quote:Op donderdag 6 december 2018 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Op de krant staat dat sommige weer 4 streams hebben hier nog steeds maar 1
quote:Op donderdag 6 december 2018 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelfs op de telefoon nog steeds niks, foutmelding met inloggen pff
Iedereen zit op verschillende servers is met storingen ook altijd te merkenquote:Op donderdag 6 december 2018 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien dat het langzaam opgelost wordt, omdat sommige wel weer 4 streams hebben
hebben we toch geen tijd voor ?quote:Op donderdag 6 december 2018 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja hier ook 1 stream met premium zal wel gefixt worden nog
Je kan ook scheuren dicht gaan kitten?quote:Op donderdag 6 december 2018 17:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hebben we toch geen tijd voor ?
quote:Op donderdag 6 december 2018 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan ook scheuren dicht gaan kitten?
Ach je probeert watquote:Op donderdag 6 december 2018 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel fucking 3 x een nieuw WW aan zitten vragen terwijl ik wist dat het aan hun ligt
Lucky youquote:Op donderdag 6 december 2018 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Hier doet hij het gewoon weer, zowel op de lap als op de tel..............
Ik kreeg de Appie...quote:Op donderdag 6 december 2018 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik krijg iedere keer een loeiharde reclame van hun leverancier ertussendoor.
Zo nu eerst een Bavaria.![]()
Nah de vrachtwagen is al naar hun onderweg zie ik.![]()
![]()
Via de app heb je maar 2 streams, via de browser maar 1 inderdaad.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Hier doet hij het gewoon weer, zowel op de lap als op de tel..............
Raar dat dat dan wel weer werkt inkomsten voor hunquote:Op donderdag 6 december 2018 17:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah daar is dan wel afwisseling in, ik heb al zeker een 7 keer Bavaria gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |