Zeker. Vooral negertjes hebben daar een zwart handje van.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou je geen zwarten mogen zeggen? SJW's willen toch graag dat je het het over zwarten en witten hebt
Kinderen bang maken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat doet hij tussen de kinderen ?
Zwarten, nou nouquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Zwarten en negertjes. Kijk aan.
Tja die mensen werken de hele week, en in het weekend is het tijd voor het huishouden, boodschappen en klusjes terwijl ze zich weer voorbereiden op de komende werkweek. Veel van dat tuig wat daar staat zal nog geen maand in hun leven echt gewerkt hebben en die hebben dus alle tijd en energie om weer hysterisch los te gaan op hardwerkende mensen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:27 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Denk idd niet dat er IT'ers, architecten, timmermannen, Metselaars, schilders, ramenwassers, piloten, vrijwilligers voor de locale sportclubs etc. tussenzitten.
Wel beroepskrakers, vluchtelingenwerk- medewerkers, kunst en cultuur (ironisch) studenten etc etc. oftwel, geitenwollesokken figuren.
Ze zeggen altijd dat bekeerlingen het fanatiekst zijn.quote:
Wat vinden ze dan logisch ?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Het gaat hier weer lekker los, zie ik.
Net met dochtertjes van 4 en 6 naar de intocht in Apeldoorn gekeken. Het interesseert ze echt niets dat er roetveegpieten rondlopen. Sterker, dit is volslagen logisch voor ze.
Ik ga verder plezier hebben met mijn familie deze dagen. Maar blijven jullie vooral lekker schelden op negers.
EmmenGoden.twitter:WubbyL twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:23:53Voorstanders zlngen en gooien rookbommen naar 5 tegenstanders Zwarte Piet, politie voert charges uit #intochtsint #emmen https://t.co/TPWH72nlDi reageer retweet
Ohhhhh je zei negersquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Net met dochtertjes van 4 en 6 naar de intocht in Apeldoorn gekeken. Het interesseert ze echt niets dat er roetveegpieten rondlopen. Sterker, dit is volslagen logisch voor ze.
Ik ga verder plezier hebben met mijn familie deze dagen. Maar blijven jullie vooral lekker schelden op negers.
Once you go black......quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat bekeerlingen het fanatiekst zijn.
Ja, beter gewoon namen waarvan je weet dat veel mensen het niet erg waarderen. Lekker de puber uithangen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je zou er moe van woorden, als je alles correct dient te benoemen
Schelden op negers? Wtf, niemand scheld hier op negers.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi argument in de tijd dat vele mensen "witte" storend vinden en de media en veel linkse en radicale mensen het woord nog vaker zijn gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, beter gewoon namen waarvan je weet dat veel mensen het niet erg waarderen. Lekker de puber uithangen. Niks mis mee.
5 blanken, echt serieus, deze mensentwitter:frankjeuring twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:32:36Demonstranten tegen Zwarte Piet staan op het Raadhuisplein. #Emmen https://t.co/PVjdjfjyoR reageer retweet
1. Groot. Complot.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mooi argument in de tijd dat vele mensen "witte" storend vinden en de media en veel linkse en radicale mensen het woord nog vaker zijn gaan gebruiken.
Niet op reageren, dat zijn die types die nu geen reden kunnen verzinnen om mensen weg te zetten als racist dus gaan ze maar wat verzinnen om uit te dagen. Het gaat nog zeer netjes in dit topic tot nu toe. Laat ze maar in hun eigen leefwereld zitten, de werkelijkheid zullen ze nooit onder ogen willen zien.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:32 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Schelden op negers? Wtf, niemand scheld hier op negers.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:34 schreef StephanL het volgende:
5 blanken, echt serieus, deze mensentwitter:frankjeuring twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:32:36Demonstranten tegen Zwarte Piet staan op het Raadhuisplein. #Emmen https://t.co/PVjdjfjyoR reageer retweet
Niet zeuren en draaien.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mooi argument in de tijd dat vele mensen "witte" storend vinden en de media en veel linkse en radicale mensen het woord nog vaker zijn gaan gebruiken.
Het inderdaad lachwekkend. Zouden dit soort figuren ook eens een rondje social media doen en dan gaan kijken bij die KOZP- figuren? Wit, supremacist, racsit zijn daar de meest gekozen woorden. :")quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Niet op reageren, dat zijn die types die nu geen reden kunnen verzinnen om mensen weg te zetten als racist dus gaan ze maar wat verzinnen om uit te dagen. Het gaat nog zeer netjes in dit topic tot nu toe. Laat ze maar in hun eigen leefwereld zitten, de werkelijkheid zullen ze nooit onder ogen willen zien.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer ga je op de koffie bij Dhr. M. van Zeijl?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Niet zeuren en draaien.
Het woord "Negertjes" is hier gebruikt met duidelijk onderliggende denigrerende reden.
Dat ontkennen is onzinnig.
Dank u.
Hahahaha!!!! Hoe sneu danquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:34 schreef StephanL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |