abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183571946
registreer om deze reclame te verbergen
Hey allemaal,

Korte vraag: Je ontmoet een leuk meisje (bijv in het vliegtuig of op reis of op je werk). Ze is heel spontaan en lief en ziet er goed uit. Je ziet relatie potentie. Maar na een paar weken daten merk je dat het meisje best eenzaam is. Dus geen vrienden/vriendinnen/nichtjes/neven etc. Ze heeft ouders en een broer/zus met wie ze dingen doet en met wie ze praat, maar that's it. Ze gaat dus eigenlijk weinig erop uit. Enkel naar haar werk en verder altijd thuis aan het computeren/series kijken etc.

Zouden jullie haar na dit te merken nog steeds willen?

Bvd,

Kluun
pi_183572053
Wat is daar mis mee?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183572100
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:50 schreef Geerd het volgende:
Verhaal gaat over ts
pi_183572105
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:50 schreef Geerd het volgende:
Verhaal gaat over ts
Ik ben man
pi_183572119
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:56 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik ben man
maar ook eenzaam
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_183572122
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:54 schreef halfway het volgende:
Wat is daar mis mee?
Dat je kan beargumenteren dat ze geen leven heeft? Dus jij zou dan haar enige contactpersoon worden. Als je dan wat met je vrienden gaat doen zit zij altijd alleen thuis.
pi_183572134
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

maar ook eenzaam
Moi? Nee hoor, ik hoef geen vrienden. Kost geld en tijd en ellende. Ik wil wel een vrouw en kinderen.
  donderdag 6 december 2018 @ 19:58:11 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183572142
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
Wat maakt het uit wat wij willen? Het gaat erom dat ze met zn twee gelukkig zijn.. Wat een ander daarvan zou vinden is niet van belang..
pi_183572158
Ligt eraan of ze contactgestoord is of eigenlijk ook buiten dingen wilt doen maar het niet lukt om motivatie te vinden om dingen te doen.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_183572190
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:57 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Moi? Nee hoor, ik hoef geen vrienden. Kost geld en tijd en ellende. Ik wil wel een vrouw en kinderen.
nou, misschien wil zij ook wel een sukkel als vriend! ga ervoor!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_183572198
Gewoon doen...
pi_183572225
Gewoon doen, meisje past precies bij je!
pi_183572282
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat wij willen? Het gaat erom dat ze met zn twee gelukkig zijn.. Wat een ander daarvan zou vinden is niet van belang..
Zolderkamer....ik wil weten of jij zo'n meisje zou willen.
pi_183572336
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:04 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

waarom wil je dat weten?
  donderdag 6 december 2018 @ 20:08:02 #16
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183572356
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:04 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Waarom.. ik ben een vreemde..
En misschien val ik wel op mannen.. of stoeptegels.. of ben ik 12 of 66..
Of juist een rustig nerdy persoon.. of helemaal niet..

Dus daar kun je toch niets mee?
Het gaat erom dat ze het goed met elkaar vinden..
pi_183572367
Als ze leuk is en er goed uit ziet en jij er potentie in ziet, waarom niet !! Het kan vast erger hoor dan dat...
Ik was hier...
pi_183572417
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:57 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Dat je kan beargumenteren dat ze geen leven heeft? Dus jij zou dan haar enige contactpersoon worden. Als je dan wat met je vrienden gaat doen zit zij altijd alleen thuis.
Als je zelf ook eenzaam bent is dat dus niet aan de orde.
pi_183572531
TS beschrijft zichzelf maar dan als vrouw :')
Victory or defeat it's up to me to decide.
  donderdag 6 december 2018 @ 20:22:58 #20
286575 Roces18
Chef de party
pi_183572651
Perfect voor jou dus. Dan is ze helemaal voor jou alleen. Genieten!????!?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183572679
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey allemaal,

Korte vraag: Je ontmoet een leuk meisje (bijv in het vliegtuig of op reis of op je werk). Ze is heel spontaan en lief en ziet er goed uit. Je ziet relatie potentie. Maar na een paar weken daten merk je dat het meisje best eenzaam is. Dus geen vrienden/vriendinnen/nichtjes/neven etc. Ze heeft ouders en een broer/zus met wie ze dingen doet en met wie ze praat, maar that's it. Ze gaat dus eigenlijk weinig erop uit. Enkel naar haar werk en verder altijd thuis aan het computeren/series kijken etc.

Bvd,

Kluun
Als ik haar leuk vind en zij is gelukkig met wie ze is, wat zou dan exact het probleem zijn?
pi_183572957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:16 schreef madam-april het volgende:
TS beschrijft zichzelf maar dan als vrouw :')
  donderdag 6 december 2018 @ 21:01:47 #23
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_183573406
TS stelt geen rare vraag toch? Sociale mensen vallen op sociale mensen. Ik vind het ook geen aantrekkelijk idee als het leven van je vriendin 100 procent van jou afhankelijk is.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_183573482
Ligt een beetje aan de leeftijd.

20 zijn en geen vrienden, nooit iets sociaals doen vind ik raar. Rond je 30e, als al je vrienden/vriendinnen gesetteld zijn waardoor je ze nog maar eens per maand spreekt : Tja zo loopt het leven. Ik zou iemand in die positie niet per se raar vinden ofzo.

Edit: overigens denk ik dat het totaal niet hebben van (andere) sociale connecties naast je vriend/vriendin en eventueel eigen vader/moeder/broer/zus op de langere termijn wel een doodsteek is voor je relatie. Het is uiteindelijk een kweekvijver van irritaties die gaan sluimeren, plus dat je als partner ook té veel op elkanders lip kunt zitten. Dat gaat onvermijdelijk een keer fout.

Toevallig vorige week van een vriend gehoor dat zijn vriendin de relatie verbreekt na 5 jaar. De jongen had alles opgegeven voor haar, naar de andere kant van het land verhuisd, baan opgezegd. In zijn nieuwe woonplaats nooit geïnvesteerd in nieuwe vrienden. Wij mochten één keer per jaar langskomen : op zijn verjaardag. Ik kan me goed voorstellen dat het voor haar te benauwend werd. Hij geeft tegelijkertijd aan dat zijn wereld ''in elkaar is gestort'', wat ik me ook kan voorstellen omdat alles waar hij de afgelopen 5 jaren energie in heeft gestoken, nu met 1 pennenstreep verdwijnt. Ik zou nooit zo afhankelijk van 1 persoon willen zijn.
pi_183573572
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:01 schreef Faux. het volgende:
TS stelt geen rare vraag toch? Sociale mensen vallen op sociale mensen. Ik vind het ook geen aantrekkelijk idee als het leven van je vriendin 100 procent van jou afhankelijk is.
Iemand die als einzelgänger gelukkig was (want die zijn echt niet allemaal eenzaam en depressief) hoeft niet ineens wel afhankelijk van een ander te worden.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')