ik haat Ziggo die 45/maand vragen, en ik gebruik ook nog es geen televisie/vaste telefoonlijn
pi_183599539
ik zou gewoon gaan klagen bij je providers, glas hoort niet uit te vallen, dat is vaak meer een defecte modem of NT kastje dan dat de lijn beroerd is
pi_183606243
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:33 schreef mschol het volgende:
ik zou gewoon gaan klagen bij je providers, glas hoort niet uit te vallen, dat is vaak meer een defecte modem of NT kastje dan dat de lijn beroerd is
Al gedaan maar eerst moet ze een week lang analyzes uitvoeren voordat ze er wat aan komen doen
pi_183606278
Ik zou het afraden. Het is tamelijk onstabiel vergeleken bij een vaste lijn en nooit echt helemaal onbeperkt...
  zaterdag 8 december 2018 @ 15:21:11 #7
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_183606285
Kan je verder nieg aan info helpen maar wel een interessant idee. Ik zit vast aan kabel want geen glasvezel en ADSL is te langzaam. Dit zou een alternatief kunnen zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Eindredactie Games zaterdag 8 december 2018 @ 15:22:19 #8
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_183606301
T-Mobile capt elke dag op 5gb bij hun unlimited abbo. Daarna moet je weer een smsje sturen om 5gb te krijgen. Dat werkt met niet lekker.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 8 december 2018 @ 15:31:45 #9
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_183606425
Als ik zo eens lees lijkt bij Tele2 5Gb per dag te worden geaccepteerd en tethering ook. Als je Netflix hebt of veel downloadt moet je misschien gaan opletten. En als je apparatuur bedienbaar via Wifi hebt is dat nog een dingetje. Ik heb dat dus, bedacht ik me zojuist.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_183607964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef Eix het volgende:
Ik zou in ieder geval kritisch naar de voorwaarden kijken, zeker als je een abonnement gericht op mobiel wil gebruiken. Dus checken of tethering is toegestaan. En of er bijvoorbeeld een fair use policy geldt.
Hoef je niet meer na te kijken.
tethering is toegestaan en is in de eu regels vast gezet.

Verder hij heeft twee keuzes .
T-Mobile
Tele2.

Je bent wel verplicht om een telefoon te gebruiken .

Zal persoonlijke tele2 gebruiken .
Niet de snelste maar geen gezijk .
Doe zelf ongeveer 10g per dag door heen.
En.me broertje het zelfde .
Bijde wonen we op de zelfde adres.
Maar wegens ons werk .
Gebruiken we veel data voor de laptop en om tv te kijken .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')